Mamypoko Pants Memudahkan Hari-Hari Ku

Tuesday, July 26, 2016

Assalamualaikum wbt..

Mamypoko Pants Memudahkan Hari-Hari Ku | Hi olls.. Morning..!! Aku nak tanya korang sikit ni.. Apa cabaran bagi korang dalam seharian..?? Bagi aku, cabaran hari-hari aku adalah bila nak pakaikan Qhaliff pampers.. Huwaaaa sangat lah susah hokeh..!! Sampai pengasuh dia pown dah merungut, susah sangat bila nak pakaikan pampers untuk dia.. Dia tak nak pakai.. Dok pusing sana.. Pusing sini.. Mengelak dari dipakaikan pampers..Kebiasaan bila time nak pakai pampers, mesti dia merengek.. menangis.. tak nak pakai.. Aduiii.. Naik pusing kepala aku memikirkannya.. 

MAMYPOKO PANTS PILIHAN HATI


Setelah puas berfikir jalan penyelesaian bagi permasalahan ni.. Aku buat keputusan untuk belikan qhaliff pampers jenis 'pants'.. Mudah pakai.. Sarungkan aje.. Tak payah dah nak paksa-paksa dia pakai..Terus aje nak pakai macam pakai seluar... Hehe.. Jenama yang menjadi pilihan aku adalah MAMYPOKO - Mamypoko Pants... Nak tahu kenapa aku pilih jenama ni.. Haaa meh aku kasi tau keistimewaan Mamypoko Pants ni bagi aku...


Mamypoko pants ni adalah Jenama no. 1 yang menjadi pilihan mommy-mommy di Jepun.. Haa no. 1 hokeh.. Aku ulang.. No. 1...!! Sepanjang pemakaian Mamypoko Pants ni pada Qhaliff, aku dapati Qhaliff sangat serasi dengan pampers ni.. Selesa aje dia pakai sebabnya material Mamypoko Pants ni sangat lah lembut selembut kapas dan elastik.. So, pergerakan Qhaliff sangat lah bebas dan tak terbatas.. Bila sarungkan pampers ni, ayat pertama yang keluar dari mulut aku adalah "Wahh sangat kemas dan selesa".. Serius wehh.. Pampers ni kemas sangat bila di pakai.. Tak seperti jemana-jenama lain yang pernah qhaliff guna sebelum ni.. Bila dah kemas dan rapat pada tubuh, kebocoran pown tak berlaku.. Aku sangat suka mamypoko pants...!!!


Selain tu, Mamypoko Pants ni yang bestnya dah tersedia tempat nak buka ye.. Tak perlu susah-susah nak koyak rabakkan plastik tu.. Boleh bukak kat tempat yang disediakan cam gambar kat atas tuuuu.. hehe.. Nak tahu ape lagik yang best dengan Mamypoko Pants ni?? Teruskan pembacaan yee.. hiks..


Korang nampak tu.. Dah tersedia pita penggulung (pelekat) untuk memudahkan kite gulung-gulung pampers bila dah digunakan.. Lekatkan dan buang.. wahh mudah kann... Ajaib betul.. haha..!! Kalau sesetengah jenama tu mana ada pita pelekat ni.. Mamypoko Pants ni lain dari yang lain.. Sangat memudahkan...


Mamypoko Pants adalah pilihan paling tepat bagi aku untuk mommies yang ada masalah untuk pakaikan anak pampers... Bagi anak yang lasak juga, sangat lah sesuai memakai Mamypoko Pants ni ye.. So, apa lagi mommies di Malaysia dan juga seluruh dunia, jom la bertukar kepada Mamypoko Pants ni.. Tak rugi.. Banyak kelebihan.. Serius babe...!! Jom layan gambar si Qhaliff dengan Mamypoko Pants nya..hiks..


Qhaliff bersama Mamypoko Pants..

Jom Shopping Mamypoko Pants Di Lazada


Haaa ni aku nak kasitau satu berita baik buat mommies yang kaki shopping online.. LAZADA akan mengadakan BIG BABY FAIR pada 27 - 31 Julai 2016.. Potongan sehingga 80% tau.. So, mommies sekalian jangan lepaskan peluang ni untuk shopping sakan di LAZADA dan boleh la kita memborong Mamypoko Pants banyak-banyak kan.. Rugi tak shopping ni.. hehe..


Kalau korang nak shopping dekat BIG BABY FAIR di LAZADA boleh la gunakan Code Voucer seperti di bawah ni ye bagi mendapatkan potongan sebanyak 20 % untuk pelanggan baru..

Code Voucer
20LAP20
For New Customers (20% OFF)

U Ollsssss...!!!

Lazada Big Baby Fair will be live from 27 to 31 July 2016. 
Don't miss all the great deals..!!


2 comments:

  1. Menarik jugak mamypoko ni.. Untuk newborn ni kak Diamond beli drypers je dulu sbb qty banyak.. Hehe.. Tgk nanti macamana.. If tak rasi dengan kulit baby, akan tukar ke mamypoko pulak.. Btw, thanks for sharing info.. ^_^
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sangat puas ati mamypoko ni.. Tak bocor.. Tebal.. Puas hati la pakai..

      Delete