Giveaway RM1000 Shopping Credit SGshop Malaysia By Cikzacom

Wednesday, May 31, 2017

Giveaway RM1000 Shopping Credit SGshop Malaysia By Cikzacom  |  Satu lagi giveaway SGShop yang aku nak join... Moga-moga adalah rezeki untuk menangkan.. Sebab banyak barang sebenarnya yang nak dibeli untuk sambut baby baru nanti.. Kalau menang, bolehlah save bajet sikit.. hehe.. Kali ni nak join pulak giveaway SGShop by Cik Za ni... 

Klik banner untuk join

Aku dah pun mendaftar akaun SGShop Malaysia dengan menggunakan username : LeaAzleeya.... So, dengan lafaz bismillah aku menjoinkan diri dalam giveaway ni.. hehe...

Hadiah untuk pemenang giveaway ni adalah shopping credit bernilai RM 100 untuk 10 orang pemenang.. Andai kata ada rezeki aku untuk menang ni, harusss aku beli kabinet baju untuk baby baru aku nanti.. Hajat hati nak letak kat umah mak aku.. Senang time pantang nanti.. Aku dah siap usha dah kat SGShop kabinet tu.. Nak tengok tak camne gayenye?? Meh aku tunjuk..


Banyak lagi sebenarnya pilihan.. Tapi aku tertarik yang ni sebab warna putih dan cam comel jerk gambar-gambar yang ada depan pintu kabinet tu.. Harga RM 61.81.. Mungkin kalau termasuk dengan postage tu cukup la RM100 kot.. Ghehe...!!

Orite, kalau korang berhajat jugak nak shopping free di SGShop Malaysia, bolehla join giveaway  ni.. Kot-kot rezeki menyebelahi kitakan.. Leh la shopping kabinet comel ni..


Tarikh Tutup
31 Mei 2017


3 comments: