Tempah Baju dan Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my

Thursday, August 22, 2019

Tempah Baju  dan Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my  |  Minggu ni saja dah 2 kad undangan perkahwinan aku dapat.. Bila sebut aje majlis kahwin ni, teringat pulak time majlis kahwin adik aku dulu, kelam kabut mencari kedai yang boleh cerak baju untuk pembantu semasa kenduri tu.. Apa ek orang panggil tu, aku pun dah lupa.. hehe.. Nak cari kedai sekian hal.. Pastu nak pulak harga yang berbaloi-baloi dan boleh mengikut design kita sendiri.. Puas jugak la pusing satu bandar cari kedai..

Tapi itu dulu la.. Sekarang dah tak payah susah-susah dah, nak tempat baju dan pelbagai lagi produk menarik untuk majlis kahwin atau apa juga program aku dah ada tempat yang paling ohsem.. Siap boleh cetak design sendiri lagi tu.. Kalau korang ada yang berhasrat untuk tempah baju atau pelbagai produk menarik dengan design sendiri, aku recommend sangat korang tempat di custom.my.. Pilihan yang paling tepat dan terbaik sebabnya di custom.my ni disediakan pelbagai pilihan produk dimana korang sendiri boleh design dan mereka cetak.. Kalau rasa malas nak design sendiri, boleh juga guna design sedia ada.. Jangan risau.. 

Tempah Baju dan Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my

Zaman sekarang ni semuanya di hujung jari.. Jadi, korang dah tak perlu nak bazir masa, tenaga dan wang ringgit semata-mata nak mencari kedai yang menyediakan perkhidmatan percetakan ni sebabnya sekarang semua boleh dilakukan secara online sahaja di custom.my.. Korang hanya perlu mengadap PC, buat pilihan, klik sana klik sini dan buat bayaran.. Then lepas tu, tunggu aje barang sampai ke muka pintu rumah korang.. Mudah kan? 

Kelebihan Custom.my

Kalau korang tanya aku, kenapa aku pilih custom.my? Jawapan aku senang aje.. Di Custom.my aku dapat menikmati pelbagai kelebihan dalam perkhidmatan yang mereka sediakan.. Lebih meyakinkan aku apabila, terdapat banyak syarikat-syarikat besar yang turut menempah dengan mereka dan yakin dengan servis yang mereka berikan.. Antara kelebihan lain yang aku sendiri tidak dapat nafikannya adalah :-

1.  Mencetak lebih 200 jenis produk

Tempah Baju dan Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my

200 jenis produk ye kawan-kawan.. Bukan 2 atau 20 sahaja tau.. Ini salah satu sebab kenapa Custom.my ini menjadi pilihan ramai pelanggan terutamanya syarikat-syarikat gergasi.. Bila sebut sahaja Custom.my, aku ingat syarikat mencetak baju sahaja.. Rupa-rupanya terdapat pelbagai produk lain lagi yang disediakan di Custom.my ni.. Korang sebut sahaja nak design apa, semuanya mereka sediakan.. Bayangkan, kain pasang pun dorang boleh cetak tau.. Fuhh mencabar keimanan aku betul la.. Haha.. Antara kategori yang ada di Custom.my :-
  • T-Shirt & Polo 
  • Jacket & Hoodie 
  • Sportswear 
  • Men's Fashion 
  • Women's Fashion 
  • Kids & Babies Accessories 
  • Accessories 
  • Bag Pouch 
  • Home Decoration 
  • Hat 
  • Sticker/Marketing Material 
  • Print Kain

2.  Tiada minimum order

Tempah Baju dan Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my

Satu lagi kelebihan bila menempah design di Custom.my ni adalah tiada minimum order.. So, korang nak order sikit ke banyak ke, terpulang pada korang.. Ciri-ciri servis yang paling pelanggan suka tau termasuk aku.. haha.. Bukan apa, kalau kita hanya nak order sikit dan kita ke kedai percetakan ingin menempah tetapi kedai tersebut tak terima tempahan sedikit.. Memang kecewakan.. Haa sekarang dah tak payah nak kecewa bagai, di Custom.my memang tiada minimum order.. Korang nk order sehelai atau satu barang sahaja pun boleh.. Tak payah susah payah nak kumpul order bagai.. Memang best gile kan..

Biasa kalau syarikat-syarikat besar, mesti nak order dalam kuantiti yang banyakkan.. Di Custom.my korang juga boleh tempah secara pukal atau berskala besar.. Kalau korang tak yakin dengan kualiti produk atau servis mereka, korang boleh tempah sample atau buat order sehelai dahulu supaya korang boleh menilai terlebih dahulu kualiti dan ketepatan hasil yang diingini..

3.  Servis Pantas

Tempah Baju dan Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my

Paling bagus di Custom.my adalah servis yang mereka berikan sangat pantas.. Tempahan akan siap dalam masa yang ditetapkan.. Oh ya, sekiranya korang ingin menempah dalam kadar segera atau dalam keadaan keperluan yang mendesak atau mendadak, korang tak perlu risau kerana akan bantu korang sebaik mungkin untuk siapkan tempahan korang dalam masa yang diperlukan.. Tak kiralah dengan design korang sendiri ataupun design sedia ada.. 

Custom.my Menjadi Pilihan Banyak Syarikat Besar


Bila servis yang diberikan sangat bagus, ia akan menjadi tumpuan syarikat-syarikat besar.. Samalah juga dengan Custom.my ni yang telah diyakini oleh banyak syarikat besar.. Jangan tak tahu ye, dah banyak syarikat besar menggunakan perkhidmatan mereka dan terus sedia dengan mereka.. Kalau aku sendiri pun, bila dah dapat servis yang terbaik dari sesebuah syarikat tu, memang aku akan setia dengannya sampai bila-bila.. 

Kalau korang nak tahu, syarikat yang pernah membuat tempahan di Custom.my adalah :-
  • Universiti Teknologi Petronas (UTP)
  • Universiti Kuala Lumpur (UNIKL)
  • Universiti Selangor (UNISEL)
  • Universti Teknologi Mara (uiTM)
  • Kolej PolyTech Mara (KPTM)
  • Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN)
  • iFlix
  • CIMB Foundation
  • Movie Animation Park Studio (MAPS)
  • Thunder Print

Jom Tempah Pelbagai Produk Menarik Dengan Design Sendiri Di Custom.my

Bagi korang yang ingin membuat tempahan bercetak dan inginkan produk yang menarik dan pelbagai, Custom.my lah pilihannya.. Aku sangat recommend korang tempah di Custom.my.. Lagi pun mereka menyediakan servis percetakan yang  terbaik dan berkualiti dengan harga yang berbaloi-baloi.. Lagi best korang boleh design sendiri tempahan korang tu.. Ianya lebih bermakna kan..?

Oklah, kalau korang ingin mendapatkan perkhidmatan Custom.my dan melihat sendiri servis yang ditawarkan oleh mereka, korang bolehlah terus ke kedai mereka yang beralamat seperti di bawah ini..


Alamat
Custom My Printing Sdn Bhd (1210459P)
No. 46A, Hala Taman Meru 11,
Meru 2B 30020 Ipoh, Perak

Lat. Long
4.661083, 101.067278 

Waktu Operasi
Isnin - Jumaat
9:00 AM - 6:00 PM 

No Telefon
05-5252144

Email
info@custom.my

Whatsapp
013-484 5800

Telefon Bimbit
013-484 5800


Untuk info lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram



13 comments:

  1. menarik lak custom.com ni byk produk

    ReplyDelete
  2. cantik-cantik lah corak baju ni. servis pun cepat boleh cuba try tempah sini kan

    ReplyDelete
  3. Menarik la...teringin nak order baju matching2 ngan anak dara..nanti akak skodeng website tu

    ReplyDelete
  4. tiada minimum order tu yang best dengar.. heee

    ReplyDelete
  5. Biar betul kain pasang pun boleh.. wahhh bestnya kalau macam tu.. boleh pilih ikut citarasa kita nak macam mana kan :)

    ReplyDelete
  6. Company sis tgh duk cari utk buat baju..kalau tiada minimum order..bestlah..sbb company sis 5 ketui staff je haha..ok nti sis survey

    ReplyDelete
  7. Waaa canteknyaaaaaa.. Boleh la zaza beli bagi hadiah utk seseorang ni hehe

    ReplyDelete
  8. Menariknya boleh customize sendiri.. Boleh letak macam2 kan...

    ReplyDelete
  9. Menarik nie boleh lah tempah kat sini nanti..

    ReplyDelete
  10. Xpernah lagi guna custom.my ni. Boleh lah print banyak2 item yg nak kat sini.

    ReplyDelete
  11. banyak nya benda diaorang boleh buat.. paling suka bag tu la. nampak lawa.,..

    ReplyDelete
  12. Senang lps ni nk buat baju family day. Takde min order lagi. Bagusnya.

    ReplyDelete
  13. wah sampai 200 produk..memng macam2 ada ni..boleh usha jap lagi nak tengok

    ReplyDelete