Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan

Saturday, June 6, 2020

Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan | Assalamualaikum.. Hai korang... Haa tengah buat apa tu? Kalau takde urusan penting diluar, duduklah dirumah ye supaya kita boleh hapuskan terus rantaian Covid-19 ni dan kembali dengan kehidupan normal seperti dulu.. Sekarang pun normal bukan tak normal tetapi dengan norma yang baru.. Hah gitteww.. Okeh, tak nak bebel panjang lebar, hari ni aku nak share dengan korang maklumat dan tips kesihatan yang patut kita tahu dan amalkan.. 

Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan

Aku nak perkenalkan kepada korang semua sebuah laman web kesihatan yang selalu menjadi rujukan aku dan juga ramai orang iaitu laman web Tips Kesihatan. Dalam laman web ini korang boleh dapatkan informasi berkenaan penyakit, jenis rawatan dan yang paling best ada banyak tips untuk gaya hidup sihat.. Jadi mudahlah kan, hanya bukak laman web ni saja korang dah dapat pelbagai info kesihatan.. 

Apa yang aku suka sangat tentang laman web ini adalah penulisannya yang santai, mudah difahami dan kalau ada terma perubatan pun akan diterangkan secara ringkas.  Selain itu, aku juga boleh print setiap artikel yang ada di dalam laman web ini sebagai rujukan sendiri, keluarga mahupun kenalan dengan hanya menekan ikon print dekat hujung artikel tersebut.. Format printing dia memang cantik dan tak berserabut.

Kalau korang nak cari maklumat berkaitan sebarang penyakit atau apa-apa sahaja berkaitan kesihatan bolehlah layari laman web tersebut ya.. 

2 comments:

  1. Website yang cenggini bagus. Boleh kita dapat maklumat awal sebelum berjumpa doktor

    ReplyDelete