Top Social

Lirik Lagu Di Matamu - Sufian Suhaimi

Saturday, September 22, 2018
Lirik Lagu Di Matamu - Sufian Suhaimi  |  Rasanya semua pun dah familiar dengan lagu Sufian Suhaimi ni kan.. Dan tak hairan juga ramai yang suka akan lagu ni termasuklah aku.. Kehkeh!! Aku sendiri pun tak tahu kenapa aku suka sangat dengan lagu Di Matamu ni.. Tapi serius aku cakap lirik lagu ni memang sedih dan lagunya pun best.. 



Di Matamu - Sufian Suhaimi

Apakah kau cuba untuk menafikan
Keikhlasan hatiku padamu
Betapa ku mencuba
Mendapatkan secebis kasihmu

Apakah kau tak mampu untuk menentukan
Di antara kaca dan permata
Betapa telahanmu
Memaksaku mengundurkan diri

Dan tak seharusnya aku
Bertemu dirimu di dunia ini
Dan kau membuang diriku
Sesuka hatimu dan memilih dia

Dan ku tersandar begini
Meratapi hati yang telah dilukai
Aku sedar betapa hinanya
Ku di matamu

Namun jika ku diperlukan dan diterima 
Izinkanku menagih kasihmu
Namun jikaku ditolak tak diperlukan
Buang segala tentangku

Dan tak seharusnya aku
Bertemu dirimu di dunia ini
Dan kau membuang diriku
Sesuka hatimu dan memilih dia

Dan ku tersandar begini
Meratapi hati yang telah dilukai
Aku sedar betapa hinanya
Ku di matamu


6 comments on "Lirik Lagu Di Matamu - Sufian Suhaimi"
  1. lagu ni sedih lirik puitis tapi best. memang kalo patah hati lagu ni boleh buat mrambu ayaq matala kiranya T.T

    ReplyDelete
  2. Lagu ni buat hati bertambah sayu 😭😭😭

    ReplyDelete
  3. masa lagu nie keluar dulu tak pernah dengar pun..bila dah lama baru dengar lepas tu eh sedap lah pulak hakhakhak...

    ReplyDelete
  4. Alahai.. meleleh lagunya.. kikiki..

    ReplyDelete