Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor | Bag Travel Yang Ringan Dan Jimat Ruang

Thursday, May 31, 2018

Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor | Bag Travel Yang Ringan Dan Jimat Ruang  |  Setiap kali nak travel kemana-mana waima nak balik kampung sekali pun, perkara yang paling membebankan fikiran adalah bagasi yang besar-besar dan berat.. Hadoii semak otak fikir macam mana nak sumbat dalam kereta yang kecil dan nak bawak beg yang berat macam tu kehulu kehilir... Kalau pergi travel jauh-jauh lagi la, mesti nak kena ada spare satu atau dua beg lagi sebabnya bila dah travel jauh-jauh tak sah kalau tak membeli dan barang-barang yang baru dibeli itu perlukan beg untuk disumbat.. Haha.. Tapi semua tu dah tak menjadi masalah kepada aku kini sebab aku dah ada Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor ni, bag travel yang ringan dan jimat ruang.. Jimat ruang? Meh aku cerita..

Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor
Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor 

Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor

Suede Foldable Travel Bag Dari PTT Outdoor ni mempunyai ruangan yang besar dan boleh memuatkan banyak pakaian dalam satu-satu masa.. Tapi korang jangan bimbang sebab beg  ni boleh di transform menjadi sekecil-kecil beg sebab ianya boleh dilipat dengan mudah.. Jadi, beg ni sangatlah sesuai kalau korang nak buat beg spare semasa travel sebabnya ia tak memakan ruang yang banyak.. Seperti yang aku katakan diawal tadi, JIMAT RUANG!!.. hehe..

Macam aku sendiri, kalau pergi travel kemana-mana mesti nak kena ada beg spare sebabnya time nak balik tu mesti ada aje barang baru yang nak disumbat dalam beg.. Bukan barang baru aje yang perlukan beg untuk disumbat, tetapi baju kotor pun aku mesti standby satu beg untuk diisi.. Almaklumlah, aku ni jenis kalau pergi travel tak reti nak bawak kain baju sikit, mesti nak bawak satu almari punya.. Haha!!


Kalau balik kampung pula, aku sememang suka bawa beg ni sebab beg ni ringan dan ruangannya besar.. Jadi, aku bawak satu beg saja dah mencukupi untuk masukkan baju aku satu family.. Kampung tak jauh mana, jadi tak perlu bawak banyak-banyak.. Poket yang kat depan tu muat untuk aku isi barang keperluan seperti make up, mandian dan sebagainya.. Memang jimat wehhh!! Tak perlu bawak beg make up lagi dah..


Sebesar-besar Suede Foldable Travel Bag ni, akan menjadi sekecil-kecil beg bila dilipat... Korang boleh selit kat mana-mana sahaja untuk menyimpannya.. Biasanya kalau kita dah buka beg yang boleh dilipat macam ni, mesti nak lipat balik dah tak pandai kan.. Oh, jangan bimbang babe sebab beg ni memang dah ditakdirkan senang dilipat.. Haha!! Kalau masih tak reti-reti jugak nak lipat, meh hakak ajarkan korang camne step nak lipat dengan betul dan kemas ye.. Ikut step dibawah ni.. Jangan derhaka!!

Cara Lipatan Suede Foldable Travel Bag

4 Warna pilihan Suede Foldable Travel Bag 


Eceli beg ni ada 4 warna untuk dipilih.. Ada warna Dark Grey, Light Grey, Blue dan Orange macam beg aku.. Hehe.. Kesemua warna cantik-cantik belaka... Kalau korang nak tahu, beg ni ofkos diperbuat daripada kain yang berkualiti dan dari jenis kain yang kalis air... Aku ulangi  KALIS AIR.. Nampak beg ni biasa-biasa je kan? Rupanya beg ni sangat istimewa sebab ianya kalis air.. Jadi, korang tak perlulah risau baju korang basah kalau ada air atau apa sahaja cecair yang tumpah atas beg ni sebab baju korang gerenti selamat dok dalam beg ni..

Satu lagi kelebihan beg ni, jahitannya sangat kemas, berkualiti dan tahan lama.. Beg ini dijahit dengan durable stitching iaitu tindihan dua kali pada setiap jahitan.. Disebabkan itu juga, ianya dapat menampung kapasiti sehingga 32L.. Saiz beg ini pula adalah sebesar, 350mm(tinggi) dan 450mm(lebar) dan bila dilipat pula saiznya akan mengecil sehingga 180mm(tinggi) dan 200mm(lebar).. Beg ni kalau korang nak sumbat pakaian sampai penuh pun boleh sebabnya beg ni kuat dan tak mudah koyak.. Mungkin korang nampak nipis, tetapi ianya tahan lasak..

Promosi Sempena Hari Raya Aidilfitri 2018


Raya dah nak dekat ni.. Nak balik kampung memerlukan beg yang banyak juga untuk tampung kain baju satu family.. Betul tak? Tapi korang tak perlu risau, sekarang ni PTT Outdoor senang membuat promosi sempena hari raya Aidifitri 2018 yang akan tiba nanti. Jadi, korang boleh dapatkan Suede Foldable Travel Bag ni dengan harga yang lebih murah dan berbaloi-baloi. Ada potongan 53% tau untuk beg ni... Best gile!!


Nak murah lagi tak? Haaa kalau nak murah lagi, ni aku nak bagi kod diskaun kepada semua pembaca setia blog aku ni.. Dengan menggunakan kod diskaun : RAYA5 korang akan dapat potongan lagi sebanyak RM5.. Jadi, korang hanya perlu spend duit sebanyak RM30 untuk dapatkan Suede Foldable Travel Bag ni di PTT Oudoor secara online.. Rugi tau tak grab peluang ni.. Jom dapatkan sekarang juga!!


Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari :-

website

Facebook

14 comments:

  1. amboi..cantik beg balik raya dia..:)

    ReplyDelete
  2. ade jugak beg gini seketul kat umah. Dapat free masa incek hubby beli hp aritu. Mmg best sebab nak simpan pun x makan space..heheh

    ReplyDelete
  3. besar molek bag tu.. syok la kak balik kampung nanti

    ReplyDelete
  4. cantik beg ni.sesuai untuk pergi travel kan.senang letak baju dalam tu.

    ReplyDelete
  5. wow..beg tu boleh jadi kecut.senang nak simpan.very interesting.
    Janji Kita

    ReplyDelete
  6. jimat ruang nak simpan pakai beg ni ,, dah la kemas jer jahitan dia

    ReplyDelete
  7. best juga bawa jenjalan beg ni.

    ReplyDelete
  8. bestnyaa. teringin nak ada beg serbaguna macam ni :D

    ReplyDelete
  9. senanglah ada bag besar macam ni..semua boleh masuk

    ReplyDelete
  10. Best kalau ada beg macam nie.. besar dan mudah disimpan..

    ReplyDelete