FR Laptop Service Kedai Format Laptop Murah Di KL

Monday, May 27, 2019

FR Laptop Service Kedai Format Laptop Murah Di KL |  Jika dilihat dari kemajuan zaman sekarang, laptop menjadi salah satu gadget yang mesti ada dan dimiliki oleh setiap orang terutamanya bagi student dan juga mereka yang bekerjaya termasuklah blogger macam aku ni.. hehe.. Berbanding PC, laptop lebih mudah dibawa kemana sahaja dan sangat fleksibel untuk menyiapkan tugasan, mencari dan menyimpan data, berblogging dan sebagainya.. Selalunya jika laptop tersebut bersifat peribadi, ia jarang sekali diambilberat untuk dihantar servis atau di format.. Betul tak? Jangan begitu ye kengkawan, laptop yang telah digunakan bertahun-tahun lamanya sememangnya perlu diservis dan diformat supaya tidak berisiko mengalami masalah atau kerosakan yang serius.

Format Laptop Murah Di KL

Kenapa Laptop Perlu Di Format?

Korang tahu tak kenapa kita perlu format laptop kita? Haaa jangan tau main guna jerk ye.. Nanti sendiri yang kusut sebabnya tak mampu nak selesaikan tugasan dek kerana laptop rosak tak di servis atau diformat.. Kebiasaannya antara sebab utama laptop perlu di format adalah black atau blue skrin dimana kegagalan operating system untuk berfungsi, serangan virus dan malware serta loading jadi slow gile.. 

Format Laptop Murah Di KL

Masalah virus memang kerap berlaku pada laptop aku.. Yelah, aku ni bukan tahu sangat pasal laptop ni.. Yang aku tahu hanya guna dan guna.. Bila dah kandungan virus terlalu banyak, mulalah sistem laptop tu menjadi lembap.. Nak tunggu loading tu kemain lama lagi sampai hangin satu badan.. Huh!! Tapi itulah, salah aku sendiri sebab tak hantar servis dan format balik.. 

So, jika tanda-tanda tersebut berlaku pada laptop korang, itu bermakna laptop korang tu dah nak kena format semula.. Jangan nak fikir lama sangat untuk format laptop tu, nanti kerosakan makin serius laptop korang dah tak dapat diselamatkan lagi.. Mungkin ada dikalangan korang yang memikirkan kosnya.. Betul tak? Haa jangan risau, FR Laptop Service kan ada. Kedai format laptop murah di KL...

Kedai Format Laptop Murah Di KL

Format Laptop Murah Di KL

Selalunya kalau laptop bermasalah, perkara yang paling aku risau adalah data dalam laptop tersebut hilang.. Risau jika semua data tak dapat diselamatkan.. Pernah terjadi, laptop aku bermasalah, habis semua data kerja dan juga gambar-gambar peribadi aku hilang tak dapat diselamatkan sebabnya aku tak simpan dalam hard disk D... Nak menyesal dah tak guna weh!! Lepas kejadian tu, aku lebih berhati-hati dengan menyimpan dalam D dan backup dalam google drive.. Jadinya, kalau nak selamat lagi rajin-rajinlah servis dan format korang punya laptop ye.. Nak murah, pergi aje kedai format laptop murah di KL.. Di mana? Haaa tentu-tentulah di FR Laptop Service.. Murah tau format dekat dorang..

Format Laptop Murah Di KL

Kalau korang nak tahu, FR Laptop Service merupakan kedai format laptop murah di KL yang menawarkan perkhidmatan membaiki dan format laptop pada harga yang sangat rendah dan berbaloi-baloi.. Tidak dinafikan di KL mempunyai banyak kedai yang menawarkan perkhidmatan yang sama tetapi tidak semua kedai yang menawarkan harga yang rendah dan berpatutan.. Hanya di FR Laptop Service, kedai format laptop murah di KL ini sahaja yang menawarkan harga murah, berbaloi dan yang paling penting berkualiti.. 

FR Laptop Service sememangnya kedai format laptop murah di KL yang telah diyakini dan dipercayai oleh warga Kuala Lumpur.. Kepakaran mereka dalam menangani masalah komputer dan laptop untuk semua jenama dan jenis windows tidak perlu diragui lagi kerana mereka sangat komited dan berinovasi dalam bidang ini..

Bukan itu sahaja tau, sekiranya korang menggunakan perkhidmatan di kedai format laptop murah di KL ini, korang akan mendapat layanan yang mesra dari kakitangan mereka dan korang juga boleh meminta khidmat nasihat dalam penjagaan laptop korang.. 

Keistimewaan Menggunakan Perkhidmatan Format Laptop Di FR Laptop Service

Format Laptop Murah Di KL

Di FR Laptop Service, mereka menyediakan 2 jenis format iaitu format clean dan juga format backup. Aku yakin sekiranya korang menggunakan perkhidmatan format laptop di kedai format laptop murah di KL ni, korang pasti berpuashati dengan servis yang diberikan kerana mereka bukan sahaja format laptop korang tau tetapi korang juga mendapat keistimewaan lain seperti :-
  • FR Laptop Service mempunyai pelbagai jenis versi windows bermula dari windows 7 sehinggalah windows yang terkini
  • Format laptop di kedai format laptop murah di kl ini sangat cepat dan pantas dimana laptop korang akan siap dalam masa 24 jam dengan lengkap, ringan dan laju berdesup! hehe
  • FR Laptop Service akan memberikan software-software asas yang telah hilang tanpa sebarang caj dan driver-driver juga akan lengkap diinstall.
  • FR Laptop Service juga menawarkan perkhidmatan format Macbook dimana mereka akan memberikan OS yang paling stabil iaitu EI Capitan dan juga Yosemite
  • Mereka juga memberikan software percuma seperti microsoft office, excel dan sebagainya

Format Laptop Murah Di KL

Satu keistimewaan lagi, di FR Laptop Service, kedai format laptop murah di KL ini, mereka menyediakan perkhidmatan mengambil dan menghantar laptop korang.. Jadi, bagi korang yang menghadapi kekangan masa, tak punya masa nak menghantar format laptop korang, jangan risau mereka boleh mengambil dan menghantar laptop korang setelah siap di format.. Baguskan!

Apa yang lagi menarik, mungkin ada yang sangat memerlukan laptop dan ingin menggunakannya dengan secepat mungkin... Haaa di kedai format laptop murah di KL ni menjanjikan servis yang terpantas iaitu dalam tempoh 3 jam sahaja laptop korang boleh disiapkan.. Cepat gile kot weh!! Selain itu, mereka juga akan menanggung 100% risiko kerosakan sekiranya berlaku apa-apa masalah lain dalam tempoh mereka format laptop korang tu.. Baiknya mereka kan.. I luv it!!

Format Laptop Murah Di KL

Untuk pengetahuan korang, mereka di kedai format laptop murah di KL ini terdiri daripada mereka yang terlatih dan mahir dalam bidang komputer dan laptop.. Jadi, korang tak perlu meragui lagi kepakaran mereka dalam bidang ini.. Mereka pasti dalam menyelesaikan segala permasalahan laptop korang.. 

FR Laptop Service Menawarkan Perkhidmatan Format Laptop Murah Di KL Yang Terbaik

Format Laptop Murah Di KL

FR Laptop Service yang bertapak di Kuala Lumpur ini memberikan jaminan kualiti yang terbaik dan menjanjikan kepuasan kepada pelanggannya dengan perkhidmatan yang ditawarkan. Lokasi yang strategik membuatkan kedai format laptop murah di KL ini menjadi tumpuan kerana ia berdekatan dengan MRR2 dan memudahkan pelanggan yang datang dari kawasan KL dan juga Selangor. Parking pun senang weh..

Selain itu, servis runner yang mereka tawarkan juga menjadi tarikan kepada pelanggan untuk menggunakan perkhidmatan mereka terutamanya pelanggan yang tiada masa untuk berkunjung ke kedai format laptop murah di KL ini.. Selain format laptop, mereka juga menawarkan perkhidmatan servis laptop, membaiki hardware, keyboard, skrin dan banyak lagi. Bukan sahaja harganya murah malah kerja mereka sangat berkualiti..

Format Laptop Murah Di KL

Secara keseluruhannya, ramai yang menyukai dan berpuashati dengan servis yang mereka berikan.. Ramai yang memberikan feedback yang positif dan review di Facebook Page mereka juga kebanyakannya memberikan 5 bintang untuk perkhidmatan mereka.. Sebab tulah FR Laptop Service menjadi kedai format laptop murah di kl yang di yakini dan dipercayai ramai dek kerana servis yang diberikan sangat berkualiti pada harga yang berbaloi-baloi.. 



FR Laptop Service Kedai Format Laptop Murah Di KL

Kepada korang yang mempunyai masalah laptop yang perlu di format, aku sangat recommend korang ke kedai format laptop murah di KL ini untuk korang menikmati keistimewaan yang ditawarkan oleh mereka.. Gerenti korang berpuashati.. 


Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, sila layari :-

Website

Facebook

Instagram

No. Telefon / Whatsapp
017-288 2349

Alamat
508, Jalan Kanan 1,
Kg. Pandan,
55100 Kuala Lumpur

Waktu Operasi (Kecuali Cuti Am)
9.00 pagi - 9.00 malam

Waze & Google Maps
FR Laptop Service



15 comments:

  1. I need to reformat my laptop!

    ReplyDelete
  2. Yang ni untuk format laptop je yea? bukan untuk repair ke lea? kalau boleh repair nak jugak try

    ReplyDelete
  3. Wah kat kl ke.. Bgusla bila ade tempt ni..

    ReplyDelete
  4. Kalau dekat, ada prob laptop boleh g

    ReplyDelete
  5. Tq for sharing Lea.. senang kalau ada masalah laptop nanti boleh lah datang sini..

    ReplyDelete
  6. bagus ada srvis baiki laptop ni.. kalau dekat boleh pergi ni

    ReplyDelete
  7. Terbaiklah servis dia...bagus ni

    ReplyDelete
  8. nk format kena cari tmpt dipercayai.. klu x habis semua

    ReplyDelete
  9. Thanks for the info, will note on that in case i need it.

    ReplyDelete
  10. terbaik ah servis! yang penting trusted!

    ReplyDelete
  11. julai ni ak nk g kl, ak ni g FR laptop servis ni. heheh

    ReplyDelete
  12. dekat kg pandan ni dekat dah tu dgn tesco hehe..

    ReplyDelete
  13. Wah dah tau kedai baiki laptop terbaik dan murah ni. Jauh pun sanggup pegi

    ReplyDelete