Tuala Sulaman Hadiah Dari Geng Blogger Pantai Timur

Thursday, October 26, 2017

Tuala Sulaman Hadiah Dari Geng Blogger Pantai Timur  |  Baru-baru ni aku terima satu kejutan dari geng Blogger Pantai Timur.. Ini bukan sikit-sikit punye terkejut, tetapi ini terkejut tahap berdarah hidung... Apakah kejutan tu? Begini ceritanya.............. 6 hari yang lalu aku telah terima satu parcel dari abam poslaju.. Terfikir-fikir, parcel apa.. Sedangkan aku tak de pulak shopping apa-apa time tu..  Atau barang untuk di review yang tetiba jerk sampai... Jadi, dengan rasa ingin tahu, aku pun bukak la parcel tersebut..

hadiah, hadiah baby, tuala sulaman cantik,
Tuala Sulaman Hadiah Dari Geng Blogger Pantai Timur

Dan inilah barang yang dok dalam parcel itu.. Set tuala bersulam nama... Otak kembali ligat berfikir.. Rasanya tak de pulak aku tempah tuala ni.. Oh, ritu ada join giveaway merdeka yang hadiahnya tuala sulam ni.. Tapiiii, aku tak menang pun.. Haha!! Habis dari siapa??

Lastnya, aku baru teringat... Sis Hawa ada dok sebut satu ayat yang boleh mendatangkan kecurigaan masa dok wasap dengan dia pada hari tersebut.... Ngehh ngehh ngehh.. Dah dapat klu disitu... Sis hawa kasi ke?? OMG!! Tak sangka.. Terus wasap dia ucap terima kasih dan dia cakap hadiah tersebut dari geng #bloggerpantaitimur.. Dorang seikhlas hati kumpul duit dan Sis Hawa tempah tuala tu..

Allahuakbar... Tak sangka betul.. Ini betul-betul sebuah kejutan yang maha dasyat.. Haha ayat tak leh blah kan aku ni.. hehe.. Tapi serius, sangat terkejut dengan hadiah ni dan sangat-sangat terharu... TQ so much buat semua kengkawan dalam team Blogger Pantai Timur... Sayang korang ketat-ketat dan selalu layan aku dengan baik tanpa ada prejudis... cewahhh..

Jom pakat kenal dengan blogger pantai timur.. Dorang semuanya baik dan friendly.. Tak sombong.... Siapa mereka?? Jom kenal..


BLOGGER PANTAI TIMUR (BPT)
******************************
GEGEL
*******










11. RABIAH
www.robiahtul.blogspot.com





16. AYUNI RAFILAH
www.yunfila.com











BOBOY
*******

2. ABE KIE
www.zukidin.com

3. ABE JAQ
www.abejaq.com


5. AMAR RAZALI
www.marblemomo.blogspot




15 comments:

  1. Cantik lea towel nya...paling best ada sulaman nama baby tu kan...

    ReplyDelete
  2. salam sayang dari kami semua... :D #bloggerpantaitimur

    ReplyDelete
  3. cantik sulamannya :)

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  4. Cantikk nya dapat towel sulaman... terbaik lah blogger pantai timur hiii

    ReplyDelete
  5. tahnia ya..klik ni pula andai rezeki dijemput https://madey09.blogspot.my/2017/10/nov-dis-2017-hadiah-untuk-blogger-hebat.html

    ReplyDelete
  6. Cantiknya tuala sulaman tu.. Tahniah lea.. Semoga ukhwah kalian berpanjangan..

    ReplyDelete