The Benefit Matrix Hybrid Amino Plus

Wednesday, September 28, 2016

Assalamualaikum wbt..


The Benefit Matrix Hybrid Amino Plus  |  Hi korang!!.. Seperti yang telah dijanjikan, kali ni aku nak bercerita pula tentang manfaat Matrix Hybrid Amino Plus ni... Seperti yang dah aku war-warkan pada entry sebelum ni, Matrix Hybrid Amino Plus ni adalah makanan tambahan bagi penambah prestasi atau lebih tepat meningkatkan stamina dan memberi sumber tenaga yang baik untuk membina otot serta memberi kesan positif kepada prestasi senaman kita..

Matrix Hybrid Amino Plus ini diformulasikan untuk memaksimakan komponen yang paling penting yang diperlukan untuk meningkatkan senaman kita.. Ianya juga dapat meningkatkan tahap pengoksidaan lemak dan membolehkan kita bersenam dengan lebih kuat untuk masa yang lebih lama tanpa keletihan... Hybrid's power-charged formula dapat melindungi badan kita bagi mencapai penggunaan tenaga yang tinggi... Yang mana boleh digunakan untuk latihan yang berat begitu juga dengan latihan biasa.. Hybrid bukan sahaja dapat meningkatkan kebolehan badan kita untuk kekal bertenaga lebih lama tetapi juga membenarkan pemulihan yang cepat untuk senaman yang lebih baik..


Apakah manfaat lain Matrix Hybrid Amino Plus??

High Intesity Training
- Endurance Training

Boost Nitric Oxide
- Increase blood flow to the muscles

Increase Stamina
- Keep up the pace

Accelarate Muscle Growth
- Increase your muscle mass

Increase Mental Alertness
- Stay focused and mentally energised

Speed Up Recovery
- Delay fatigue. Get back to your workout quicker than ever before.


Banyak gile kowt manfaat dengan mengambil produk ni... Patutlah produk ni diambil oleh ahli bina badan dan bagi mereka-mereka yang kuat senaman.. Produk ni berfungsi dengan baik untuk mereka ye.. Mane tak nye produk ni dapat meningkatkan daya tahan untuk berlatih, menambahkan kekuatan otot, meningkatkan aliran darah ke otot-otot, pertumbuhan otot-otot pown laju berdesup, meningkatkan jisim otot juga dan banyak lagik manfaat kepada mereka ahli sukan ni.. Semua berkaitan dengan otot.. hehe..

Zainal Arif - Ahli Bina Badan Malaysia

Oke la, aku tak nak cakap banyak dah.. Kalau korang nak tahu lebih lanjut korang rujuk gambar kat bawah ni ye..  Gambar tersebut akan bercerita secara menyeluruh tentang Matrix Hybrid Amino Plus ni... Cewahhh..





1 comment: