Shopping Purse Di Zalora Dengan Kupon Diskaun CupoNation

Wednesday, May 31, 2017

Shopping Purse Di Zalora Dengan Kupon Diskaun CupoNation  | Hi korang!! Terasa lama tak bersiaran walaupun baru 2 hari aku membizi dengan  tugas hakiki.. Hehe.. Aku ada cerita nak dikongsikan dengan korang.. Hari gaji baru-baru ni, aku ada usha Purse kat laman web Zalora.. Almaklumlah purse yang aku guna sekarang  ni dah agak uzur keadaannya.. Aku plan nak tukar baru aje sebagai reward untuk diri sendiri juga setelah berpenat lelah bekerjakan.. Huhu..
Shopping Purse Di Zalora Dengan Kupon Diskaun CupoNation
Shopping Purse Di Zalora Dengan Kupon Diskaun CupoNation

Dalam banyak-banyak purse dari pelbagai brand yang ada di Zalora, aku dah terjatuh cinta dengan Guess Cate Wallet ni.. Tapi masalahnya, harga purse ni agak mahal dan lari dari bajet sebenar aku.. Bagaimana aku nak merealisasikan impian aku untuk memiliki purse ni dengan bajet yang aku ada?? Korang rasa?? Hehe..

CupoNation.. Korang pernah dengar tentang website ni?? Aku sendiri pown tak pernah dengar sebelum ni.. Macam mana aku tahu tentang CupoNation ni?? Haaaa jom dengar cerita aku..

Nak dijadikan cerita, sebelum aku bershopping purse di Zalora time gaji ritu, aku  check dulu mana-mana website yang menawarkan kupon diskaun percuma.. Mana tahu ada voucher-voucher yang best untuk digunakan.. Bolehlah jimat lagi kan.. Dalam membelinya kita mestilah bijak.. Lagi murah lagi baik dan lagi sakanlah kita bershoppingkan.. Hehe.. Tapinya, takde pula kupon yang available.. Agak kecewa jugak la aku time tu..

Tapi aku tetap tak berputus asa, aku terus google, then aku jumpa review tentang website CupoNation ni di blog kawan aku.. Dia dah pernah menggunakan voucher dari website CupoNation ni dan dari reviewnya dia sangat berpuas hati dan menyukainya.. Aku pown apa lagi, terus buka website CupoNation ni untuk tahu lebih lanjut tentangnya..

Kalau korang nak tahu, CupoNation ni adalah sebuah website yang menawarkan kupon diskaun percuma yang baru saja dilancarkan di Malaysia.. Perkara pertama yang aku check bila masuk ke laman web CupoNation ni adalah senarai stores yang ada.. Banyak juga stores yang ada dalam CupoNation ni, antaranya Ofcoz la Lazada dan Zalora.. Selain tu, Foodpanda, Air Asia, Domino's, Expedia, 11street dan banyak lagi..

Lagi seronoklah jawabnya lepas ni aku bershopping.. Bukan takat bershopping aje, makan-makan pown dapat diskaun.. Bercuti pown ada diskaunnya.. Wahhhh, seronok wehh..!! Haha..

Okeh, berbalik cerita purse aku tu.. Aku dah check kupon diskaun Zalora di CupoNation, Alhamdulillah ada voucher diskaun yang boleh digunakan..


Kalau dah tertulis 'View Code' tu bermakna adalah diskaun untuk shopping di Zalora.. Klik aje kat situ.. Nanti akan keluarlah codenya.. Mudah aje..



Masukkan aje Kod Diskaun tadi kat ruangan yang disediakan tu.. Then terus tekan apply..


Yeeeeyyyyy!! Code diskaun diterima.. Dari harga RM 179.00 dapat lagi jimat sebanyak RM 26.85 dengan menggunakan kod diskaun CupoNation.. So, dapatlah aku miliki purse dengan bajet yang aku ada.. Aku bajet dalam RM 150 aje sebenarnya.. Tapi tak pe la.. Aku cuma perlu tambah RM 2.15 aje lagi.. Tak banyak.. Sangat berbaloi-baloi dan dapat jimat dalam pembelian.. Memang terbaikk!!

Makin seronoklah aku shopping lepas ni.. Korang macam mana pulak? Haa kalau nak dapatkan deals yang terbaikk dan berbaloi dengan kupon diskaun free, korang bolehlah check di CupoNation ye.. Rugi tau kalau shopping tak guna kupon diskaun yang ada di CupoNation..

Untuk shopping dengan lebihbijak dan dapatkan deals yang berbaloi-balaoi, korang boleh check di link ini   
à https://www.cuponation.com.my/


20 comments:

  1. wahh.. makin banyak kupon yang boleh cari, makin best la nak shopping online lepas ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shopping jgn tak shopping husein.. Dekat nak raya dah ni..

      Delete
  2. Boleh tahan elegant purse tu kak. Eee dah lama tak shopping online nie gatal tangan dah haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik kan Elsa... Leh try beli satu tu.. Hahaha

      Delete
  3. wow menarik website ni...nak try lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try jgn tak try.. Pakat soping raya guna kupon..

      Delete
  4. cantik purse nya.. coupon pun mcm menarik je..gatal tgn nak shopping hhehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekekkee.. tula.. byk nauuu kupon tersedia..

      Delete
  5. Wahhh TQ Lea kenalkan dengan website ni! Banyak jugak dapat diskaun tu =D

    ReplyDelete
  6. wah..macam best je..nak usya la jap kat cuponation ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat2 p usha fieza... Banyak kupon best2..

      Delete
  7. Cantik purse tu.. Pergh!! Berbaloi-baloi..

    ReplyDelete
  8. bagus ni..boleh dapat banyak diskaun

    ReplyDelete
  9. Cmna kalau koupon tu tak provide code haaa? Bole tolong terang tak nk guna mcm mna...

    ReplyDelete