Jom Kurus Bersama Zinnia Inner Cleanse

Wednesday, July 27, 2016

Assalamualaikum wbt..

Jom Kurus Bersama Zinnia Inner Cleanser  |  Kembali bersiaran kita ye di petang hari ni.. Hari ni sibuk betul dengan Majlis Jamuan Hari Raya kat tempat aku ni.. Macam-macam makanan dok ada... Kenyang sungguh.. Rasa tak larat nak bangun dah... Macam-macam aku bedal..  Boleh menaikkan berat badan lagi ni.. Haha..

Tapi sekarang aku dah tak risau, sebab aku dah ada teman karib yang menjaga berat badan aku dan men-slim-kan perut aku yang boncet.. Haha.. Nak tau tak siapakah teman karib aku tu?? Jom aku kenalkan pada korang.. Ahakz..

Zinnia Inner Cleanse

Zinnia Inner Cleanse.. Penah dengar tak tentang produk ni?? Ni la teman karib aku yang sentiasa menjaga dan mengawal berat badan aku.. Zinnia Inner Cleanse ni adalah produk yang diformulasikan daripada 100% rumusan herba untuk mengatasi masalah-masalah seperti berikut :-
  • Mengatasi masalah penghadaman dan melegakan sembelit
  • Mengempiskan perut.. ( ni paling penting ni.. haha )
  • Langsing dan menghapuskan Edema
  • Menghilangkan kembung perut

Fuyyoooo.. Kagum tak ngan produk ni??? Terbaikkk ohhh..!! Nak tahu apa ada dalam Zinnia Inner Cleanse ni?? Meh tengok...


Semua bahan yang ada dalam Inner Cleanse ni adalah berasaskan herba semula jadi dan telah diluluskan oleh KKM.. Ini bermakna produk ini selamat digunakan.. 



Produk ni sangat berkesan untuk aku.. Dengan pengambilan yang teratur tiada lagi masalah sembelit yang aku alami kini.. Berat badan pown dah turun sikit.. Biasa la hari raya banyak sangat juadah yang disediakan.. Makan ikut suka dan tak ingat dunia.. hehe.. Sampaikan aku timbang baru-baru ni, berat badan meningkat dengan mendadak... Pakai baju banyak yang dah ketat.. Punyalah risau aku.. 

Tapi dengan pengambilan Zinnia Inner Cleanse ni, berat badan kembali normal dan sembelit tiada lagi.. Alhamdulillah.. hehe.. Tapi aku nak tekankan disini ye... Kesan bagi setiap individu adalah berbeza ye.. Mungkin korang cepat sikit.. Aku pulak lambat sikit ke.. Haaa tengok atas individu itu sendiri... Badan manusia ni tak sama kan.. 

Keistimewaan Zinnia Inner Cleanse ni adalah ianya bukan serat atau mahupun julap, tetapi ia adalah produk kesihatan yang diperbuat daripada herba semulajadi, untuk mengatasi masalah sembelit dan membuang 99% najis, sangat sesuai untuk penggunaan jangka masa yang panjang.. Hebatkann!!


Cara pengambilan Inner Cleanse ni adalah untuk sembelit korang hanya ambil 1 kapsul saje sebelum tidur.. Tapi kalau sembelit yang agak kronik, boleh la ambil 2 kapsul sebelum tidur.. Kalau kekerapan membuang air besar sebanyak 4 atau lebih, kena kurangkan menjadi 1 kapsul ye.. hehe

Ramai dah yang berjaya kurus tau dengan produk ni.. Meh aku tempekkan testimoni para pengguna produk ni kat sini.. Sila kagum dari jauh yeee...!! Haha..

Testimoni Pengguna Zinnia Inner Cleanse





Kagum takkkk?? Kalau tak kagum lagi tataw la korang ni... hehe.. Zinnia Inner Cleanse ni juga telah keluar iklannya di majalah tempatan ye.. 


Zinnia Inner Cleanse bersama Media

Produk ni dah femes sebenarnya.. Mungkin ada dikalangan korang yang tak suka baca majalah, makanya memang tataw la tentang kewujudan produk ni kan.. Haa kat sini la peranan aku memberitahu korang tentang kehebatan produk Zinnia Inner Cleanse ni... 

Kalau korang nak KURUS... Nak atasi masalah SEMBELIT yang membelenggu... Nak KEMPISKAN PERUT yang memboncet...?? Boleh la cuba produk ni... Harga??? Ohh harga aku belum kasitau ye berapa.. Harganya tidak mahal.. Murah sahaja.. Harga mampu milik yang ditawarkan pada korang semua.. 

Tu dia harganya.. Beli banyak-banyak lagik untung dik nonnnn...!! Harga normal untuk sekotak Zinnia Inner Cleanse hanya pada harga RM 68.00 sahaja... Murahkan.. !!

Harga Istimewa Untuk Pembaca Blog Lea Azleeya

Khas buat pembaca belog Lea Azleeya, korang boleh dapatkan Zinnia Inner Cleanse dengan harga yang melatop iaitu RM 60.00 sahaja sekotak dengan menggunakan code seperti dibawah semasa pembelian..

VTB009
Valid from 25 Julai 2016 hingga 30 Ogos 2016

Minat untuk membeli?? Atau nak bertanya sesuatu berkenaan Zinnia Inner Cleanse?? Haaa korang boleh contact no. seperti dibawah ni ye..

Sebarang pertanyaan atau pembelian :-


Contact No. : 019-6744 557 ( Wawa )



1 Kapsul 1 Hari Zinnia Inner Cleanse



No comments

Post a Comment