Top Social

Grup Sisturs Lawa Warrior Giveaway

Saturday, May 05, 2018
Grup Sisturs Lawa Warrior Giveaway  |  Holaaa!! Meh kita bergiveaway hari ni... Terasa rajin pulak hari ni nak support kengkawan buat giveaway.. Tapi, tak leh la join semua yek sebab masa ku ibarat jongkong emas.. Haha!! Sebab kak SA dah beri 'kad jemputan' untuk join 'Grup Sisturs Lawa Warrior Giveaway' ni, jadi aku lapangkanlah sikit masa jongkong emas aku tu untuk join.. Kohkohkoh!!

Klik banner untuk join

Giveaway ni berlangsung selama 10 hari jerk tau.. Korang lambat korang melepas ye sebab hadiahnya memang ohsem weh!! Andai diberi pilihan, ofkoslah aku nak novel atau buku islamik.. Haha!! Ok la, tak nak merapu banyak sangat.. Ni aku nak seru korang semua, blogger Malaysia jom pakat join GA kak sa n frenz ni... 

Tarikh Tamat
10 Mei 2018

9 comments on "Grup Sisturs Lawa Warrior Giveaway"
  1. good luck kak lea. kinah pun nak join jugakla

    ReplyDelete
  2. Good luck on the giveaway Lea :)

    ReplyDelete
  3. goodluck! jemput singgah...

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Salam singgah dari segmen yang sama dan saya ucapkan semoga berjaya di dalam pemilihan, semoga ada rezeki untuk kita semua..

    http://www.shikinrazali.com/2018/05/grup-sisturs-lawa-warrior-giveaway.html

    ReplyDelete