Top Social

Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi

Saturday, December 01, 2018
Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi  |  Holaaaa frenz.. Hari ni agak bernasib malang bila jari jemari ku dimakan oleh mata pisau.. Ahakz.. Luka 2 jari.. Mulanya malas jugak nak hadap blog ni, tapi rasa rindu pulak nak menulis.. Ternampak pula giveaway dari blogger Liyana Jasmi ni.. Wahh menarik hadiahnya.. Memang wajib join kalau macam ni.. Harapnya, nasib aku untuk giveaway ni tak semalang hari ini.. Haha!!


5 kotak misteri untuk dimenangi.. Wahh, best jerk dengar kan.. Apa la agaknya yang ada dalam kotak tu nanti.. Katanya ada 6 item.. Semoga ada rezeki untuk menang.. Alhamdulillah syaratnya pun sangatlah mudah.. Sape yang tak join giveaway ni sangatlah rugi ye.. Syarat mudah tetapi hadiah sangat menarik.. Hah gitu..

Hey, korang jom join..



Cepat join weh.. 16 Disember ni tarikh akhirnye tau.. Sempat lagi nak join tu..



8 comments on "Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi"