Silhouette CAMEO® 3 Mesin Pemotong Elektronik Dari Liberty Printing

Monday, June 5, 2017

Silhouette CAMEO® 3 Mesin Pemotong Elektronik Dari Liberty Printing  |  Sekarang di pasaran terdapat pelbagai jenama mesin pemotong elektronik yang didatankan dalam pelbagai bentuk dan saiz. Kebiasaannya mesin pemotong atau lebih dikenali dengan nama 'plotter' digunakan dalam insdustri percetakan dan pembuatan cenderamata seperti menghasilkan tag, kotak, pelekat bersaiz besar untuk hiasan dinding dan sebagainya. Dalam industri seni bina juga menggunakan plotter untuk menghasilkan pelan dan membina mockup sebuah bangunan... Kali ni aku nak memperkenalkan pada korang sebuah Plotter yang boleh disambung ke komputer dan korang boleh hasilkan kreativiti dengannya serta boleh juga menjana pendapatan dari rumah. Silhouette Cameo, mesin pemotong elektronik dari Liberty Printing.

Silhouette CAMEO® 3 Mesin Pemotong Elektronik Dari Liberty Printing
Silhouette CAMEO® 3 Mesin Pemotong Elektronik Dari Liberty Printing

Apa itu Silhouette CAMEO® 3?

Silhouette CAMEO® 3 adalah sebuah mesin pemotong elektroik yang bersambung ke komputer anda. Saiznya adalah sama dengan pencetak kecil dan dilengkapi dengan perisian yang membolehkan anda membuat apa sahaja reka bentuk grafik dan kemudian memotong imej secara terperinci dengan material paper, vinyl, fabric atau heat transfer material


Sekiranya anda seorang yang kreatif dalam mereka bentuk grafik, mesin ini sangat sesuai untuk anda bagi menghasilkan kretiviti anda dengannya disamping dapat menjana pendapatan anda dari rumah.. 


Bagaimana Silhouette CAMEO® 3 Bekerja?

Dengan menggunakan perisian Silhouette Studio anda boleh meluahkan hasil kreativiti anda dan menjadikannya realiti dengan mesin pemotong Silhouette CAMEO® 3 ini.. Bagaimana mesin ini berfungsi? Kalau nak tahu, jom tonton video di bawah ini..


Mudahkan?? Sebab itu mesin ini sangat sesuai digunakan walaupun di rumah.. Hasilnya pun sangat mengagumkan dan ohsem!!

Pakej Silhouette CAMEO® 3

Sekiranya anda berminat untuk memiliki mesin pemotong elektronik Silhouette CAMEO® 3 ini, anda bolehlah mendapatkannya sekarang kerana dengan setiap pembelian Silhouette CAMEO® 3 anda akan dapat :-
  • 1 x Silhouette CAMEO® 3
  • 1 x Power cable, USB cable
  • 1 x 12-inch cutting mat
  • 1 x AutoBlade
  • 1 x Crosscutter
  • Silhouette Studio® software (download)
  • 100 free digital designs (download)
  • 1 month Design Store subscription



Spesifikasi Silhouette CAMEO® 3 



Produk Hasil Daripada Silhouette CAMEO® 3 

Pada masa ini, Silhouette CAMEO® 3 merupakan salah salah satu plotter pemotong yang paling popular di pasaran. Mesin ini sangat sesuai untuk kegunaan profesional sama ada di rumah mahupun di pejabat.. Bagi anda yang ingin menjana pendapatan dengan memulakan perniagaan dalam dunia percetakan, mesin ini sangat sesuai digunakan bagi menghasilkan kreativiti anda dalam mereka bentuk menjadi realiti. Kerja-kerja pemotongan menjadi lebih mudah dengan adanya mesin pemotong elektronik Silhouette CAMEO® 3 ini.. Antara produk yang boleh dihasilkan dengan menggunakan mesin Silhouette CAMEO® 3 ini adalah seperti :-



Pembekal Mesin Silhouette CAMEO® 3 

Rasanya nama Liberty Printing tak asing lagi dikalangan mereka yang berkecimpung dalam bidang percetakan kerana Liberty Printing adalah syarikat yang membekalkan Heat Transfer Machine, 3D Sublimation Machine, Sublimation Blanks, Vinyl Cy\utters, Button Badge Machine, Thermal Stiker Printer, PVC Card Printer serta lain-lain mesin dan bahan percetakan khusus. Mereka juga mengimport terus dari luar negara untuk memastikan produk mereka adalah dari highest grade, test proven, dipercayai dan berkualiti tinggi.. Mesin pemotong elektronik Silhouette CAMEO® 3 adalah antara produk terbaru keluaran Liberty Printing. Jadi, untuk mendapatkan mesin Silhouette CAMEO® 3 ini, anda boleh terus membelinya daripada Liberty Printing.. 

Kenapa anda perlu membeli Silhouette CAMEO® 3 dari Liberty Printing? 
  • mempunyai jurulatih profesional yang mempunyai pengalaman khusus dalam percetakan lebih daripada 5 tahun yang sedia membantu anda. 
  • Dapat mengikuti bengkel dalam talian secara PERCUMA di Facebook Secret Group -Silhouette Workshop untuk membantu anda meningkatkan kemahiran dan sokongan teknikal pada bila-bila masa dan dimana sahaja.

  • Proses tempahan lebih mudah hanya dengan Online Order Form dan Order History Tracking.
  • Cash and Carry dan tiada minimum kuantiti order
  • Perkhidmatan penghantaran seluruh dunia
  • Menyediakan perkhidmatan mesra pelanggan dan perkhidmatan selepas jualan
Selain itu juga, Liberty Printing menyediakan kelas latihan bulanan juga secara PERCUMA dan live training bagi pengguna yang membeli mesin Silhouette CAMEO® 3 dengan mereka. Wahh banyak betul keistimewaannya kan bila membeli dengan Liberty Printing ni.. Rugi kalau anda lepaskan peluang istimewa ni... Jadi tunggu apa lagi? Jom dapatkan mesin pemotong elektronik Silhouette CAMEO® 3 ini dari Liberty Printing sekarang juga!! 


Untuk  maklumat lanjut atau sebarang pembelian, boleh hubungi :-

No. Telefon
019-984 8151 ( Amin ) / 019-985 8151 ( Elaine)

Alamat
Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T)
6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3,
Pusat Commercial Kristal Klang,
42100 Klang, Selangor

Email
cs@libertyprinting.com.my / order@libertyprinting.com.my

Website

Website (Package)

Facebook

Waktu Operasi
Isnin hingga Sabtu
( 9.00 am - 6.00 pm )


11 comments:

  1. Hi Ucing singgah dari segmen mia liana (^_^).Selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya produk ni lea. Boleh usulkan pada en suami ni.

    ReplyDelete
  3. boleh buat bisnes dari rumah print baju

    ReplyDelete
  4. bagus juga ada mesin pemotong macam ni

    ReplyDelete
  5. Dah empat tahun guna.. sangat banyak jasanya mesin ni... Diguna ramai org yg buat bisnes printing dan cutting..

    ReplyDelete
  6. Nampak best pemotong camni.. macam 2 boleh buattt. Rege pon berbaloi2 jugak tu hiii

    ReplyDelete
  7. tengah cari 3D printer ni ade jual tak ?

    ReplyDelete
  8. peh, berbaloi sangat nie.. sape yang nak mulekan bisnes printing boleh try yang nie kan..

    ReplyDelete
  9. siapa ada bisnes boleh la guna ni..tapi memang bagusla

    ReplyDelete