PLANNERHUT | Planner 2019 Hadiah Giveaway Dari Lullabyssz

Wednesday, January 2, 2019

PLANNERHUT | Planner 2019 Hadiah Giveaway Dari Lullabyssz  |  Selamat tinggal 2018 dan selamat datang 2019... Selamat tahun baru buat semua readersssss Blog Lea Azleeya.. Apa azam baru korang tahun ni? Aku macam biasalah tak berazam pun sebabnya bila ada azam, belum tentu lagi tercapai.. Bila tak de azam, banyak bende boleh aku capai.. Hehe.. Macam orang tak de matlamat hidup aje bunyiknye kan.. Haha!! Walaupun tak de azam, tetapi aku harus ada plan untuk perjalanan hidup aku ni.. Jadi, aku memerlukan Planner 2019.. Alhamdulillah tahun ni aku tak perlu bersusah payah nak keluar duit beli planner baru sebabnya tuhan beri rezeki pada aku untuk menang sebuah Planner 2019 hasil dari aku join giveaway anjuran Blogger Lullabyssz...

PLANNERHUT | Planner 2019 Hadiah Giveaway Dari Lullabyssz

Hadiah ni sebenarnya dah lama sampai.. Cuma aku belum berkesempatan untuk update di blog.. Now aku curi masa sikit untuk 'menunjuk' kat korang planner baru aku ni.. Hiks.. Riak lagik takbur kan.. Haha.. 

Eceli planner ni dari PLANNERHUT sebuah shop menjual planner yang cantik dimana aku sendiri admire dengan planner yang dijualnya.. Serius memang cantik planner yang dorang jual.. Tak sangka tahun ni aku tak perlu keluarkan duit untuk membelinya.. Thankz to Messarah kerana memilih diri ini untuk memenangi hadiah yang best ni.. Hiks..

Mesti korang nak tengok kan kecantikan paras rupa dalaman planner ni kan.. Meh la aku 'menunjuk' kat korang.. Sekali lagi riak dan takbur.. Sekian.. Haha..

Page 1 - Boleh tarok detail peribadi kita ye.. Kot la tercicir, leh la orang yang terjumpa tu anto balik kat kite.. Tu pun kalau orang yang jumpa tu jenis yang bertanggungjawab.. hehe..

Ada jugak page untuk korang catat goals korang.. Checklist ibadat... Siap ada graf lagik tu.. Mudah nak tengok balikkan apa yang kita dah buat... Tahap kita dimana.. Reward pun boleh catat jugak.. Kot la tahun ni nak reward diri beli jet peribadi ke.. Ngeeee...

Ini yang bagus ni.. Setiap tahun berazam nak khatam al-quran.. Satu perkara yang baik.. Haa tak payah nak pening kepala baca sampai surah mana.. Boleh terus tick kat sini kalau dah selesai baca setiap surah.. Gile mudah wehh!!

Yang ni part aku paling suka tetapi tak pernah berjaya.. Haha.. Mula-mula cantik jerk saving, bila time tak de duit aku dah tak tahan kene goda dengan duit simpanan aku tu.. Kikiki.. Haaa ada jugak bahagian bills checklist.. 

Ada yang tengah nak kuruskan badan? Leh la catat kat bahagian Fitness Checklist ni.. Aku pun kene catat jugak nampak gayanye.. Berat badan tak menentu sekarang ni.. Huhu.. 

Monthly planner

Weekly Planner

Ini untuk bulan Ramadhan planner.. Ada part menu dan aktiviti.. Bolehlah catat nak masak ape untuk sahut dan buka puasa.. Plan awal-awal.. Baru tak buntu nak masak ape kan.. Untuk kitela kaum hawa.. cewahh..

Nak tengok kalender penuh pun ada ni ha..

Ini part last sekali dimana bahagian yang boleh korang tulis karangan hidup.. Hehe.. Ada bahagian bergaris dan juga kosong.. 

Orite, semua dah aku 'menunjuk' kat korang.. Mungkin ada yang masih belum beli planner untuk tahun ni dan ada plan untuk membelinya.. Jadi, bolehlah korang cuba dapatkan planner dari Plannerhut ni.. Memang cantik dan lengkap untuk checklist kehidupan kite seharian.. Paling best, this is islamic planner.. Yeahh iloike!!

Akhir sekali sebelum aku blah dari entry ni, aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga buat Messarah sebab hadiahkan planner yang cantik ni.. Moga Messarah dilimpahi rezeki yang halal dan menjalani kehidupan di tahun baru ini dengan lebih baik dari sebelumnya.. Amiin YRA.. 

Yang mana belum mengenali Messarah, boleh terjah blog beliau di https://messarah.blogspot.com/...


10 comments: