Kru Dari Langit Hadiah Dari Seorang Sahabat Ulat Buku

Sunday, May 6, 2018

Kru Dari Langit Hadiah Dari Seorang Sahabat Ulat Buku  |  Dah lama rasanya tak dapat hadiah peribadi dari seseorang... Kalau dulu time bujang-bujang memang selalu dapat hadiah.. Hehe.. Nak dijadikan cerita, khamis baru ni aku dapat satu parcel dari poslaju.. Teruja gile nak bukak.. Bila bukak aje parcel tu, keluarlah sebuah buku bertajuk 'Kru Dari Langit' hadiah dari seorang sahabat ulat buku aku, Sha Mohamad... Senyum sampai telinga aku eh!! Haha!!


Sebenarnya Sha dah maklum dekat aku lebih awal tentang hadiah ni cuma aku tak pasti buku apa yang bakal aku terima.. Rupa-rupanya buku ini yang akan aku hadam nanti.. Hiks.. Eceli, buku ini menceritakan segala kisah yang berlaku di lapangan terbang.. Sebab itulah tajuknya Kru Dari Langit..


Buku ni sha order online terus dari penulisnya.. Jadi, bila beli dengan penulis tak sah kalau tak de tandatangannya.. Itulah kelebihannya bila kita beli buku terus dari penulisnya.. Mungkin bagi orang lain tak memberi apa-apa makna, tetapi bagi aku ia mempunyai sentimental value yang tersendiri.. Bukan itu sahaja, terselit juga bookmark dalam buku ni.. Handmade dari penulis juga.. So cute ok!! 


Selain itu, aku dapat juga benda yang paling aku suka.. Pelekat peti.. Comel gile weh!! Alhamdulillah dapat tambah koleksi pelekat peti aku.. Dah banyak juga pelekat peti yang aku dapat hasil dari beli novel.. Pelekat peti yang ini memang superb kiut.. 

Untuk Sha, terima kasih banyak-banyak sebab telah membuatkan hati ini berbunga riang dengan pemberian hadiah yang tak disangka-sangka ini.. Moga sha dilimpahi rezeki yang halal dan diberi kebahagiaan serta hati yang ceria selalu.. Insyaallah.. Tak sabar rasanya nak baca buku ni.. Mungkin boleh dibuat panduan bila nak terbang kemana-mana suatu hari nanti.. Haha!! Bila la agaknye tu yekk..

Oh ya, bagi korang yang nak baca review novel dan segala macam buku, boleh terus terjah Blog Sha Mohamad ni sebab kat sana korang akan dapat baca review bermacam-macam jenis buku.. Serius best hokeh!!


3 comments:

  1. wahhh..untung..tak sabar nk baca review Lea tu..

    ReplyDelete
  2. (Malu titew).. hahaha..
    Your welcome Lea.. seronok rasa bila Lea suka..
    Selamat membaca ye..

    ReplyDelete