Giveaway Hadiah Misteri Dari Astraveler


Giveaway Hadiah Misteri Dari Astraveler  |  Hujung tahun ni ramai betul blogger buat giveaway dengan hadiah yang menarik.. Rasa rugi pulak kalau tak join.. Mungkin untuk penutupan tahun 2017 dorang rasa terpanggil untuk hadiahkan sesuatu buat kengkawan blogger mereka kan.. Satu lagi giveaway yang agak menarik dengan hadiah misterinya.. 

Klik banner untuk join

Bila dah misteri tu mesti lagik ramai yang teruja nak join.. Ye dak? Mane taknya, dorang mesti tertanya-tanya dan ternanti-nanti, apakah hadiah yang misteri sangat tu.. Haaaa, jadi aku pun teruja jugaklah nak join giveaway yang agak misteri ni.. Hehe.. Apa kata, kita pakat join ramai-ramai.. Manelah tahu kan, ada rezeki menang hadiah misteri.. 

Tarikh Tamat
31 Disember 2017
QuickEdit
Lea Azleeya
18 Comments

18 comments:

  1. all da best. singgah sini dr segmen yg sama.

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/give-away-hadiah-misteri-dari-astraveler.html

    ReplyDelete
  2. all the best lea nak join la nanti .. nak bookmark dulu hiii

    ReplyDelete
  3. Mcm menarik. Nk join jugaklah nanti. Good luck Lea.

    ReplyDelete
  4. All the best.. mesti best dapat suprise misteri ni kan

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)