Jom Cantik Bersama Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen

Monday, April 1, 2019

Jom Cantik Bersama Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen | Semakin meningkat usia semakin berkurangan kolagen dalam badan.. Bila kolagen dalam badan mula berkurangan, maka proses penuaan lebih cepat berlaku.. Nampak tua sebelum usia memang merisaukan.. Lagi teruk bila dibiarkan sahaja masalah ini terus membelenggu diri tanpa apa-apa usaha.. Wei, aku tak nak tua sebelum usia.. Huhu.. Kalau boleh, biarlah usia tu kearah 'senja' tapi menten kelihatan awet muda.. Hah gitcheww!! Haha!! Boleh ke macam tu? Haa mesti la boleh guyss!! Yang penting kita jaga pemakanan dan sentiasa ambil supplement.. Now, untuk menghilangkan tanda-tanda penuaan, aku consume Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen.. Bagus tau supplement ni...!!


The Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen

The Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen ini merupakan makanan tambahan yang sempurna untuk sendi yang sihat, kulit yang lebih cerah, kuku yang lebih kuat dan rambut yang berkilat. Ia dihasilkan daripada ikan air tawar dimana supplement kolagen ikan hydrolyzed ini berat molekulnya adalah 3000 daltons untuk penyerapan lebih mudah. Ia mengandungi gliserin, proline, hydroxyproline, alanine dan arginine dalam dos yang lebih tinggi daripada puratanya sehingga dapat melihat perubahan yang jelas dalam kesihatan diri..


Apa yang berlaku sekiranya mengambil Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen secara berterusan? Soalan yang sering membelenggu fikiran bila aku consume sesuatu supplement.. Begitu jugalah dengan Nutri Bear ni.. Soalan yang sama bermain difikiran aku masa mula-mula aku nak consume dulu.. Nak tahu tak apa yang akan berlaku? Jom kita lihat kebaikan Nutri Bear ini..

Kebaikan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen

  • Menguatkan sendi dan otot supaya boleh menjadi lebih aktif
  • Menghidratkan kulit untuk melambatkan kedutan dan garis halus
  • Mengurangkan selulit untuk penampilan yang lebih baik
  • Cerah permukaan kuku untuk menghilangkan perubahan warna
  • Menyuburkan folikel rambut untuk menjadikan rambut lebih bersinar dan kuat

Kenapa Perlu Consume Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen?

  • Meningkatkan penghidratan kulit
  • Mengurangkan kedutan serta garis halus
  • Mengurangkan pigmentasi
  • Menyeimbangkan pengeluaran minyak dalam kulit
  • Mengurangkan kesan parut
  • Meningkatkan pertumbuhan rambut
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Mencantikkan kuku
  • Mempercepatkan pemulihan luka
  • Meningkatkan pemulihan jantung
  • Mudah larut dalam sebarang minuman

Cara Pengambilan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen

Cara pengambilannya amat mudah... Hanya perlu campurkan 1 scoop The Nutri Bear Essential ini ke dalam air kosong atau sebarang minuman kegemaran korang.. Kacau sampai larut dan boleh diminum.. 


Salah satu yang aku suka tentang Nutri Bear ni adalah ia boleh dicampur dengan sebarang minuman kegemaran aku... Jadi, ini membuatkan aku boleh setia untuk consume Nutri Bear ni sepanjang masa.. Bukan dalam minuman saja boleh dicampur tau tetapi dalam makanan juga.. Oh ya, produk ini dibuat di Malaysia dan selamat digunakan kerana telah mematuhi piawaian HACCP, GMP serta HALAL.

Cara mengambil Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen dengan supplement lain :-
  • Jika diambil bersama Vitamin C, Hydrolyzed Collagen dapat menyokong pengeluaran protien dalam tubuh terutamanya kulit, tulang rawan dan organ
  • Jika diambil bersama dengan Vitamin D, Kalsium, Magnesium dan Zink ia akan membantu dalam pemulihan dan pembaikan tulang dari masa ke semasa.

Membeli Sambil Menderma

Membeli sambil menderma? Menarik!! Yes, jika korang membeli Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen ni, secara automatik korang dah pun menderma.. Derma untuk siapa? Ok, sebelum tu aku nak story dulu kat korang tentang bagaimana supplement ini diberi nama 'Nutri Bear'.. Kenapa Bear? Diperbuat daripada beruang ke? Uisss tak de la sampai macam tu.. hehe


Sebenarnya kalau korang nak tahu, dalam masa 10 tahun akan datang, polar ais dijangka akan mencair dengan ketara dan akan meninggalkan beruang kutub. Jadi, bagi mengelakkan keadaan ini berlaku, dengan setiap pembelian produk ini, sebanyak 5% akan disumbangkan kepada pemuliharaan beruang kutub.

Nah nampak tak kat situ.. Korang dapat 2 dalam 1 dengan membeli Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen ni.. Bukan saja cantik dan sihat dapat korang nikmati malah, korang juga menjadi penyelamat kepada beruang kutub yang hampir terancam.. Cantik dapat, pahala pun dapat uollss... Jadi, jangan lupa ye membeli sambil menderma dengan Nutri Bear Essential Hydrolyzed Collagen..

Untuk sebarang pembelian dan info lanjut, sila layari :-

Website

Instagram

Facebook



13 comments:

  1. Wa...makin berseri dan kulit licin lepas ni ...:)

    ReplyDelete
  2. owh menarik lah. minumannya guna serbuk yang macam susu tu.

    ReplyDelete
  3. oh,boleh campur kedalam air minuman yea.Ingatkan bancuh kosong..

    ReplyDelete
  4. ohh kena campur sebab tengok air macam air milo koko jerr nampak hii

    ReplyDelete
  5. elok makan collagen. nanti kulit cantik =D

    ReplyDelete
  6. Menarik produknya..banyak kelebihan2 produknya.. Kena rajin amal selalu

    ReplyDelete
  7. menarik sbb boleh campur dalam apa-apa pun...kalau panas pun boleh ye?

    tertarik sbb ada pemulihan polar bear tu...baru tau kenapa ada gmbr bear kat logo..hehe

    ReplyDelete
  8. Macam bagus je ni, boleh bantu kuatkan sendi & otot..

    ReplyDelete
  9. Waaa.. Bagusnya konsep dia. Sambil membeli rupanya dari pembelian kita tu didermakan. Bukan dapat cantik je. Tapi pahala juga.
    Dari segi rasa macam mana ekk..

    ReplyDelete
  10. huda pun amalkan Nutribear ni minum dengan air ribena. sedap!

    ReplyDelete
  11. Makin comel sahabat Sha nie..

    ReplyDelete