Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Friday, April 17, 2020

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!  |  Sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni, selain memasak dekat rumah ni, shopping online juga dah menjadi hobi aku.. Haha.. Mana taknye, nak pergi beli dekat kedai atau mall memang dah susah sekarang ni.. So, kalau nak shopping pun terpaksalah secara online sahaja.. Lagi pun, rasanya ia lebih mudah tak perlu nak buang masa dan tenaga pergi terjah mall untuk beli barang.. Betul tak?

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!


Korang selalu shopping online kat website mana? Jom la share.. Now, aku suka sangat shopping kat website PG Mall ni iaitu platform e-commerce no.1 di Malaysia.... Sebelum ni tak tahu tentang kewujudan website ni.. Bila dah tau ni, memang asyik nak bukak website ni je setiap hari.. Ada je barang yang berkenan dihati dengan harga yang berbaloi-baloi yang nak dibelinya.. Bukan setakat no.1 di Malaysia tau, PG Mall ni jugak adalah satu-satunya platform e-commerce tempatan.. So, jom la kita pakat shopping kat PG Mall ni ye.. Just stay at home and shop online at PG Mall.. Banyak promosi menanti anda! Cewaahhh dah cam iklan tv jerk.. Hehe..

Shopping Online di PG Mall Lebih Mudah Dan Banyak Pilihan

Bulan Ramadhan pun dah tak lama ni.. Banyak barang nak kene beli untuk persediaan puasa nanti.. Cam aku cakap tadi, nak ke pasaraya agak menakutkan sekarang ni.. So, lebih baiklah kita beli online saje.. Beli awal-awal supaya barang sampai cepat.. Hah gitu! Lagi pun kat PG Mall memang tengah banyak sale sekarang ni.. Jadinya eloklah grab time ada promotion ni kan.. Dapatlah jimat duit.. Korang? Tak nak shopping ke.. Kalau nak shopping online, aku recommend sangat korang shopping kat PG Mall ni, lebih berbaloi-baloi, mudah dan banyak pilihan.. Semua dihujung jari sahaja!

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Kat PG Mall ni ada banyak pilihan produk tau seperti electronik, fesyen, buku, barang rumah, makanan & minuman, sukan & riadah, barang anak-anak, kesihatan & kecantikan, otomotif, mobile hinggalah ke e-voucher... Bukak aje website PG Mall ni dah boleh beli macam-macam... Cakap je nak apa, semua ada.. Memang best gile.. Tu yang aku hari-hari bukak website PG Mall ni.. Rasa dah craving sangat.. Opss! dah macam makanan lak ye.. Haha.. Now, aku dah start shopping untuk persediaan Ramadhan nanti.. Next aku nak shopping untuk raya pulak.. Semua di PG Mall..

Grab promosi Kempen MyRamadhan di PG Mall bermula 17 April 2020 hingga 03 Mei 2020

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Untuk persediaan Ramadhan dan Hari Raya nanti pun, aku akan shopping awal-awal dekat PG Mall seawal 17hb April 2020.. Haaa kenapa tarikh tu? Sebabnya PG Mall ada buat kempen MyRamadhan tau bermula 17 April 2020 hingga 03 Mei 2020.. Sempat la nak lengkapkan apa yang tak lengkap.. Semoga PKP ni jugak berakhir dengan cepat.. Bolehlah beraya bersama mak ayah.. Andai PKP masih belum berakhir, tetap juga nak sambut raya walaupun dengan family sendiri sahaja.. So, tetap kena shoppinggggg!! Haha..

Apa yang bestnya dengan kempen MyRamadhan ni?

Ok, untuk yang belum  berdaftar di PG Mall ni, bolehlah daftar sekarang ye.. Mudah nak shopping nanti.. Untuk pembeli baru, korang akan dapat RM15 diskaun yang akan ditolak daripada jumlah bill korang tetapi mesti berbelanja minimum RM50.. Haaa itu yang bestnya kat PG Mall ni.. So, pergi daftar cepat.. Limited ni tau.. Hanya terhad kepada 1000 penebusan pertama sahaja for 2x usage per shopper..

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Bukan pembeli baru saje dapat kelebihannya.. Pembeli yang dah ada akaun macam aku ni pun boleh dapat jugak keistimewaannya.. Untuk yang dah ada akaun, jika korang berbelanja minimum RM30 sahaja di PG Mall korang dah boleh dapat RM5 diskaun yang akan ditolak daripada total bill korang.. So, korang hanya perlu bayar RM25 sahaja.. Perghh gile best.. Tak sabar pulak rasanya.. Yang ini pun terhad kepada 1000 penebusan pertama sahaja.. Cuma yang bestnya no limit per shopper.

Ada lagi tau buat yang dah ada akaun ni.. Kalau korang berbelanja minimum RM150 di PG Mall, korang akan dapat RM25 diskaun yang akan ditolak daripada jumlah bil korang tu.. Untuk yang ini, hanya terhad kepada 200 penebusan pertama sahaja dan 1 kali sahaja per shopper... Nampak cakap omputih lagi.. Haha.. Bestnye weh!! Dapat banyak diskaun nanti.. Banyak berbelanja, maka banyak la diskaun yang dapat.. Tak sabarnyeeeeeeeee!!

Guna Maybank QRPay Lagi Berbaloi-Baloi

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Aku biasa kalau shopping online ni aku akan guna online banking untuk pembayaran.. Biasanya aku guna Maybank2u sebab lebih mudah dan cepat untuk buat pembayaran.. Tapi lepas ni, aku nak cuba guna Maybank QRPay pulak.. Katanya dapat cashback kalau shopping di PG Mall guna Maybank QRPay ni..... Perghhh, lagi berbaloi-baloi kan..

Ok, sekarang ni di PG Mall pun boleh guna Maybank QRPay masa nak buat pembayaran.. Kalau korang shopping di PG Mall dan bayar guna Maybank QRPay atau MAE, korang akan dapat cashback sehingga 10% (maximum RM10) dengan berbelanja minimum RM30 sahaja.. (2 kali guna untuk setiap bulan).. Promosi ni valid sehingga 20 April 2020 sahaja tau.. So, make sure korang cepat! Aku pun nak kene cepat bertindak jugak ni.. Takut terlepas peluang ni.. Hiks..

Cashback Lagi Dengan Kempen Boost Rakyat Cashback!

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Satu lagi yang menariknya bila berbelanja kat PG Mall ni, banyak dapat cashback... Ok, kalau korang buat pembelian di PG Mall dan membuat bayaran guna Boost, korang akan dapat 15% cashback with no minimum spend, capped at RM10.. Untuk kempen Boost Rakyat Cashback ni, valid sehingga 10 April 2020 sahaja ye.. So cepat!.. Best gila kan shopping kat PG Mall, banyak sangat keistimewaannya... Tak semua platform e-commerce yang bagi kelebihan camni buat pembelinya.. Hanya di PG Mall hokeh!.. Hakak dah terjebak ni, susah nak keluar balik ke pangkal jalan tau.. Haha..

Berbelanja di PG Mall Guna AirAsia Big Loyalty Points

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Ada berita baik lagi dari PG Mall ni buat pelanggan mereka.. Wahh tak habis-habis dengan berita baik ye.. Bagus betul la PG Mall ni.. Ni yang makin sayang kat PG Mall ni.. hehe..

Ok meh aku cerita kat korang.. Macam ni ceritanya.. Kalau korang shopping di PG mall, korang akan dapat bonus extra Big Point sebanyak 50% dari Air Asia Big.. Bermula bila tu? Haaa bermula dari sekarang hinggalah 30 April 2020.. Sempat lagi ni nak grab big point dari Air Asia ni..

Satu lagi yang best, pemegang AirAsia Big Loyalty Points juga boleh menghabiskan big point mereka dengan membeli belah di PG Mall ni.. Perghh lagi syok ni.. Sape yang kumpul big point banyak, bolehlah shopping banyak sikit kan.. Apa tunggu lagi, pergi la check korang punya big point ada berapa... Boleh shopping sekarang jugak.. Hehe..

Ada lagi ke yang best di PG Mall? Ofkos ada lagi uolls.. Jom aku sambung cerita aku..

Cabutan Bertuah 2 kali Sebulan dalam Kempen Love You 3000

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Amboi nama kempen pun sweet sangat je kan.. Nampak sangat PG Mall ni sayangkan pelanggannya.. hehe.. Ok dalam kempen Love You 3000 ni, korang berpeluang untuk join cabutan bertuah to walk away PG Mall c-wallet bernilai RM3000 dengan pembelian RM30 dan keatas di PG Mall.. Wah ni memang menarik sangat.. Aku akan pastikan aku join cabutan bertuah ni.. Manalah tahu ada rezeki untuk menang kan.. Oh ya, cabutan bertuah ni akan dibuat 2 kali sebulan.. Jom pakai shopping di PG Mall.. Hehe..

PG Mall Bagi Lagi Cashback Dengan Forever Cashback Up To 3.5%

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Wow, banyaknya cashback yang PG Mall bagi.. Makin teruja nak shopping di PG Mall nampaknya ni.. Apa pulak kali ni?

Ok, kali ni PG Mall nak bagi ganjaran kepada pembelinya untuk shopping and refering shoppers untuk membeli dari PG Mall.. Macam mana tu..? Mudah aje... Hanya shopping and refering people untuk nikmati konsep Shop-Share-Earn yang unik ini untuk mendapatkan Forever Cashback sehingga 3.5%... Mudah kan! Save money, live better... Ahakz..!

Jom Shopping Raya Di PG Mall Untuk Nikmati Lebih Keistimewaan

Shopping Di PG Mall Lagi Seronok Banyak Pilihan Dan Harga Lebih Murah!

Banyak gile keistimewaan kalau shopping kat PG Mall ni kan.. Untuk kelengkapan raya ni memang aku akan shopping kat PG Mall untuk grab promosi Kempen MyRaya dan juga kelebihan lain yang boleh aku nikmati di PG Mall ni.. Memang tak nak ketinggalan satu pun.. Semua aku nak grab peluang yang ada.. Tamak tak hakak? Haha..

So, korang semua pun boleh nikmatinya kalau shopping kat PG Mall ni.. Gerenti puashati sebabnya kat sini banyak sangat pilihan dan semuanya ada.. Pendek kata lengkap la untuk kehidupan kita ni.. Nak apa aje, semua ada.. Insyaallah.. Yang pastinya, korang juga kena grab keistimewaan yang PG Mall tawarkan.. Rugi sangat tak grab masa ni.. Boleh jimat duit tau.. Bolehlah spend duit raya untuk anak buah lebih sikitkan.. Hehe.. Jadi, buat rakyat Malaysia semua, jom shopping di PG Mall untuk nikmati lebih keistimewaan.. Cewahh..

Nampak tak hakak seru semua orang soh shopping secara online je time PKP ni.. Lagi pun dengan cara ni dapat terhindar dari virus Covid-19 ni disamping mengikut saranan kerajaan juga dengan hanya duduk dirumah sahaja.. Shopping dari rumah lagi mudah.. Klik-klik aje dan tunggu barang sampai depan pintu rumah.. Tak perlu nak bahayakan diri pergi pasaraya untuk beli barang.. Betul tak? Kecuali dalam keadaan terdesak aje la.. Kot nak guna cepat sesuatu barang tu terpaksa la kan beli di pasaraya jugak.. Tapi lebih baik rancang perbelanjaan lebih awal supaya dapat beli secara online untuk kurangkan berada di luar rumah.. So, jom shopping online di PG Mall jerk.. Lebih selamat dan berbaloi-baloi baq hang!!

Untuk info lanjut, sila layari :-

Website : www.pgmall.my
Facebook : www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram : www.instagram.com/pgmall.my


13 comments:

  1. Hehehehe dah terjebak tak? Adeii Sis ko dah skodeng-skodeng dah, dah nampak dah apa nak di belinya, matikk laaaa hahahahaha banyak nau yang diskaunnyaaa

    ReplyDelete
  2. Boleh lah ushar PG Mall ni. Mcm2 ada tu.

    ReplyDelete
  3. Best nya... Ada diskaun RM5 tu, ade cashback lagi...pernah je dgr tapi tak pernah try

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Lea perkongsian..wah boleh la kak PC singgah..dan bertambahlah senarai sedia ada..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Tu ia.. Gigih kita baca sampai habis tau.. Fuh.. Best ni. Tak tau juga ada pg mall.. Nak usha jap.. Kot ade brg berkenan

    ReplyDelete
  6. Tak pernah lagi shopping situ.. Ok nanti zaza pi terjah kot ada barang yg nak murah, boleh beli

    ReplyDelete
  7. wawa pun dah skodeng juga sini...

    ReplyDelete
  8. mcm menarik shopping sini wlaupun xpernah kesana lg..

    ReplyDelete
  9. Dah ushar PGmaal web malam tadi... nanti nak ushar lagi banyak pulak nak beli dekat situ he he he

    ReplyDelete
  10. saya baru tahu ni kewujudan PG Mall..
    menarik.. boleh la diterjah2 nanti bebila free =)

    ReplyDelete
  11. tak pernah cuba lagi shopping kat PG mall nie.. menarik..

    ReplyDelete
  12. Sis lom cuba shopping kat pg mall ni lagi. Bolehlah usha2..kot2 ada yg berkenan

    ReplyDelete
  13. Oh yes, i also spotted many items on PG Mall and go Raya promos also.

    ReplyDelete