Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

Friday, August 23, 2019

Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global | Holaaaa!! Uih seminggu dua ni selesa betul aku tidur tak macam sebelum ni.. Rasa cam tidur dekat hotel jerk.. Mana taknya, aku sekarang dah menukar bantal tidur aku yang biasa kepada yang luar biasa.. Bantal apa agaknya tu ye.. Haaa kalau korang nak tau rahsia tidur lena aku adalah disebabkan bantal empuk ala-ala hotel iaitu bantal Das Abdul Global.. Memang wajib beli dan letakkan dalam bedroom di rumah sendiri kan.. Rasanya ramai yang dah familiar dengan jenama bantal ni kan.. Femes kot jenama ni.. Bila sebut aje bantal tidur terus teringat Das Abdul Global (DAG).. Ingat DAG, ingat bantal hotel.. hah gittewww!! Apa yang bestnya dengan bantal DAG ni? Jom aku story kat korang..

Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global
   
Bantal Das Abdul Global Empuk Dan Selesa

Nak dijadikan cerita, baru-baru ni aku sekali aku aku mengalami sakit belakang dan juga leher dek kerana bantal tidur aku agak keras dan dah lama tak bertukar.. Bila dah selalu sangat mengalami masalah tersebut, aku apa lagi riki-riki la bantal tidur yang best dan empuk.. Kebetulan pulak ada kawan rekemen beli bantal Das Abdul Global.. Katanya bantal DAG ni macam bantal kat hotel terbaik 5 bintang tu.. Perghh memang syok la tidur kalau camtu.. Mau tak bangun  nanti ni.. Haha..

Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

Bila dah tau tentang bantal DAS Abdul Global ni terus aje order tanpa bertangguh.. Tak sabarnya nak dapatkan tidur yang selesa time tu.. hehe.. Nak order kena isi form dekat laman web mereka.. Lepas tu tunggu pihak HQ hubungi kita melalui whatsapp dan seterusnya reseller yang berdekatan akan COD bantal kepada kita.. Andai kata dekat kawasan korang takde reseller, maka pihak HQ akan hantar pesanan korang melalui pos.. Alhamdulillah, kat tempat aku ada reseller DAG.. Servis memang cepat dan terbaik daripada pihak HQ hinggalah ke Reseller.. Sangat puashati..

Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

Untuk permulaan ni aku hanya beli satu biji bantal sahaja dahulu sebagai percubaan.. Hehe.. Aku macam biasala, kalau beli pape kene cuba dulu.. Kalau ok, baru repeat order.. Hiks.. Bila bantal DAG dah sampai ke tangan aku, kemain tak sabar aku nak cuba.. Yang pastinya bantal DAG ni sangatlah empuk dan selesa weh!! DAG ni banyak banyak jenis sebenarnya tapi kali ni aku pilih yang H-Class Classic.. Bantal ni bukan saja empuk dan selesa tapi bantal ni juga mempunyai ciri-ciri hygiene tak berdebu dan anti alergik.. Memang sangat recommended kerana Das Abdul Global adalah antara brand bantal terbaik di Malaysia..

Kelebihan Bantal H-Class Classic

H-Class Classic merupakan koleksi bantal 4 bintang.. Mempunyai ciri-ciri hygiene yang tidak berdebu dan anti alergik.. Bantal ini sangat bagus untuk mereka yang mempunyai masalah asma.. Bantal ini juga sangat selesa, tidak panas, lembut dan gebu dimana ia diperbuat daripada bahan yang empuk sesuai dengan tesktur kepada dan bahu.. Bantal ini mudah untuk dicuci dan dijaga.. Ia tidak memerangkap lembapan seperti habuk dan peluh yang boleh menyebabkan bantal menjadi lembab, busuk, gatal dan tekstur dalaman menjadi lembik.. Boleh dibasuh menggunakan washing machine..


Material : Polyester (Fiber) Hollowfill
Saiz bantal : 19" x 29"
Berat : 900gram

Ok, untuk bantal H-Class-Classic ni harga memang mampu milik dan bersesuaian dengan bajet aku.. Banyak jenis lagi sebenarnya jenis lain yang boleh korang pilih mengikut bajet dan keselesaan masing-masing.. Kalau korang nak jugak macam aku ni, korang boleh beli dengan harga seperti dibawah ni.. Murah weh!! Berbaloi-baloi.. Lagi pun bantal DAG ni senang dan mudah untuk dijaga.. Tidak perlu bersusah payah atau memerlukan alatan khas, cukup sekadar dibasuh dengan menggunakan mesin basuh ataupun boleh dijemur sahaja.. Dengan penjagaan yang baik, bantal ini boleh bertahan sekurang-kurangnya 2 tahun..

Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

Rahsia Tidur Lena Dengan Bantal Das Abdul Global

"A good pillow is key to a good night;s sleep. Everyone must choose a right pillow for a better sleep couse good pillow is as important as having a comfortable, supportive mattress for a good night's sleep"..


Rahsia tidur yang lena adalah dengan bantal yang empuk.. Inilah rahsia tidur lena aku.. Bantal Das Abdul Global, bantal untuk tidur lena dengan selesa... Boleh terlajak tidur tau dengan bantal Das Abdul Global ni.. Haha.. Kalau korang nak tahu, DAG ini adalah antara jenama bantal taraf hotel yang terbaik di Malaysia dan bantal hotel DAG ini amat berkualiti tinggi.. Tak rugi beli bantal DAG ni sebabnya ia menjaminkan keselesaan dan tidur yang lena.. Tak de lagi dah masalah sakit leher ke, sakit kepala ke.. Semuanya dapat diatasi dengan bantal DAG ini..


Bagi korang ada masalah tidur tu, bolehlah cuba bantal DAG ni ye.. Mana tau ianya dapat menyelesaikan masalah tidur korang tu.. Cam aku sendiri dah cuba dan ianya memang dapat solve problem yang aku hadapi.. Terdapat banyak pilihan bantas Das Abdul Global ni antaranya :-
  • Polyester Helix DAG
  • H-Class Classic
  • H-Class Pro
  • Microfiber M3
  • Cong Codei
  • Organic Pillow
  • Memory Foam
  • White Duck Down Feather

Lagi mahal harganya lagi berkualiti bantalnya.. Jadi, pilihan ditangan korang.. Mengikut bajet dan keselesaan.. Jom pakat guna bantal hotel DAG pillow ni untuk dapatkan tidur yang lena dan selesa.. Aku dah, korang bila lagi tu?


Oklah, untuk dapatkan bantal DAG ni korang boleh terus layari laman web mereka untuk membuat tempahan.. Ingat ye, bantal yang baik adalah kunci kepada tidur malam yang lena dan selesa... Untuk sebarang pembelian dan info lanjut, sila layari :-

🌠 Website : https://www.dasabdulglobal.com/


11 comments:

  1. aww... the pillow looks so fluffy and comfortable

    ReplyDelete
  2. Nampak macam ringan je bantal ni. tinggi tak bantal nya? akak tak berapa suka bantal tinggi. sakit leher. Suka bantal yang rata je.. Hhehe.. Sebab tu tidur tak pakai bantal.

    ReplyDelete
  3. Nampak lembut gebu bantal nie Lea.. lepas mesti lagi lena tido lah nie..

    ReplyDelete
  4. Wah, berapa harga bantal ni hari tu ada tengok orang jual rm35.

    ReplyDelete
  5. Kalau dapat sebiji bantal ni best jugak.. Sekarang susah nak tido malam.. Kalau bantal ni dapat tidur yang lena kena beli 1

    ReplyDelete
  6. Geramnya tengok bantal gebu. Lia kalau tido memang kena selesa kena pilih bantal Yang betul

    ReplyDelete
  7. ramai pula pakai bantal ni .. best ke

    ReplyDelete
  8. nampak selesa bantal ni kak lea

    ReplyDelete
  9. Macam best their product, I saw their billboard before but the actual belum lagi

    ReplyDelete
  10. Bantal ni best giler lena...Marsha pun beli sorang satu kalau tak berebut...haha

    ReplyDelete