Aidiladha Datang Lagi


Assalamualaikum wbt...


Aidiladha Datang Lagi  |  Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua blogger Malaysia dan pembaca blog aku ni (kalau ada) hehe.. Mesti korang semua dah tido kan untuk bangun awal esokkan.. huhi.. Aku ajerk belom tdoq agik.. 

Korang korban tak tahun ni?? Aku tak sempat sebab kuota dah penuh kat opiz aku.. Aduiyai.. Insyaallah tahun depan aku masuk bahagian dalam korban kat opiz aku tu.. Tu pown kalau aku masih berkhidmat dekat situ.. haha..

Mata dah mengantok.. Aku mao tdoq dulu la ye.. Pape pown korang makan sok jangan lupa diri lak tau.. Kang lusa tak dapat bangun untuk pergi kerja.. Hahaha.. 

Salam Aidiladha dari aku
Lea Azleeya..




QuickEdit
Lea Azleeya
6 Comments

6 comments:

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)