Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Kekalkan Keremajaan Kulit

Sunday, March 31, 2019

Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Kekalkan Keremajaan Kulit  |  Akhir tahun lepas aku ada review satu produk dari Neil Armayan iaitu Biosol Hygiene Wash.. Now, sekali lagi aku nak share personal review aku tentang satu lagi produk dibawah label yang sama iaitu Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration dimana produk ini mampu mengekalkan keremajaan kulit..


Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration

Ok, kalau korang nak tahu Neil Armayan Revesol ini dirumuskan secara klinikal sebagai krim Multi-Factor Age Reverse yang powerfull kerana ia dihasilkan dari bahan PhytoCellTec Malus Domestica yang bukan sahaja melindungi tetapi juga membaiki sel induk semulajadi kulit dan fungsi yang berkaitan. Ia secara langsung dapat melawan proses penuaan dengan mengoptimumkan prestasi sel induk kulit kita.

Jangan tak tahu ye, krim Revesol ni bukan sebarangan krim ye, ia diformulasi daripada teknologi hyaluronic filling spheres dimana ia dapat memberikan hydration yang maximum kepada kulit muka kita..


Tak keterlaluan kalau aku katakan krim Revesol ni adalah alternatif yang lebih baik daripada Botox dengan komponen pelembap dan perlindungan UV yang ada padanya. Yang berangan-rangan nak cucuk botox tu, rasanya tak payah la dah ye teruskan hasrat tu, boleh aku try Neil Armayan Revesol ni lebih selamat dan bagus untuk kulit.. Kebaikan tambahan yang ada pada krim ini termasuk ciri anti-kulat, anti-keradangan dan pengurangan jerawat. Kalau korang nak tahu, pendekatan bersifat holistik ini terhasil daripada penyelidikan bertahun-tahun dan kajian terperinci terhadap maklumbalas daripada wanita di seluruh dunia..

Kebaikan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration


  • Melewatkan penuaan sel
  • Perlindungan dipertingkat dan pemulihan fungsi sel induk kulit
  • Meningkatkan vitaliti dan meremajakan sel-sel kulit
  • Ciri pelembap yang luar biasa
  • Sangat berkesan melawan kedutan dan garis halus
  • Mengurangkan keradangan dan pembetukan jerawat
  • Mengelakkan liang tersumbat dan memberikan ruang untuk pertumbuhan sel baru
  • Memberi perlindungan nominal terhadap sinaran ultraviolet matahari
  • Ciri antikulat

Packaging Dan Tekstur Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration

Firstime dapat parcel Revesol Cream ni, aku dah rasa kagum dengan packagingnya yang sangat eksklusif dengan boxnya yang super owsem!! Bermula dengan boxnya sehinggalah kepada packaging krim itu sendiri memang semuanya terasa eksklusif setanding dengan kebaikannya.. Secara keseluruhan, bila tengok saja packagingnya dah terasa yakin dengan produknya.. Serius aku suka!!




Itu tentang packaging.. Kalau teksturnya pula apa yang boleh aku katakan adalah ia sejenis yang sekali pandang macam krim biasa tetapi bila dah apply, eh! macam gel pulak rasanya.. Haaa camno tu.. Sape nak jawab?? Hehe.. Paling aku suka tentang krim Revesol ni adalah ia tak meninggalkan kesan melekit setelah di apply kat muka.. Itu yang paling utama bila aku pilih sesuatu krim untuk muka aku.. Asal melekit jerk, memang aku reject awal lagi.. Tak selesa weh!!


Alhamdulillah Revesol ni sangat selesa bila dipakai dan sesuai dengan kulit aku yang jenis kombinasi ni.. Lagi satu keistimewaan Revesol ni ia mudah diserap dan selepas apply kat muka, kulit akan rasa lebih lembap, lembut dan lagi best nampak glowing gitchewww!!

Antara bahan-bahan yang terkandung di dalam Revesol Cream ni adalah seperti Etilheksil Palmitat, Silika Dimetil Sililat, Butilena Glikol, Sodium Hialuronat, Saccharomyces Lisat, Kanji Jagung yang diubahsuai, Pantenol, Tokoferil Asetat, Sel Induk Malus Domestica, Asid Salisilik, Gam Akasia Senegal, Asetil Heksapeptida-8 dan Minyak Biji Slimmondsia Chinensis (Jojoba)

Cara Guna Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration


Cara guna krim ni sama saja macam krim muka yang lain.. Cuma perlu sapu pada setiap pagi dan malam selepas cuci dan toning wajah.. Urut secara perlahan-lahan pada kulit muka. Biarkan krim absorbs sepenuhnya ke dalam kulit.. 

Kalau waktu siang, biasanya aku akan apply krim Revesol ni sebelum aku makeup.. Yesss, makeup aku nampak lebih flawless tau!! Sebab tu aku sayang ketat-ketat Revesol ni.. hehe..

Apa Kata Lea Azleeya Setelah Menggunakan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration?


AKU SUKA!! haa tu dia.. Besar gedabak font tu.. hehe.. Serius aku suka Revesol krim ni sebabnya ia serasi dengan kulit aku yang jenis kombinasi ni.. Selalunya kalau aku pakai krim yang tak sesuai, mesti muka aku akan nampak berminyak gile.. Tetapi tidak dengan Revesol Cream ni.. Dah apply kat muka, memang tak rasa berminyak dan melekit langsung.. Memang best giler!!

Sungguhpun begitu, ia tidak pula menyebabkan kulit menjadi kering sebaliknya melembapkan kulit aku.. Yelah nama lagi 'with hydration' kan, mestilah memberikan kelembapan pada kulit.. Bukan tu saja buatkan aku jatuh cinta dengan krim ni, tetapi ia juga melembutkan kulit muka dan memberi effect glowing pada wajah.. Bolehlah fefeeling glow glowing gitu kann.. hehe.. 

Lagi best krim ni didatangkan dalam saiz 30gm.. Banyak tu woihh!! Memang boleh tahan 2-3 bulan kalau pakai dalam kuantiti yang tak overdose.. Hiks.. Cam aku lebih suka pakai secara nipis sahaja.. Korang aku tataw la tahap pemakaianya macam mana.. So, depend pada pemakaian juga... 

Dapatkan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Untuk Kekalkan Keremajaan Kulit.


Aku dah cuba Revesol Cream ni dan aku sangat menyukainya.. Korang yang mana nak mengembalikan keremajaan kulit tu, tak yah la nak cucuk botox bagai ye, mai pakat pakai Revesol cream ni.. Kesan dia memang terbaik!! 

Buat my beauty readers, aku nak bagi korang peluang untuk dapatkan Revesol Cream ni dengan harga lebih rendah.. Macam mana? Haaa korang boleh gunakan voucher code : NEILLEA20 untuk dapatkan 20% diskaun dengan pembelian secara online di Shopee di link ini : https://bit.ly/2HoiuIJ.. Diskaun voucher code ini hanya terhad kepada 10 orang terawal sahaja tau.. So, siapa cepat dia dapat.. Grab now!!

Untuk sebarang pembelian atau info lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram

Shopee


15 comments:

  1. Wahh geram tengok packaging tuu.. Comelnya..

    ReplyDelete
  2. I pernah pakai jugak. Suka sgt size die yg kecik ni

    ReplyDelete
  3. Packaging produk ni cantik.
    Kulit CR memamg tgh byk tumbuh jrwat ni, nti nak usha2 produk ni
    suka yg part2 melembapkan kulit sbb kulit CR tgh kering

    ReplyDelete
  4. Betul la..kalau krim melekit rasa rimas. lagipun kalau melekit ni rasa cam habuk senang je melekat. Rasa tak selamat je nak keluar.

    ReplyDelete
  5. igtkan krim dia berwarna coklat seperti foundation..salah tekaanku..mmg iols pun suka krim yang x melekit..terus resap dlm kulit..

    ReplyDelete
  6. 30g oklah tahan lama juga tu.. Sbb pakai pun sikit2..

    ReplyDelete
  7. sesuai untuk kulit kombonasi, wahh kena cuba ni. susah nak cari yang sesuai kan.

    ReplyDelete
  8. Means cream ni sesuai utk org kulit jenis kering ke berminyak? Sbb dy hydratekan kulit kan..

    ReplyDelete
  9. Cantiknya pcking dia. Nampak exclusive je. Best la dah jumpa produk yang sesuai dengan kulit muka..
    Kita pun tak suka krim yang jenis melekit. Tak selesa.

    ReplyDelete
  10. teknologi korea ye.. mmg banyk skrg guna teknologi korea.. boleh la bookmark.. nti nak mencuba

    ReplyDelete
  11. Suka tengok packaging dia yang wow tu.. nampak eksklusif design dan pilihan warn yang dipilih. krim pun nampak macam ringan je bila disapu kan.. bau dia macam mana lea?

    ReplyDelete
  12. Firstime nampak produk ni.. Nampak macam krim tapi gel, menarik.. Patut lea makin cantik ye..

    ReplyDelete
  13. Wah this brand is new to me, nanti i check it out lebih lanjut ya

    ReplyDelete
  14. Nak try kena guna voucher baru jimatkan 😍

    ReplyDelete