Menangi Percutian Ke Jepun Dengan Sertai Contest Spin & Win Sushi King Sekarang!

Saturday, May 27, 2023

Menangi Percutian Ke Jepun Dengan Sertai Contest Spin & Win Sushi King Sekarang!  |  Ada tak yang suka sangat dengan makanan di Sushi King? Kalau ada korang patut baca story aku ni sampai habis.. Hehe.. Kot masih ada yang belum tahu dan masih belum familiar dengan Sushi King meh aku cerita kat korang.. 

Sushi King merupakan rangkaian restoran yang menyajikan sushi berkualiti dan masakan Jepun pada harga berpatutan dalam persekitaran yang mesra dan selesa. Apa yang membezakan Sushi King ialah sentuhan peribadi menghidangkan sushi yang baru di buat pada Kaiten untuk diambil dan dinikmati oleh pelanggan.

Haaa jangan tak tahu ye, Sushi King kini telah mencapai sejuta keahlian dalam loyalty program melalui Aplikasi Sushi King pada Mac 2023 yang lalu. Bersempena dengan pencapaian tersebut, Sushi King berbesar hati melancarkan kempen 1 Millon Happy Members bagi menghargai pelanggan setia mereka. Kempen ini juga memberi peluang kepada korang untuk memenangi hadiah menarik bernilai sehingga RM1,000,000 melalui Contest Spin & Win bermula 1 hingga 31 Mei 2023.


Kalau korang nak tahu, Loyalty Program ni telah dilancarkan sejak Januari 2019 lagi tau.. Di mana Happy Members boleh mengumpul dan menebus Smile Point.. Bukan itu sahaja, malah Happy Members juga boleh menebus Ganjaran Hari Jadi, Ganjaran Kejutan, Smile Setem dan banyak lagi melalui program ini menerusi Aplikasi Sushi King.

Kepada yang belum menjadi ahli tu, jom jadi ahli sekarang dengan memuat turun Aplikasi Sushi King melalui Google Play Store, Apple App Store atau Galeri Aplikasi Huawei. Bolehlah terus join Contest Spin & Win ini!!

Cara Join Contest Spin & Win 1 Million Happy Members Sushi King!


Ok, nak join Contest Spin & Win 1 Million Happy Members ni mudah sahaja.. Korang hanya perlu ikut step di bawah ini :-
  • Muat turun Aplikasi Sushi King di Google Play Store, Apple App Store atau Galeri Aplikasi Huawei.
  • Daftar sebagai ahli Happy Members
  • Berbelanja di Sushi King minimum RM50 dan ke atas dalam 1 resit
  • Join Contest Spin & Win di Aplikasi Sushi King dengan melakukan Spin & Win!
Mudah je kan.. Contest ini bermula 1 hingga 31 Mei 2023 tau.. Masih sempat lagi ni.. Rugi tak grab.. Pelbagai hadiah menarik disediakan seperti :-
  • Percutian ke Jepun 
  • Oppo N2 Flip Phones
  • Apple Watch SE 
  • 600,000 Smile Points
  • dan banyak lagi hadiah menarik bernilai sehingga RM 1,000,000

Jom ke Sushi King Sekarang!!

Aku sendiri pun tak nak lepaskan peluang keemasan ni.. Terus pergi serbu Sushi King baru-baru ini walaupun aku tak pernah makan Sushi King sebelum ini.. Haha!! Teragak-agak juga nak makan sesuatu yang baru ni.. Tapi, demi Contest Spin & Win aku gagahkan diri juga untuk mencuba makanan jepun di Sushi King!!


Bila dah cuba tu, sedap rupanya makanan di Sushi King ni.. Memang kena dengan selera tekak aku ni.. Lepas ni bolehlah datang lagi.. Rasanya tak pelik dan boleh diterima dengan baik.. Untuk pertama kali ni aku cuba makanan yang simple dulu.. Tapi serius bento tu memang sedap!!



Ok guys, yang mana penggemar makanan di Sushi King atau korang yang nak cuba makanan jepun yang sedap, jom ke Sushi King.. Sesambil tu bolehlah join Contest Spin & Win 1 Million Happy Members.. Sampil makan sambil memang.. Hah gittcheww!! Hehehe..


Jom layan video jalan-jalan cari makan aku ni di Sushi King..



Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :-

No comments

Post a Comment