Top Social

Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz

Wednesday, November 21, 2018
Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz | Lamanya tak join giveaway... Hari ni paksa diri untuk join giveaway sekurang-kurangnya satu giveaway.. Hehe.. Biasa kalau ada masa terluang baru join.. Tapi kali ni kite mencelah saat kebizian melanda untuk turut serta untuk merebut sebuah planner.. Dah kebetulan mencari planner untuk tahun depan.. Bila dah ada giveaway hadiahnya planner, haruslah join walaupun sibuk.. Ahakz..


Kalau tahun ni, planner aku berbentuk sebuah dori yang comel.. Tahun depan tak pasti lagi bagaimaa rupa planner aku.. Andaikata ada rezeki menang giveaway ini, maka itulah planner aku untuk tahun hadapan.. Hiks.. 

Nasib baik juga syarat untuk sertai giveaway ni agak mudah dan simple.. Kalau rumit, mungkin aku tak dapat  nak join sebabnya masa itu emas bagi aku.. Kalau korang nak join juga, moh la cepat-cepat.. Akhir bulan ni dah tamat giveaway ni.. Makanye, jangan nak menangis birai katil ye.. hihihi.. Nak join klik aje banner kat atas nun..

Tarikh Tamat
30 November 2018


8 comments on "Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz"