Dapatkan Juice Works Raya Rush Anda Sekarang!

Tuesday, May 16, 2017

Dapatkan Juice Works Raya Rush Anda Sekarang!  |  Hanya SEKALI setahun berlaku... Mulai 1 Mei sehingga 20 Jun! Ya apa yang kita katakan adalah Juice Works RAYA RUSH


Diperbuat daripada Cranberry yang telah dihancurkan dan juga tembikai, dicampurkan dengan kombinasi Aiskrim Sobet Vanilla rendah lemak dan Jus Air Kelapa, ia adalah minuman berbuka puasa yang MANIS, SEJUK dan MENYEGARKAN.


Kenapa Cranberries?
Mereka juga dikenali sebagai sumber yang sangat baik untuk Vitamin C, Serat dan Mangan, yang mana ia baik untuk pembinaan tulang. Ia juga adalah kaya dengan Vitamin E yang baik untuk membantu melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas dan Vitamin K, dimana ia adalah penting untuk pembekuan darah dan juga membina tulang yang kuat. Ia juga mempunyai tembaga untuk membantu menghindari jangkitan dan ostereoporosis, dan asid panthothenic (yang juga dikenali sebagai Vitamin B5) untuk membantu menukarkan makanan kepada tenaga dan membantu penggunaan protein dan lemak badan anda.


Kenapa Tembikai?
Terdiri daripada kira-kira 92% air, tembikai adalah satu sumber menghilangkan dahaga yang hebat. Ia juga mempunyai Vitamin A, B6 dan C dan juga Lycopene yang sangat signigikan - dimana ia diguna untuk mencegah kanser dan pengerasan arteri - selain antioksidan dan asid amino.


Kenapa Jus Kelapa?
Digelar "minuman sukan alam semulajadi" oleh sesetengah orang, berkalori rendah, rendah lemak dan kolestrol bebas ini kaya dengan elektrolit yang membantu dalam fungsi tubuh kita. Kandungan Potassium adalah lebih tinggi daripada empat batang pisang. Potassium adalah baik untuk mengawal keseimbangan cecair seseorang dan juga membantu mengatasi kesan-kesan natrium untuk mengekalkan tekanan darah yang sihat. Ia juga AMAT menghidratkan.

Akhir sekali, ketiga-tiga buah-buahan ini juga baik untuk membantu senak kerana kepekatan serat yang tinggi. Ia juga boleh membantu untuk mengurangkan berlakunya refluks asid. Jadi, jika anda bimbang memakan makanan berlebihan atau tidak dapat memakan makanan yang seimbang semasa musim puasa ini, MINUMLAH minuman RAYA RUSH daripada Juice Works hari ini!

Ada apa lagi? Hanya pada musim Ramadhan ini, Juice Works menawarkan promosi "BELI 1 PERCUMA 1 JUNIOR"**, untuk minuman Raya Rush. Tawaran ini sah mulai 27 Mei sehingga 27 Jun disemua Juice Works kiosk dari 6 petang hingga 8 malam.

**Terma & Syarat
  • Tawaran ini sah sehingga stok masih ada
  • Promosi ini tidak boleh digabungkan dengan promosi / diskaun / tawaran / baucer lain
  • Minuman percuma yang dipilih mestilah mempunyai nilai yang sama atau lebih rendah daripada nilai minuman yang dibeli
  • Promosi minuman percuma ini adalah sah untuk pembelian minuman Raya Rush sahaja
  • Semua keputusan oleh Juice Works Malaysia adalah muktamad

Minuman Raya Rush boleh didapati dalam 3 saiz cawan :-
  • Junior (250ml) - RM 8.95
  • Midi (450ml) - RM 9.95
  • Power (650ml) - RM 10.95
*Harga yang dipaparkan adalah termasuk 6% GST
*Boleh didapati di semua cawangan Juice Works & Juice Works 2GO di Malaysia





TENTANG JUICE WORKS MALAYSIA

Juice Works Malaysia adalah perintis syarikat jus buah-buahan yang segar di negara di mana mereka dipercayai oleh beribu-ribu pelanggan-pelanggan setia untuk kraf yang menggunakan ramuan bahan-bahan semulajadi yang terbaik.

Diasaskan oleh Jason Choy dan Ling Mooi Li, pasangan berkenaan membuka kiosk pertama di pusat beli-belah Curve pada Disember 2004. Setelah tidak lama ia dibuka, kiosk tunggal ini telah memenangi pujian daripada pelanggan-pelanggan untuk menu jus yang sihat dan smoothie yang sangat lazat.


Juice Works Malaysia kini berada di 28 lokasi di seluruh negara dan banyak lagi akan dibuka pada masa-masa akan datang. Bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk gaya hidup sihat, Juice Works Malaysia juga menawarkan peluang francais sebagai sebahagian daripada rancangan pengembangannya, serta kiosk mudah alih untuk menyampaikan minuman kepada pelanggan yang asyik bergerak.

Untuk maklumat lanjut boleh layari :-

7 comments:

  1. Kena cuba ni Lea. Nampak sedap dN byk khasiat pula tu.

    ReplyDelete
  2. okey, mmg menduga betul nengok ni time bulan puasa..menahan kesabaran..hehe

    ReplyDelete
  3. Pehh sedapnya.. memang juice memalam cengini pun terliur pcl tgk jus ni. Ahh sedap !

    ReplyDelete
  4. Tak sabar tunggu ! Sedapnyaaaaa

    ReplyDelete
  5. Tengok gambar saja pon dah cukup bagi saya untuk buat saya nak pergi cuba... looks tasty!

    ReplyDelete
  6. Adoi.. Adoi.. Menggoda sungguh jusnya.. Kat sini takde..

    ReplyDelete