Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Thursday, November 19, 2020

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts | Insya'Allah.. Dengan izin Allah swt... Satu ungkapan yang sering kali bermain di bibir.. Itulah daya tarikan yang ada pada produk keluaran Dua Gifts ini.. Bercirikan Islamik yang superb cute..  Ada beberapa produk dari Dua Gifts yang tertulis 'Insya'Allah' menjadikan ianya lebih bermakna pada aku.. 

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Dua Gift ini ditubuhkan dengan tujuan untuk memperkenalkan pelbagai hadiah bercirikan Islamik yang eksklusif bagi mereka yang mencari hadiah berbentuk moden, kontemporari dan inspirasi.. Idea ini terhasil dek kerana di pasaran sekarang tawaran hadiah khusus untuk masyarakat muslim masih berkurangan.. Jadi, Dua Gifts dibuat dengan produk yang disusun dengan teliti untuk menyebarkan mesej positif kepada umat Islam di seluruh dunia..

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Antara gift set yang ada di Dua Gifts yang boleh dijadikan hadiah :-

  • Daydream Gift Collection
  • Moroccan Gift Collection
  • Be The Light Gift Collection
  • Sweet Moon Gift Collection
  • Blessed Gift Collection
  • Bismillah I Got This Collection
  • Mashallah Gift Collection
  • Do What Is Beautiful Gift Collection
  • Do Insha'Allah Gift Collection
  • Doas Do Come True Gift Collection
  • Bismillah Gift Collection
  • Love Faith Hope Gift Collection
  • Keep Calm Gift Collection
  • Be The Light Collection 2.0 Gift Set
  • Moroccan Collection 2.0 Gift Set
  • Daydream Collection 2.0 Gift Set
  • Sweet Moon Collection 2.0 Gift Set
  • Every Hardship Come Ease Home Decor Gift Set
  • Sabar Decor Home Gift Set
  • In Your Light Home Decor Gift Set
  • Doas Do Come True Home Decor Gift Set
  • Do What Is Beautiful Home Decor Gift Set
  • In Him I Put My Trust Home Decor Gift Set
  • Keep Calm Home Decor Gift Set
  • Bismillah Home Decor Gift Set
  • Bismillah I Got This Home Decor Gift Set
  • Moroccan Collection Full Set

Sweet Moon Gift Collection Menjadi Pilihan Aku

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Banyak gile gift set yang boleh dijadikan pilihan di Dua Gifts.. Dalam banyak-banyak aku pilih Sweet Moon Collection sebabnya ofkoslah ianya sangat cute dengan warna pink.. Hehe.. Nampak lembut dan comel.. Boleh dikatakan kesemua koleksi di Dua Gift sangat cantik dengan warna yang menarik.. Namun, untuk kali ini warna pink lebih menarik pada mata aku ni.. Hiks.. 

Apa yang ada dalam set Sweet Moon Collection ni? Haaaa antaranya ialah :-

1. Sweet Moon Pencil Case (Do What Is Beautiful..)


Pencil Case dari koleksi sweet moon ni saiz dia kecik comel jerk.. So, mudah sangat nak sumbat dalam handbag aku.. Dengan materialnya yang berkualiti, membuatkan pencil case dari Dua Gifts ni boleh tahan lebih lama.. Kiranye tahan lasak la tak mudah koyak.. Kecuali la korang hiris dengan pisau, kompom koyak.. Hehe.. Time mesyuarat atau kursus, pencil case ni sangat membantu sebab saiz dia yang kecil mudah aku bawa kemana-mana.. 


2. Sweet Moon Pouch (Insha'Allah)

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

OMG! Aku dah ada pouch make up yang superb comel.. Pink colur uolls.. Materialnya sama dengan pencil case tadi, membolehkan aku isi apa saja jenis makeup dalam pouch ni.. Ketahanannya dijamin.. haha.. Serius aku suka pouch ni.. Lagi pula, dihiasi dengan perkataan yang baik.. Insha'Allah.. Aku guna pouch ni untuk isi makeup harian aku je sebab saiznya tak la besar mana untuk aku isi kesemua makeup yang aku ada.. hehe.. Lagi pun, aku bukan jenis yang bermakeup lengkap.. Lebih tepat, bermakeup tebal.. Kihkih..


3. Sweet Moon Wire-O A5 Note Book (Love & Doas)


Serius buku nota Love & Doas ni sangat membantu aku menulis nota-nota kerja aku.. Dah la cover dia cute sangat siap boleh print nama atas buku ni.. Thank you Dua Gifts.. Kalau buat hadiah untuk yang tersayang ni sangat bermakna.. Boleh request, isi nama di kulit hadapan.. Kiranya ada sentimental value la kat situ kepada penerima kan.. 

4. Sweet Moon Luxe A6 Notebook (Insha'Allah)

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Comel sangat notebook A6 ni.. Kecik molek je.. Lahai semua la comel dalam koleksi sweet moon ni.. Luxe A6 Notebook ni aku jadikan buku untuk aku catat setiap task job aku... Cewahh macam banyak sangat je kan dapat job.. Haha.. Insyaallah kalau ada rezeki tak kemana.. Rezeki pasti tak salah alamatnye.. Hiks..


5. Sweet Moon Key Ring

Idea Hadiah Bercirikan Islamik Yang Eksklusif Dari Dua Gifts

Satu lagi benda yang kiut aku dapat iaitu sweet moon key ring.. Nampak tak lengkap semuanya dalam satu set ni... Penggantung kunci pun ada.. Dah la comel.. Semangat tu lain macam bila pegang kunci sekarang ni.. Boleh camtu ek? Haha.. Aku gantung kunci kereta je kat Key Ring ni.. Kalau rasa nak tambah aksesori beg, boleh ke nak gantung kat bag.. Sebab Key Ring ni memang kiut boleg mencantikkan bag... Hah Gittchewww!!

6. Sweet Moon Bookmark (Do What Is Beautiful..)


Yang ni paling aku suka sebab minat aku adalah membaca buku.. Jadi, bookmark sangatlah penting bagi aku.. Tambah lagi bila ada bookmark yang cantik dari Dua Gifts ni.. Bookmark pun warna pink, nampak la ciri-ciri kewanitaan disitu.. Hiks.. Bookmark ni bagus tau kerana covernya plastik.. Jadi, susahlah sikit nak rosak dan tak mudah patah.. 

7. Sweet Moon Sticky Notepad


Aku suka Sticky Notepad ni.. Serius cantik dengan warna pastel.. Kalau ikutkan kerja hakiki aku sangat memerlukan sticky note.. Tapi bila tengok sticky note Dua Gift ni, sangat nak pakai.. Haha.. Jadi aku decide guna untuk planner 2021 aku nanti sebagai remark perkara penting.. 

8. Every Hardship Come Ease A4 Print Art


Last sekali adalah A4 Print Art ni.. Kata-kata yang positif.. Aku memerlukan frame terlebih dahulu untuk gantung Art yang cantik ni.. Bolehlah aku jadikan hiasan dinding work station aku ni.. Tambahan pula warna purple adalah warna feberet aku.. Hiks..

Jom Dapatkan Hadiah Eksklusif Bercirikan Islamik di Dua Gifts

Oklah, bagi korang yang tengah mencari-cari atau tiada idea untuk hadiahkan seseorang, korang boleh dapatkan hadiah eksklusif ini di Dua Gifts yang bercirikan Islamik.. Banyak sangat pilihan yang ada.. Warna pun boleh korang pilih.. Sama ada warna kegemaran korang sendiri atau yang tersayang. . Kalau nak dijadikan cenderahati untuk majlis-majlis tertentu pun boleh.. Pasti ia lebih menarik dan bermakna..

Berita baik buat korang, guna code promo ini : LEA15 time korang checkout untuk dapatkan diskaun 15%.. Sah sehingga 30 November 2020.. Cepat grab uolls.. 


Untuk info lanjut, boleh layari :-

💧 Website : https://bit.ly/3kJsefV

💧 Facebook : https://www.facebook.com/duagifts

💧 Instagram : https://instagram.com/dua_gifts



4 comments:

  1. Thanks share Lea. Memang cantik dan unik. Beli sambil support produk BMF

    ReplyDelete
  2. Berkenan dengan warna-warnanya la Lea.

    ReplyDelete
  3. Cantiknya produk nie, nampak eksklusif sangat..

    ReplyDelete