Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin


Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin  |   Holaaa!! Hi korang.. Lama dah blog ni kesepian tanpa dikemaskini.. Almaklumlah dah kembali bekerja seperti biasa.. Masa dah menjadi terhad dan badan agak keletihan.. Biasalah dah semakin senja ni.. Bila balik dari opiz, badan dah rasa lenguh-lenguh dan sendi-sendi pun rasa nak tercabut.. Hehe.. Nasib baiklah sekarang ni aku dah ada ' bff ' baru.. Perozin namanya.. Hiks.. Kalau korang nak tau Perozin ni bukanlah makhluk bernama manusia tetapi krim sapu yang banyak manfaatnya dan salah satunya ia mampu menghilangkan sakit sendi dan otot dengan berkesan.. Bagus tau! Jom aku cerita..

Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin

Kalau dulu-dulu, asal sakit sendi je mesti dok amalkan petua tradisional hilangkan sakit sendi.. Petua orang tua-tua banyak tetapi agak cerewet untuk diamalkan dan kadang kala agak kurang berkesan.. Now, dah tak perlu nak bersusah payah sebabnya dengan Perozin ni je dah dapat melegakan sakit sendi dan otot yang kita alami.. Serius best dan bagus sangat!

Apa Itu Perozin?

Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin

Perozin adalah krim lembut untuk menghilangkan sakit sendi dan otot yang diperbuat daripada bahan semulajadi seperti halia, daun pudina dan rosemary.. Kalau korang nak tahu, Perozin ni digunakan untuk melegakan kesakitan dengan cepat, berkesan dan berterusan.. Apa-apa pun kesannya bergantung atas pengguna itu sendiri.. Ada yang cepat dan ada sebilangan besarnya akan merasa lega dalam tempoh 24jam selepas penggunakan krim Perozin ni..

Apa yang menjadikan Perozin ni bagus dan diyakini adalah diperbuat daripada bahan semulajadi.. So, takde la rasa risau nak guna.. 3 bahan semulajadi yang digunakan dalam menghasilkan Perozin ni adalah bahan yang banyak memberi manfaat iaitu :-
  • Daun Pudina - Berkesan menenangkan sakit otot dan sendi
  • Halia - Anti-radang, mengurangkan sakit sendi dan otot
  • Rosemary - Anti-radang, mengurangkan tekanan oksidatif

Manfaat Perozin

Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin

Perozin ni sesuai untuk siapa? Ok, Perozin ni sesuai untuk golongan muda, tua (warga emas), atlet, pemandu, suri rumah, wanita hamil, mereka yang menderita sakit lutut terutamanya pelari (sakit patellofemoral), tendonitis, sprains dan lower back. So, kalau korang ada masalah sendi dan otot, bolehlah cuba Perozin ni ye.. Banyak sangat manfaatnya.. Antaranya manfaatnya :-
  • Mengurangkan keradangan
  • Menengakan dan melegakan sakit sendi dan otot
  • Membantu dalam pemulihan
  • Tekstur yang menyenangkan dengan sensasi zero sensation
  • Tidak berminyak
  • Sesuai untuk semua peringkat umur
  • Kandungannya dari bahan semulajadi dan selamat digunakan

Cara Menggunakan Perozin

Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin

Ok korang, ni aku nak ajar cara guna Perozin ni pulak.. Orite kalau korang nak melegakan kesakitan sendi dan otot dengan berkesan, korang boleh sapukan 1 hingga 3 kali sehari pada tempat yang sakit.. Untuk hasil yang terbaik, korang boleh sapu Perozin ni sebelum dan selepas mandi air panas..

Perlu diingat ye kengkawan, Perozin ni hanya untuk kegunaan luaran sahaja.. Bukan untuk dimakan ye.. Elakkan dari terkena mata dan jauhkan dari jangkauan kanak-kanak. Dah siap guna, basuh tangan dengan sabun.. Inilah ubat sakit otot korang tau.. Hehe.. Jangan biarkan sampai terkena demam sakit sendi baru nak bertindak.. Seksa oiii..

Testimoni Aku Lepas Guna Perozin

Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin

Aku sekarang ni dah kerap sangat lenguh sana sini.. Ada masa tu, rasa macam sendi-sendi aku ni nak tercabut sebab terlalu letih.. Seharian bekerja lepas tu sambung pulak jawatan suri rumah bila sesampainya di rumah.. Kesana kemari menguruskan rumahtanga sampaikan nak tidur malam pun rasa tak selesa dek kerana rasa letih dan lenguh sana sini..

Sekarang ni aku akan pastikan, selepas balik dari kerja selepas mandi air panas, aku akan sapu Perozin ni pada kaki dan lutut aku supaya hilang segala sakit sendi yang aku alami.. Bila buat kerja rumah tu, rasa lebih selesa dan laju jerk.. Hehe.. Apa yang aku suka dengan Perozin ni, lepas sapu tu akan rasa sejuk jerk sekaligus dapat menenangkan rasa sakit yang dialami.. Memang rasa best sangat sekarang ni sebab ada 'bff' baru yang boleh menenangkan rasa sakit sendi.. Bagus sangat tau Perozin ni..

Dapatkan Perozin Untuk Melegakan Sakit Sendi dan Otot

Cara Paling Berkesan Menghilangkan Sakit Sendi dan Otot Dengan Perozin

Orite, Perozin ni didatangkan dalam tiup 100ml.. Kalau korang nak dapatkan Perozin ni boleh dapatkan di Watsons, farmasi terpilih atau beli secara online di www.royalepharma.com, Lazada, Shopee dan PrestoMall.. Harga untuk satu tiub Perozin ni adalah RM45.90..

Untuk info lanjut tentang Perozin ni, korang boleh layari :-

➽Facebook : https://www.facebook.com/perozinmalaysia
➽Instagram : https://www.instagram.com/perozinmalaysia/



QuickEdit
Lea Azleeya
2 Comments

2 comments:

  1. Bagus plak bacanya, nak carikan untuk Mak Sis, dia tu memang lutut kaki sendi sakit semuanya...maklumlaa dah uzur kan, at least guna lega sikit kann

    ReplyDelete
  2. Baru tahu ada perozin ni. Bagus juga ada banyak pilihan ubat untuk sakit sendi dan tulang.

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)