Giveaway Sambal Bilis Pedas - d' SAMBAL licious


Giveaway Sambal Bilis Pedas - d' SAMBAL licious  |  Lama gile tak join giveaway.. Bila tengok giveaway ni hadiah dia sambal bilis pedas, terus je kecur air liur.. Jadi kite join la, mane tau kot dapat menang sambil bilis pedas dari d'SAMBAL licious ni kan.. Aku memang suka sangat sambal bilis ni.. Nak lagi kalau yang pedas.. Memang bertambah makan nasi..


Korang yang mane craving atau memang peminat sambal bilis, boleh lah join giveaway ni.. Tuah ayam nampak dikaki, tuah kita manusia ni siapalah tahu kan.. Ada rezeki dapatlah merasa sambal bilis nampak cam sedap ni.. Hiks.. Syarat giveaway ni pun mudah sangat.. So, ape tunggu lagi, moh kite join beramai-ramai yok! Oh ya, kalau nak join, klik jerk banner kat atas ni yek.. :)





QuickEdit
Lea Azleeya
3 Comments

3 comments:

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)