Name Card, Hadiah Dari Blogger Busyra Takiyudin

Monday, June 19, 2017

Name Card, Hadiah Dari Blogger Busyra Takiyudin  |  Dah agak lama sebenarnya nak update pasal hadiah giveaway yang aku dapat ni.. Tapi asyik tertangguh jerk dek kerana kekangan masa dalam menyelesaikan tugas hakiki, tugas sebagai housewife dan ummi serta tugasan blog yang berbayar dan tidak berbayar... Terpaksa bahagi-bahagikan masa yang ada dengan pelbagai tugasan.. Nak-nak lagi raya pun dah dekat.. Sibuk dengan persiapan raya juga... Orite, kali ni aku nak update tentang name card hadiah dari blogger Busyra Takiyudin yang dah selamat pun aku terima pada 13 Jun 2017 yang lalu.. Lama dah kot aku terima.. Baru hari ni nak apdet.. Hahahadoiii!!

Name Card, Hadiah Dari Blogger Busyra Takiyudin
Name Card, Hadiah Dari Blogger Busyra Takiyudin
Pada 02 Mei 2017 yang lalu, aku ada sertai giveaway anjuran Blogger Busyra Takiyudin dan pada 27 Mei 2017, nama pemenang diumumkan... Aku adalah salah seorang pemenang itu.. Alhamdulillah... Rezeki dari tuhan untuk aku disampaikan melalui adik Busyra Takiyudin.. Thankz ALLAH.. Thankz Busyra.. Untuk pemilihan template name card, aku boleh pilih sendiri atau design sendiri.. Tapi aku tak mahu pening-peningkan kepala aku yang dah sedia pening ni, aku amek aje template yang Busyra dah show off kan kat blog beliau.. 

Warna pilihan aku adalah Gold Black... Exclusive kot warna ni.. Nampak mewah gituu.. Simple tapi Elegant.. Hah, itu motto untuk name card aku.. Siap ada motto lagik tu.. Hiks.. Aku sangat berpuashati dengan hasil kerja Busyra.. Kemas sangat.. Tiada cacat celanya.. Kualiti card pun sangat bagus.. Card aku ni bukan dari jenis kertas berkilat ye tetapi jenis matte.. Konklusinya, aku sangat suka, berpuashati dan sangat sayang nak guna.. Haha!!


Show off sikit name card exclusive aku ni.. Haha!! Jangan kecam mak ye nakkk!! Hiks.. Okeh, kalau korang nak jugak namecard cam aku ni, korang boleh la buat tempahan dengan Adik Busyra Takiyudin.. Selain name card, beliau juga menerima tempahan untuk banner, bunting dan flyers dengan harga yang berpatutan.. Kualiti memang terbaik dari ladang... Untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan, boleh layari :-


Blog 



Facebook

Instagram

Twitter


12 comments:

  1. wow..cantik lea..jenis matte ni mahal jugak kan

    ReplyDelete
  2. cantik lea...nak card satu....hihi

    ReplyDelete
  3. Alahai bestnya dapat name card. hihi. tahniah2

    ReplyDelete
  4. Wahh taste kita sama lak kak... Mmg exclusive tau warna ni.. Congratulations!

    ReplyDelete
  5. Mmg nampak elegant name card Tu maybe sebab pilihan color lea juga

    ReplyDelete
  6. Cantik kad tue, nampak ekslusif plak.. =)

    ReplyDelete
  7. wah...boleh cuba nie..

    hasil kerja yang kemas dan cantik

    ReplyDelete
  8. Tahniah Lea. Cantik kad Busyra buat. Memang exclusive :)

    ReplyDelete