SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung

Sunday, June 18, 2017

SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung  |  Rambut adalah mahkota setiap wanita.. Metafora ini seringkali dikiaskan kerana setiap helaian rambut yang menawan mampu memberikan keyakinan pada diri.. Rambut yang menawan pastinya lahir dari penjagaan yang rapi tidak kira dalam apa jua keadaan.. Bagi individu bertudung, penjagaan mahkota ini sememangnya dititikberatkan agar keadaan rambut sentiasa sihat dan bermaya..

SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung
SAFI SHAYLA Syampu Wanita Bertudung
Rasanya nama SAFI Shayla tak asing lagi bagi pengguna syampu di Malaysia ni... Nama yang cukup dikenali dengan produknya yang berkualiti dan selamat digunakan... Memahami keperluan wanita bertudung moden, SAFI Shayla rangkaian jenama syampu khas wanita bertudung telah dilancarkan pada Oktober 2013. Dengan 8 varian diformulasikan dengan Habbatus Sauda yang mempunyai 1001 kebaikan, SAFI Shayla dapat menyelesaikan apa jua masalah rambut yang dialami oleh wanita bertudung. Antara 8 variasi syampu SAFI Shayla tersebut adalah :-

SAFI Shayla - Licin Terurus
Melembap dan melicinkan rambut

SAFI Shayla - Anti Kelemumur
Menghilangkan kelemumur dan kegatalan kulit kepala

SAFI Shayla - Hitam Menawan
Menyerlahkan kilauan rambut hitam yang sihat dan lembut

SAFI Shayla - Kawalan Rambut Rosak
Merawat dan mengawal rambut rosak dan kasar


SAFI Shayla - Segar Bermaya
Membuatkan rambut kelihatan lebih segar dan bermaya


SAFI Shayla - Kawalan Rambut Gugur
Mengawal keguguran rambut akibat kerapuhan


SAFI Shayla - Itch-Kontrol
Mengawal kulit kepala berkeruping dan menyamankan


SAFI Shayla - Kawalan Minyak
Mengawal lebihan minyak serta menyamankan

SAFI Shayla juga mengeluarkan produk perapi rambut dan penyegar kulit kepala agar rambut lebih lembut dan terurus serta kulit kepala segar dan sihat selepas bersyampu.. Antaranya ialah :-

SAFI Shayla - Perapi Rambut
Rambut lembut dan terurus

SAFI Shayla - Penyegar Kulit Kepala
Kulit kepada segar, nyaman dan kekal wangi

SAFI Shayla - Penyegar Kulit Kepala
Kulit kepala segar, nyaman dan sihat


Walaupun terdapat banyak jenama syampu antarabangsa yang masuk ke dalam pasaran syampu untuk wanita bertudung pada masa ini, SAFI Shayla masih mampu untuk berdiri dan ianya terbukti apabila SAFI Shayla telah memenangi beberapa anugerah seperti Marketing Excellence Awards 2015 dan Effie Award 2016 di mana SAFI Shayla telah merangkul 3 emas dan 1 perak bagi kedua-dua anugerah tersebut. Ini membuktikan bahawa pengguna-pengguna SAFI Shayla mempercayai bahawa rangkaian syampu ini mampu memberi solusi kepada masalah rambut seperti rambut gugur dan gatal kulit kepada yang dihadapi oleh wanita bertudung.. Pengguna-pengguna setia SAFI Shayla juga mengatakan bahawa #HanyaSAFIShaylaUntukSaya..


Pengguna juga boleh mendapatkan SAFI Shayla di dalam bentuk fleksi.. melihat kepada keadaan ekonomi yang mencabar, pengguna mula mencari produk yang lebih murah dan menjimatkan.. Pada masa yang sama memberikan nilai dan kualiti yang tinggi... Kebanyakan pengguna mengurangkan kadar perbelanjaan tetapi masih berusaha untuk mendapatkan barangan berkualiti untuk melengkapi keperluan isi rumah..


Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh mengguna terus atau digunakan sebagai pek isian semula ataupun sebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga yang lebih jimat.. - Puan Mahsuri Sulaiman, Pengurus Pemasaran SAFI.

Ingin ketahui apakah pandangan pengguna terhadap syampu untuk wanita berhijab? Jom tonton video dibawah ini...




Untuk maklumat lanjut tentang jenama SAFI, sila layari :-






BACA JUGA :-

5 comments:

  1. Banyak pilihan shampoo shayla ni ye. tapi fiza belum pernah cuba lagi

    ReplyDelete
  2. Suka guna penyegar kulit kepala tu besttt

    ReplyDelete
  3. Akak guna shampoo Safi Shayla ni Lea..
    Alhamdulillah serasi dengan akak..

    ReplyDelete
  4. Pernah try Safi Shayla ni, best...

    ReplyDelete