T-Shirt Rekaan Unik Dari Printcious Dah Sampai.. Membeli Sambil Menderma!

Wednesday, June 10, 2020

T-Shirt Rekaan Unik Dari Printcious Dah Sampai.. Membeli Sambil Menderma!  |  Alhamdulillah akhirnya sampai juga t-shirt yang aku tempah di Printcious.. T-shirt ini designnya direka khas oleh Printcious dalam usaha mengingatkan masyarakat untuk mengambil langkah pencegahan terhadap Covid-19.. Disamping itu juga, dengan membeli t-shirt rekaan khas ini kita telah menyumbang kepada 2 badan kebajikan.. Sambil membeli sambil menderma, itukan lebih baik..



Sebenarnya T-Shirt ini mempunyai 6 design.. Kesemuanya cantik-cantik belaka.. Boleh tengok kat SINI.. Antara design yang dihasilkan adalah Stay At Home, Social Distancing, Wash Hand, Wear Mask, Cover Your Cough dan Exercise..

Aku dah dapatkan 4 design untuk dijadikan koleksi peribadi aku... Ikutkan hati, nak beli kesemuanya sebab semuanya cantik-cantik belaka.. T-Shirt ini didatangkan hanya berwarna putih berkolar bulat yang dijual dengan harga RM29.90 sahaja untuk sehelai dan boleh didapati dalam saiz XS hingga ke 3XL...


Orite, ini wajah sebenar baju yang telah siap di print... Siap boleh cetak nama sendiri di atas baju.. Barulah bermakna kan.. Aku memilih wear mask dan wash hand kerana ianya dah menjadi norma baru untuk kita sekarang.. Sejak Covid-19 melanda, kehidupan kita dah berubah 180 darjah ke norma yang baru.. Sekarang ni kalau nak keluar kemana-mana, dah kena pakai mask dan perlu kerap cuci tangan sama ada dengan sabun atau dengan hand sanitizer.. Sebab itu aku memilih design ini.. Lagi pun designnya cantik.. hehe.. 


Untuk dua helai lagi, aku memilih social distancing dan juga cover your cough.. Why? Ok, untuk dua design ni ofkoslah social distancing tu salah satu norma baru yang perlu kita lalui sekarang ni.. Melihatkan ada sesetengah orang tidak mengamalkannya.. Jadi, mesej baju ni sangat tepat untuk disampaikan kepada semua orang yang melihatnya.. Untuk cover your cough ni pula, aku pilih untuk mengingatkan aku sendiri juga, dimana kadang-kadang aku sendiri terlepas batuk seperti biasa tanpa cover... Haha.. Bahaya woii.. So, aku akan pastikan aku sentiasa cover aku punya batuk lepas ni mengikut arahan yang diberikan dengan betul.. Hiks.. 


Inilah keempat-empat design yang aku ada.. Korang tak teringin ke.. Sekurang-kurangnya bila kita pakai, kita dah ingatkan orang sekeliling kita untuk sentiasa amalkan norma baru ini bagi langkah pencegahan penularan Covid-19... Lagi pun designnya cantik.. Boleh buat koleksi sempena memperingati musim Covid ini.. 


Eh apa pulak ni? Haha sempat lagi tempah mouse pad.. Hiks.. Banyak design baru untuk mouse pad.. So, buatla satu untuk aku guna di pejabat.. Macam-macam lagi tau yang ada kat Printcious ni.. Kalau korang rasa buntu nak bagi hadiah pada yang tersayang, boleh terjah laman web printcious ni dan reka sendiri hadiah korang tu.. Ini lebih memberi makna kepada yang menerima.. 



Baju saiz kanak-kanak pun ada tau.. Tapi untuk design norma baru ni tak de sebenarnya... Aku yang copy paste design di Printcous dan tempah t-shirt kanak-kanak buat anak-anak aku.. Dorang pun nak jugak berkempen.. Haha.. Baju Qhaliff terbeli kecik sikit.. Haduhai.. Silap saiz..

Oklah, bagi yang ingin mendapatkan koleksi T-Shirt unik dari Printcious ni bolehlah buat tempahan di laman web mereka.. Apa yang bestnya, Printcious menawarkan penghantaran PERCUMA untuk setiap pembelian melebihi RM70 ke seluruh Malaysia termasuklah Sabah & Sarawak. Oh ya, ada satu lagi yang menarik untuk korang iaitu beli 6 design @ RM150 dan dapatkan BAUCAR TUNAI BERNILAI RM150 secara percuma untuk membeli belah di Printcious.. Best gile weh!! So, ape tunggu lagi.. Jom shopping di Printcious sekarang jugak..

Pembelian boleh dibuat secara atas talian melalui : https://www.printcious.com/my/stores/covid19-awareness..


8 comments: