Mask Dari Blogger Mellya


Assalamualaikum wbt..

Mask Dari Blogger Mellya |  Aku dapat Mask 2 keping daripada Blogger Mellya a.k.a Fhatin Amelia ... Mask ni hadiah aku menang 3Days Header Giveaway by Mellya.. Aku dah pernah apdet tentang kemenangan aku ni kat SINI... So, inilah hadiah yang aku menangi itew...!!



Inilah rupa mask tersebut.. Packaging dia cantik sangat.. Rasa sayang nak guna.. Haha.. Satu jenis butter dan satu lagik jenis rose... Aku belum berkesempatan nak guna lagik.. Nanti ada masa terluang baru guna.. Tak sabari sebenarnya nak bermask-mask  ni.. Haha..

Wokeh la.. Pape pown aku nak ucapkan terima kasih bebanyak pada Blogger Fhatin diatas pemilihan pemenang ini.. Cewahh.. Moga adik Fhatin yang chomel ni dilimpahkan rezeki yang halal olehNYA... Aminn..

MOh kite terjah blog Fhatin Amelia ni.. 

BLOG MELLYA CRAYOLA

QuickEdit
Lea Azleeya
18 Comments

18 comments:

  1. yeahh !! lea pun da dpt, lawa kan packing, macam xnk pakai jak..Tahniah lea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tu la unni.. comey jerk.. Thankz unni..

      Delete
  2. heheh 🙈🙈🙈 nanti join la lagi yee

    ReplyDelete
  3. Bestnya.. Makin berserilah lepas nie Lea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha berseri ada blink2 agik.. Adehhh.. thankz sha..

      Delete
  4. bertuah sungguh banyak menang ^^

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)