Top Social

Lirik Lagu Ilusi - Iam Neeta (Ost Sweet Dreams)

Sunday, August 18, 2019
Lirik Lagu Ilusi - Iam Neeta (Ost Sweet Dreams)  |  Kemain lagi ye.. Merata dok tengok kaum hawa post gambar Ben Amir gara-gara drama Sweet Dreams... Aku yang tak tahu menahu tentang drama ni pun dah terjebak sekali dok mengadap drama ni.. hehe.. Best jugak la jalan cerita drama ni adaptasi dari sebuah novel karya Acik Lana.. Uik, camne aku boleh terlepas pandang novel ni yek.. HUrmm.. Drama ini menampilkan gandingan Ben Amir dan Mira Filzah.. Kali ni lain sikit, sebabnya Mira Filzah bawa watak seorang bisu.. Menarik! Dah terjebak sekali memang akan ikut sampai habis la ni..


Drama dah best, lagu tema pun best.. Dah menjadi siulan disana sini.. Lagu Ilusi nyanyian Iam Neeta menjadi lagu ost bagi drama Sweet Dreams ni.. Jarang-jarang aku layan lagu Iam Neeta ni.. Tapi disebabkan drama ni, dah tersangkut pulak dengan lagu Ilusi ni.. Hehe.. Moh le layan lagu ni ye..


Lirik Lagu Ilusi - Iam Neeta
(Ost Sweet Dreams)

Semua rasa sedih
Semua ku takuti
Semua rasa berat di hati ku

Bimbang segala
Angan mu setinggi angkasa

Ku berikan segalanya
Kau hancurkan semuanya
Kau harapkan seperti
Ilusi dalam mimpi mu

Hujung jalan ini
Semua nya terhenti
Semua rasa berat di hati ku

Bimbang segala
Angan mu setinggi angkasa

Ku berikan segalanya
Kau hancurkan semuanya
Kau harapkan seperti
Ilusi dalam mimpi mu

Bunuh sisa cinta
Dera hingga mati
Merah menyala
Kau genggam sehingga mati…

Ku berikan segalanya
Kau hancurkan semuanya
Kau harapkan seperti
Ilusi dalam mimpi mu



TQ :)

3 comments on "Lirik Lagu Ilusi - Iam Neeta (Ost Sweet Dreams)"