Pelbagai Idea Hadiah Hari Jadi Yang Menarik Di Printcious

Thursday, May 24, 2018

Pelbagai Idea Hadiah Hari Jadi Menarik YangDi Printcious  |  Holaaa!! Hari ni nak cerita pasal hadiah hari jadi.. Aku kalau bab nak mencari hadiah hari jadi ni memang stress sikit sebabnya tak tahu nak beli apa.. Kadang tu sampai naik lenguh kaki pusing satu mall ke mall yang lain tetapi tak berhasil jugak.. Stresss woii... Tapi itu dulu la sebelum aku kenal dengan satu online gift shop ni yang mampu memenuhi apa yang aku inginkan dimana aku dapat memilih pelbagai hadiah hari jadi yang menarik hanya di Printcious.com

Pelbagai Idea Hadiah Hari Jadi Yang Menarik Di Printcious
Pelbagai Idea Hadiah Hari Jadi Yang Menarik Di Printcious

Korang pernah dengar tak tentang Printcious ni? Eceli aku dah beberapa kali menempah hadiah hari jadi di Printcious ni dan sangat berpuas hati dengan setiap hadiah yang aku tempah tak kiralah dari segi material mahupun kualiti barang itu sendiri.. Oh ye, sebenarnya di Printcious ni korang boleh design sendiri hadiah hari jadi korang atau kalau korang tak pandai nak design, korang boleh beli terus yang readymade... Best kan?

Bagi yang belum pernah tahu tentang kewujudan online gift shop no.1 di Malaysia ni, meh aku story serba sedikit tentangnya.. Di samping itu, aku juga akan kongsikan 'birthday gifts idea' yang menarik di Printcious dengan korang.. Manelah tahu kot korang nak beli something buat someone special kan.. Boleh reka sendiri design yang korang suka... Pada aku hadiah macam ni lebih bermakna buat penerima bertepatan dengan slogannya "Printcious.com - Precious Gifts From Your Heart".


Apa Itu Printcious?

Printcious is a play on word “Printing” and “Precious” which is where our catch phrase “Print Your Precious Gifts”. We hope that our customers are happy no matter they are giving our customised gifts to someone or receiving customised gifts from someone, as we always believe that "Giving with Art is Giving with Heart”!
Printcious merupakan sebuah online gift shop No.1 di Malaysia yang menyediakan perkhidmatan percetakan pada barang dan menyediakan pelbagai jenis hadiah seperti Mug, Cushion, Canvas, Keychain, Mousepad, Ceramic Tiles dan banyak lagi yang boleh korang design sendiri mengikut kreativiti dan idea masing-masing.. Hadiah-hadiah yang ditawarkan di Printcious sangat sesuai untuk dibuat hadiah hari jadi, perkahwinan, ulang tahun, tamat pengajian atau acara korporat.

Kebiasaan kalau sebut sahaja hadiah hari jadi, mesti dah terbayang-bayang jam tangan, perfume dan sebagainya.. Rasanya semua tu dah terlalu biasa dan agak membosankan sebab dah menjadi kebiasaan bagi semua orang.. Apa kata, kali ni kita bagi sesuatu yang lain dari kebiasaan dan menjadi lebih istimewa bila kita sendiri yang design mengikut idea kita.. Tentu hadiah itu lebih bermakna tambahan pula harganya pun harga yang mampu milik.. Jadi, bolehlah berjimat cermat kan.. Hehe.. Yang penting kualitinya setanding hadiah yang mahal..

Banyak hadiah yang menarik dan unik boleh ditempah dan dijadikan hadiah hari jadi di Printcious ni.. Hadiah yang disediakan sesuai untuk semua golongan bermula dari kanak-kanak hinggalah dewasa, lelaki mahupun wanita.. Serius!! Jom lihat birthday gifts idea yang ada di Printcious.

1.  Mug


Antara hadiah yang aku suka untuk dijadikan hadiah adalah Mug.. Mug yang ada di Printcious ni bukanlah cuma mug biasa-biasa tetapi ada juga Magic Mug yang boleh bertukar warna bila kita masukkan air kedalamnya.. Aku dah ada satu.. Haha!! Hadiahkan untuk diri sendiri.. Kohkohkoh!!

Bagi aku mug adalah idea hadiah hari jadi yang baik sebabnya fungsinya 2 in 1.. Kenapa aku cakap camtu? Haaa selain boleh dijadikan sebagai hiasan, korang boleh juga guna mug tersebut untuk kegunaan harian.. Jangan ingat mug hadiah ni hanya untuk hiasan ye.. Lagi pun harganya tak mahal mana.. Jadi, ianya tak membebankan bagi yang kurang berkemampuan..

Kalau nak design sendiri, bolehlah abadikan foto-foto peribadi atau kata-kata indah.. Pasti si penerima tersenyum sampai ke telinga.. Tak percaya, silalah cuba.. Hehe..

2.  T-Shirt


Yang ni paling aku suka hokeh!! Dah 2 helai aku tempah untuk diri sendiri.. Haha!! Nampak tak betapa aku sukakan produk di Printcious ni.. Serius berkualiti ok!! Kedua-dua jenis dah aku tempah.. Cotton dan juga Graphic Tee..  Kedua-dua jenis material ni aku suka dan selesa dipakai.. Tapi paling best tentulah dari material cotton sebab serap peluh dan sejuk..

Untuk T-Shirt ni ada pelbagai pilihan warna dan saiz yang korang boleh pilih... Warna yang ada pun cantik-cantik belaka.. Pengalaman aku sendiri beli T-Shirt di Printcious, aku sangat berpuas hati dengan warnanya.. Tidak pudar dan kainnya pun berkualiti.. Jadi, kalau korang berhajat nak hadiahkan sehelai T-shirt buat teman korang, bolehlah pilih di Printcious ni.. Gerenti puas hati.. Oh ye, baju untuk kanak-kanak pun ada tau..

3.  Aprons


Ini hadiah yang paling mak-mak suka... Ehh bukan mak-mak jerk tau, tetapi bagi setiap kaum wanita yang sangat cintakan dunia dapur, mesti sangat happy bila dapat hadiah Aprons ni dihari jadinya.. Hadiah Aprons yang didesign sendiri oleh yang tersayang.. Perghh memang penuh makna la jawabnya hadiah tersebut.. Ada sentimental value kat situ...  Mana tak nya, setiap kali pakai time nak memasak, mesti teringat si pemberi... Sweet gile kot!! Haha..

Banyak lagi sebenarnya yang ada di Printcious yang boleh korang pilih untuk dijadikan hadiah hari jadi.. Semuanya menarik bagi aku.. Kalau ada yang suka dengan hiasan dalaman, aku suggest korang pilih hadiah berbentuk canvas. Bolehlah hias dinding rumah dengan hasil sentuhan kreativiti sendiri.



Lepas ni aku dah tak payah nak pening-pening kepala dah kalau ada ahli keluarga, saudara mara atau kengkawan yang nak sambut hari jadi, aku boleh terus order dekat Printcious sahaja hadiah hari jadi mereka.. Mudah kan.. Pilih, design, bayar dan tunggu sahaja hadiah sampai depan pagar rumah.. Nak lagi best, boleh terus buat surprise hantar ke rumah birthday boy or girl itu terus.. Mesti terkejut katak dorang.. Hehe..

Oklah, kalau korang nak beli hadiah hari jadi, pastikan korang beli dengan Printcious ye.. Rugi kalau tak guna perkhidmatan mereka.. Servis memang terbaik dan barang berkualiti.. Ingat hadiah hari jadi, ingatlah Printcious.. Hah gituuu!!

If you are looking for mug printing supplier, colour mug or button badges, don’t forget to contact them. Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, photo booth rental is your best entertainment.

Printcious.com - Precious Gifts From Your Heart


Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram

6 comments:

  1. Bonde suka beli hadiah dekat printcios sebab boleh create sendiri dengan mudah :)

    ReplyDelete
  2. Kann macam-macam hadah ada, Sis pun tak sabar tunggu Sis punya hehehe

    ReplyDelete
  3. website yang memudahkan ramai membeli hadiah.
    JanjiKita

    ReplyDelete
  4. lawa-lawa lah hadiah hari jadi dekat sini

    ReplyDelete
  5. Lawa-lawa pilihan hadiah kat sini..

    ReplyDelete