Sesuatu Yang Ajaib Bakal Muncul...

Thursday, November 2, 2017

Sesuatu Yang Ajaib Bakal Muncul...  |   Dapatkah anda merasakannya? Sesuatu yang ajaib bakal muncul. Daripada bunyi loceng yang menyinari hati sebagai nota yang biasa ditemui pada bulan yang akan datang ini berada di setiap sudut, ke senyuman yang lebih meriah di wajah orang yang kami temui. Sama ada kanak-kanak atau dewasa, rasa teruja di hati mereka semakin kuat apabila akhir tahun semakin mendekat. Ia seperti suasana seluruh dunia bertukar kepada suasana yang lebih bahagia dengan ketibaan musim yang indah tahun ini – Krismas! 

juice works, honey its cristmas, smoothie ice, jus buah sedap, smoothie ais lazat

Jadi janganlah terkejut jika anda mendengar Juice Works bersenandung bersama atau jika anda melihat senyuman terukir dibibir mereka apabila mereka mencampurkan minuman anda. Sempena musim yang meriah yang bakal tiba nanti, mereka di Juice Works telah mencipta minuman yang istimewa, sparkly red drink! Ini melambangkan semua kebaikan, kebahagiaan dan kegembiraan manis sepanjang tahun ini. Mereka berharap nama minuman ini sendiri akan memberikan sentuhan kegembiraan dengan menamakannya ͞Honey, it’s Christmas!͟

Smoothie ais ini dicampur dengan jus honey dew, plum, strawberi, lemon, dan ditambah dengan jus mulberry kering dan ruby-red pomegranate.. Minuman campuran ini hanya boleh didapati dari 6 Nov 2017 sehingga 1 Januari 2018! 


Mulberry kering yang mempunyai rasa manis semulajadi tanpa gula tambahan memberikan tahap protein dan zat besi yang luar biasa untuk buah. Ia adalah sumber yang kaya vitamin C, serat, kalsium dan antioksidan. Itulah sebabnya mengapa mulberi kering adalah lazat apabila dijadikan sebagai makanan ringan atau dicampurkan dengan yogurt, smoothies dan sebagainya..


Delima dan benih permatanya yang tersendiri telah digunakan untuk tujuan perubatan selama ribuan tahun dahulu. Dengan antioksidan yang lebih tinggi daripada kebanyakan jus buah-buahan yang lain, ia juga mempunyai tiga kali ganda lebih banyak antioksidan berbanding wain merah dan teh hijau. Oleh itu, buat Timur Tengah ini dikatakan berkesan untuk memerangi penyakit jantung, tekanan darah tinggi, keradangan dan beberapa jenis kanser, termasuk kanser prostat. 


Honey Dew mempunyai kandungan air yang tinggi dan kalium, yang menjadikannya buah ini baik untuk mengekalkan tahap tekanan darah yang sihat. Memandangkan ia mengandungi kedua-dua vitamin C dan copper, ia juga menggalakkan kulit yang sihat dengan membantu pengeluaran kolagen dan pembaikan tisu. Untuk meningkatkan lagi vitamin C-o-meter, jus lemon juga ditambahkan, untuk membantu pencernaan dan untuk menjaga sistem imun pada tahap optimum. 


Strawberi pula adalah buah yang penuh dengan serat, folate dan antioksidan seperti vitamin C dan phytochemicals untuk membantu mengurangkan kolesterol dalam arteri dan vesel. Ia juga kaya dengan iodin untuk membantu mengawal fungsi otak dan sistem saraf yang betul, di samping mempunyai dos kalium yang tinggi di dalam setiap berry, yang sangat baik untuk daya tumpuan dan ingatan. 

Seperti yang anda boleh pastikan sekarang, gabungan minuman ini telah direka dengan bersunguh-sungguh untuk membantu anda menjauhkan diri daripada penyakit semasa musim perayaan, mengurangkan kolesterol semasa anda bermanja dengan makanan dan untuk memastikan anda terhidrat, dengan kulit yang sihat dan cantik! 

Jadi, semasa anda berpesta pada akhir tahun dan meraikan kedatangan tahun baru, jangan lah anda lupa untuk meminumnya! Dan  Juice Works mengucapkan Selamat menyambut hari Krismas dan Tahun Baru dengan badan yang sihat ! 


Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website


14 comments:

  1. WAHH....apa yang ajaib tu... panas2 ni kalau kena juice macam ni memang best kan

    ReplyDelete
  2. tak pernah try lagi juice ni tapi macam sedap je flavor baru ni sebab combination dia semua sedap2

    ReplyDelete
  3. Sedapnya jus buah buahan 😍😍
    Segar je rasa bila minum

    ReplyDelete
  4. wow wow wow wow.. sedapnyeeee.

    ReplyDelete
  5. Bestnye jus tu, banyak khasiat...

    ReplyDelete
  6. Sedapnya honeydew dgn stoberi

    ReplyDelete
  7. sedapnya!!! terus rasa terliur nak minum

    ReplyDelete
  8. fresh ni kalau dapat masuk kat tekak. perghhhh.. zsuuupp naik ke atas rasa diaa

    ReplyDelete
  9. sedapnya lea campur buah macam ni.. dah terbayang dok dalam mulut :D

    ReplyDelete
  10. Wah byk campuran buah2 tu. Mesti best rasa air dia.

    ReplyDelete