Prosperity Juice KEMBALI Lagi!

Saturday, January 13, 2018

Prosperity Juice KEMBALI Lagi!  |  Lagu kegemaran Tahun Baru Cina, Gong-Xi, Gong-Xi Songs telah kedengaran di udara dan dekorasi berwarna merah kelihatan di merata-rata tempat. Sama ada anda telah bersedia atau tidak, Tahun Anjing akan bermula tidak lama lagi! 


Untuk menyambut permulaan Tahun Baru Cina yang makmur, Juice Works Malaysia telah membawa kembali minuman Tahun Baru Cina yang disukai ramai peminat Juice Works iaitu Prosperity Juice!   

Diperbuat daripada campuran jus dari limau mandarin, jambu, strawberi dan kegemaran utama ramai; laici.. Minuman ini bertambah enak dan wangi apabila ditambahkan dengan sorbet yang lazat yang akan memberikan anda kebaikan yang akan dibawa oleh tahun baru ini.  

Minuman ini boleh didapati didalam tiga saiz iaitu Junior (250ml dan bagus untuk kanak-kanak), yang di jual pada harga RM 8.95; MIDI (450ml) yang dijual pada harga RM 10.95; dan Power (600ml), yang dijual pada RM 12.95 (semuar harga adalah termasuk GST).   


Berikut adalah serba sedikit kenapa Juice Works memilih buah-buahan istimewa di atas sebagai ramuan minuman tahun baru mereka :-    

Limau Mandarin 
Buah-Buahan bermusim ini adalah rendah kalori, penuh dengan serat dan Vitamin C dan A. Sebagai rakyat Malaysia, Tahun Baru Cina tidak akan lengkap tanpa satu atau dua limau mandarin ini. 

Jambu
Ia dikenali sebagai buah-buahan yang sihat, kaya dengan V Vitamin A, Vitamin B, Vitamin C, dan potassium, yang merupakan antioxidan and detoksifikasi yang hebat. 

Laici
Dipenuhi dengan Vitamin C, potassium dan fibre, ia juga merupakan sumber flavonoid yang hebat untuk memerangi penyakit. Ia juga mengandungi magnesium copper, zat besi, mangan and folat – semuanya adalah penting untuk peredaran dan pembentukan darah!

Strawberi
Buah-buahan yang berjus ini wangi dan merak, jus ini bukan sahaja dikenali sebagai buah antioksidant yang berada di 5 tangga teratas di dunia, malah ia juga didapati mempunyai keupayaan untuk mengawal atau mengurangkan tahap gula di dalam badan kami. Oleh kerana ia mempunyai phytonutrients yang tinggi, terdapat juga peningkatan minat untuk menyelidik terhadap buah ini untuk penyakit anti-radang!      


Minuman istimewa ini hanya boleh didapati di semua kedai dan kiosk Juice Works dari 12 Jan 2018 sehingga 28 Feb 2018. Oleh itu, dapatkan ia hari ini dan anda akan mendapat satu set beg angpow esklusif Juice Works secara PERCUMA, sementara stok masih ada.  

Sempena cuti perayaan yang akan datang ini, Juice Works mengucapkan kepada anda, Selamat Tahun Baru Cina. Gong Xi Fa Cai ah!  

P/s: Juice Works baru sahaja membuka kedai baru mereka di DC Mall dengan minuman eksklusif yang hanya boleh didapati di kedia Juice Works DM Mall.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website



3 comments: