Kisah Suka Duka Si Kecil Sepanjang 1 Tahun



Assalamualaikum wbt...



Memandangkan umur anak  aku ni dah mencecah 1 tahun pada 13.04.2016 beberapa hari yang lepas, tergerak lak hati aku ni nak up entry tentang si kecik kesayangan beta ni.. Kisah suka duka si kecik ni sepanjang kehidupannya di atas muka bumi tuhan ni... hik..!!

Oh...!! Bukan arini ke nak up tu...???? Haha... Sori, bukan rini k... 

Biasa la kalau dah suka duka sepanjang 1 tahun mesti la panjang berjela kan.. So, memakan masa jugak la nak kasi siapkan entry tersebut.. Dah siap nanti aku publish ekk..... eh.. aku lak rasa tak sabo ni dah kenapaaaa... Hoh..!!



QuickEdit
Lea Azleeya
0 Comments

No comments:

Post a Comment

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)