Follower Blog Lea Azleeya Cecah 500

Thursday, January 5, 2017

Assalamualaikum wbt

Follower Blog Lea Azleeya Cecah 500  |  05 Januari 2017, follower cecah 500.. Alhamdulillah.. Tahun 2017 ni membawa pembukaan yang baik pada aku dan blog aku... First, pageviews cecah setengah juga.. Pastu hari ni, follower pulak cecah 500.. Walau pown tak setanding dengan blogger-blogger lain tapi aku tetap bersyukur kerana aku tak pernah membayangkan aku punya follower seramai ini...


Aku mula berblogging pada Jun 2013.. Sekarang Jan 2017.. Ini bermakna lebih kurang 2 tahun 6 bulan aku berkecimpung dalam dunia blog ni...Moga aku diberikan kesihatan yang baik olehNYA agar aku dapat terus berblogging.. Terima kasih tak terhingga pada semua follower blog aku yang sudi follow Blog Lea Azleeya ni.. Moga kalian dirahmati oleh-NYA.. Kepada viewers blog aku pula, thank to all kerana sudi menyinggah di blog picisan ni dan meninggalkan jejak di blog ini.. Hehe..

Dah macam ucapan pemenang award pulak ye.. Hahaha.. Sekali lagi, TQ so much buat semua follower + viewers + rakan-rakan blogger yang baik hati yang sentiasa support diri ini dan juga blog ini.. Hehe.. Bebila datanglah menyinggah lagi yek.. Jangan serik tau... ;)


12 comments:

  1. Tahniah!!! Follower kita tak jejak lagi banyak ni. Anyway, semoga tahun ni lebih baik dari tahun2 yang lepas.

    ReplyDelete
  2. Hehe. Kira dapat award followers lah ni lea :) Congrats lea :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah, dah cecah 500 follower. Semoga tahun 2017 jadi tahun yang cemerlang untuk lea sebagai blogger. Insyaallah 😍

    ReplyDelete
  4. tahniah lea... lagi 300 nak sama .. hahahahahah....

    ReplyDelete
  5. tahniah sis ! heheh stay gorgeous :D

    ReplyDelete
  6. Tahniah kak Lea... Selamat maju jaya!

    ReplyDelete