Top Social

Iviora Oxybright Atasi Masalah Kulit Menjadikan Kulit Kekal Remaja Dan Sihat

Saturday, January 26, 2019
Iviora Oxybright Atasi Masalah Kulit Menjadikan Kulit Kekal Remaja Dan Sihat | Bila kulit tak sihat, bermulalah episod mimpi ngeri dalam hidup bilamana jerawat, jeragat, Kulit kusam, kulit kering, berkedut dan sebagainya mula muncul... Nak tak nak memang kena cari cara untuk atasi masalah tersebut.. Aku agak beruntung kerana disaat memerlukan, Iviora Oxybright datang menyelamatkan keadaan.. Cewahh.. Serius, memang Oxybright banyak membantu dalam mengatasi masalah kulit yang aku hadapi.. Nak tahu, kena baca sampai habis ye..


Apa itu Iviora Oxybright?

Iviora Oxybright adalah minuman kecantikan yang mempunyai manfaat pencerahan, dengan astaxanthin yang berasal dari Micro-Algae yang mempunyai 20 kali ganda antioksidan yang menjadikannya sebagai produk yang hebat terutamanya dalam mendapatkan kulit yang sihat, kesihatan mata yang baik dan menguatkan sistem imun. Ia juga membantu untuk mengekalkan kuit muda remaja, melindungi kita dari kerosakan UV dan meminimumkan tanda-tanda penuaan seperti kedutan, bintik-bintik hitam dan sebagainya.


Manfaat Iviora Oxybright
  • Membaiki tona kulit
  • Mencerah dan melembapkan kulit
  • Menegang dan menganjalkan kulit
  • Kekalkan keremajaan dan kesihatan kulit
  • Melindungi dari sinar uv dan halang kulit dari terkena radikal bebas secara semulajadi
  • Menghidrasikan kulit
  • Mengurangkan kedutan, tanda penuaan, garisan halus, jerawat dan jeragat
  • Menggalakkan pertumbuhan kolagen dan meningkatkan sistem imun badan


Cara Pengambilan Iviora Oxybright

Iviora Oxybright ini didatangkan dalam bentuk sachet.. Ia boleh dibancuh bersama jus pilihan atau sekadar dengan air kosong sahaja.. Pastikan ia diambil sebelum sarapan pagi ketika perut kosong.. Aku sangat sukakan rasanya... Sedap, rasa berry.. Ofkos rasa berry kerana ia dihasilkan daripada superberries  seperti blackberry, blueberry, raspeberry dan olderberry. Jadi, memang tak jadi masalah walaupun dibancuh dengan air kosong sahaja kerana rasanya memang sedap..


  • Campurkan 1 sachet Iviora Oxybright bersama 150ml air
  • Shake atau kacau sehingga betul-betul larut
  • Amalkan 1 - 2 kali sehari sebelum  makan

Apa Kata Lea Azleeya Tentang Iviora Oxybright?


Sampai part ni memang aku suka.. Yelah nak la jugak bagi feedback dari pengambilan Iviora Oxybright ni kan... Bila ambil sesuatu produk, haruslah nak tahu apa hasil dan kesannya kan.. Tapi harus diingat ye, setiap produk yang diambil, kesannya adalah berbeza bagi setiap individu.. Begitu jugalah dengan produk Iviora Oxybright ni.. Tetapi yang pastinya korang akan dapat melihat perbezaannya selepas sekotak pengambilan..



Bagi aku sendiri, selepas consume sekotak Iviora Oxybright ni iaitu sebanyak 15 sachet, aku rasa kulit aku lebih lembap dan lembut.. Serius aku seronok.. Sebelum ni kulit aku selalu sangat kering, kusam dan tak bermaya.. Lepas ambil Oxybright ni, dah nampak sedikit perubahan.. Baru satu kotak tu tau.. Belum lagi berkotak-kotak.. Lepas ni bolehlah target untuk cerahkan kulit pulak.. Haha!!

Nak Cuba Iviora Oxybright Secara Percuma?

Orite, berita baik buat semua pembaca setia Blog Lea Azleeya.. Berikut adalah peluang untuk korang mencuba sendiri Iviora Oxybright secara PERCUMA! 5 set Reader Gift  Set  bernilai RM50 akan diberikan kepada pembaca Blog Lea Azleeya..


Bagaimana untuk dapatkan Reader Gift Set ini? Haaa mudah saja.. Ikut step dibawah ni ye..
  • Like FB Page - Iviora Malaysia
  • PM mereka "I want Free Oxybright Gift Set, Azleeya2018"
Mudahkan.. Siapa cepat dia dapat tau.. Jadi, terjah FB Page Iviora Malaysia sekarang juga!!

Dimana Untuk Dapatkan Iviora Oxybright?


Untuk pengetahuan korang, di dalam setiap kotak Iviora Oxybright terdapat borang penebusan hadiah dimana dengan mengumpulkan 4 pelekat hologram, korang boleh menebus 1 kotak Oxybright secara percuma. Jadi, jangan lupa kumpulkan pelekat hologram korang sekarang..

Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Alamat
PRIMA KELANA SDN. BHD.
No. 19-02, Jalan Kuchai Maju 8,
Kuchai Entreprenuer Park,
Off Jalan Kuchai Lama,
58200 Kuala Lumpur.

No. Telefon
+603 - 7971 7129


4 comments on "Iviora Oxybright Atasi Masalah Kulit Menjadikan Kulit Kekal Remaja Dan Sihat"