Jan Giveaway + BW by lieyzanordin


Jan Giveaway + BW by lieyzanordin  |  Next giveway for join.. Perhhh kemain hadiah giveaway sekarang ye.. Boleh tahan.. Memang boleh menarik minat pembaca untuk turut serta merebut hadiah menarik yang disediakan.. Aku pun nak jugak cuba nasib dalam giveaway by lieyzanordin ni.. Kot ada rezeki aku.. Manelah tau kan.. Hiks.. Pape pun, kita up banner dulu.. Banner pun kemaheeennn omel lagik.. 


Bagi aku, kalau tak join giveaway ni memang rugi besar la sebabnya hadiah yang disediakan pun besar nilainya.. 


Tu dia senarai hadiah.. Takan tak teruja kot uolls... Jangan cakap tak de rezeki dulu sebelum cuba ye.. Apa yang penting, kene cuba dulu baru tau ada rezeki ke idok.. Aku pun cuba nasib je ni.. Haha!! Pape pun, giveaway ni berlangsung selama sebulan, so panjang lagi masanya.. Korang masih boleh fikir nak join ke idok.. aku tak fikir dah, terus je join.. Nampak tak gelojoh disitu.. Haha!! 

Ok la, gut luck korang!!







QuickEdit
Lea Azleeya
11 Comments

11 comments:

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)