Giveaway by Ajulz & Atiehilmi


Giveaway by Ejulz & Atiehilmi  |  Ok, nak join satu lagi giveaway dari kawan blogger kita ni.. Ejulz dan Atiehilmi.. Kemain banyak masa lagi aku ni kan join giveaway.. Yelah, blog pun dah lama berabuk.. Update pun sekali sekala.. Punyelah malas.. Bukan malas sebenarnya tetapi sekarang ni kehidupan semakian membizi.. Kekangan masa yang sangat rabak.. Huhu.. Orite, jom join giveaway ini..


Korang yang belum join tu, jom la join ye.. Nak join boleh klik je kat banner atas ni.. Syarat pun mudah tak membebankan jari jemari dan fikiran.. Hehe.. Aku dah join, korang? Haha.. Mane tau dapat menang kan.. Jom la join reramai.. Hiks..



QuickEdit
Lea Azleeya
1 Comments

1 comment:

  1. Terima kasih sudi join. Keputusan giveaway dah keluar.

    https://ejulz.blogspot.com/2021/03/keputusan-giveaway-by-ejulz-atiehilmi.html

    ReplyDelete

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)