Menang Giveaway Free Name Card by Busyra Takiyudin

Tuesday, May 30, 2017

Menang Giveaway Free Name Card by Busyra Takiyudin  |  Alhamdulillah rezeki di bulan Ramadhan.. Aku tersenarai sebagai Pemenang Giveaway Free Name Card by Busyra Takiyudin.. Nama-nama pemenang dah pun diumumkan pada 27 Mei 2017 yang lalu.... Kalau korang join jugak giveaway ni, bolehlah semak senarai pemenang kat SINI.. 

Menang Giveaway Free Name Card by Busyra Takiyudin
Pemenang Free Name Card

Tak sangka sebenarnya boleh menang giveaway ni.. Sebabnya terlalu ramai yang join.. 74 orang kot penyertaan untuk giveaway ni.. Alhamdulillah, kalau dah tertulis rezeki kita memang tak kemana kan.. Thankz to Busyra dan jugak mesin nombor (random.my) sebab pilih nombor #11 - Blog Lea Azleeya untuk menang Name Card... Terharu baq hang!! Hehe..

Tahniah jugak buat pemenang yang lain... Moga lepas ni makin rajin Busyra buat giveaway yek.. Leh join lagik.. Hiks.. Kot ada yang belum mengenali Blogger Busyra kita ni, moh le pakat terjah blog beliau.. Banyak info yang menarik kat blog beliau tau.. Rugi tak follow.. Blog mesra alamnya akan membuatkan korang suka berada di sana untuk membaca entry yang menarik nukilan beliau.. Jom terjah!!






6 comments:

  1. Tahniah Lea menang.😘😘 CR takde rezeki menang . Hee

    ReplyDelete
  2. waa best, ada namecard la lepas ni. hehe btw tahniah :)

    ReplyDelete
  3. Congrats Lea..
    Alhamdulillah rezeki adik cantik..
    Tunggu LZ buat namecard baru kita tukar-tukar card okay ;-)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Tahniah Lea..

    ReplyDelete
  5. Wahhh, tahniah 🎉 Rezeki

    ReplyDelete