Cuti Perayaan Persekolahan 2017 Rasmi Dari KPM

Tuesday, May 30, 2017

Cuti Perayaan Persekolahan 2017 Rasmi Dari KPM  |  Ada lagi tak dikalangan korang yang bergelar ibubapa kepada anak-anak yang masih bersekolah tapi belum tahu tentang Jadual Cuti Perayaan Persekolahan Bagi Tahun 2017? Kalau ada moh le aku kasitau sikit ye tentang perihal ni.. Untuk makluman mommies and daddy, pihak Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) telahpun mengeluarkan surat siaran KPM Bilangan 18 Tahun 2016 bertarikh 13 Disember 2016 berkenaan Takwin Penggal dan Cuti Persekolahan Tahun 2017 Bagi Sekolah Kerajaan dan Sekolah Bantuan Kerajaan. 


Sebenarnya takwin penggal dan cuti persekolahan ni bukan saja penting buat ibubapa pelajar tapi juga pada guru-guru.. Dengan adanya takwin ni, senanglah para guru untuk merancang aktiviti untuk pembangunan pelajar sepanjang tahun 2017 ni.. Bila dah dekat nak raya ni, mesti ibubapa nak merancang percutiankan.. Ada yang nak balik kampung la.. Ada jugak yang nak bercuti kemana-mana dengan family.. Dengan adanya jadual cuti perayaan ni, bolehlah rancang percutian dengan lebih selesa.. Tak gitu?? Jom tengok Jadual Cuti Perayaan Persekolahan Bagi Tahun 2017.


Jadual dah ada.. Jadinya, korang bolehlah rujuk dan rancang cuti perayaan korang ye.. Kalau nak lebih detail, korang boleh baca surat siaran yang dah dikeluarkan oleh KPM.. Aku upkan kat bawah ni.. Klik aje link yang aku kasi bawah ni yek.. Selamat merancang percutian buat korang semua.. :)



7 comments:

  1. dah boleh plan nak bercuti ni

    ReplyDelete
  2. Bagus Lea share dalam entry ni..
    LZ capai planner terus tanda hari cuti, hehehe
    Thanks

    ReplyDelete
  3. singgah malam tgk nk plan cuti hehe

    ReplyDelete
  4. Plan cuti.. jangan tak plan.. hehehe

    ReplyDelete
  5. penting ni nak plan cuti hehe.

    ReplyDelete
  6. memang plan nak coti raya panjang :-)

    ReplyDelete