Top Social

Oh My Alexa Rank!!!

Tuesday, September 13, 2016
Assalamualaikum wbt..


Oh My Alexa Rank!!!  |  Apa dah jadi ni dengan Alexa Rank aku.. huwaaaa.. Jatuh menjunam-junam... Huhu.. Inilah padahnya bila blogspot.com bertukar kepada domain dot com.. Ibarat kita dilahirkan semula.. So, kene bermula dari bawah balik.. Insyaallah aku akan usaha perbaiki ranking blog aku  ni.... Rindukan ranking yang dulu.. Walaupown ada turun naiknya tapi masih tetap berada di tahap yang boleh memberi aku semangat.. Kali ni bukan boleh memberi semangat sebaliknya kene kuat semangat ye.. Haha!! Aduyaii

Korang camne? Sama macam aku jugak ke bila bertukar kepada domain ni?? Atau ranking blog korang tetap ohsemness walaupown baru bertukar ke domain??


8 comments on "Oh My Alexa Rank!!!"
  1. IN SHA ALLAH, AKAN KEMBALI PULIH ...

    ReplyDelete
  2. pernah melalui proses kejatuhan alexa mcm ni dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke abam kie.. Patutla lea berkeadaan cenggini yek..

      Delete
  3. Good luck sis!x pe kejap je naik tu..hihi caiyok2!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe thankz mas.. :) harapnye cengitu laaa..

      Delete
  4. Kejap je akan naik tu. Dont worry lea :) Siqah tak pernah check. Malu rasa nak tengok result 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekekeke... susah jugak tu nak naik balik tu.. Kene keje keras sikit.. haha

      Delete