Top Social

Lirik Lagu Semakin - Siti Sarah

Thursday, September 27, 2018
Lirik Lagu Semakin - Siti Sarah  |  Hi Readerssss!! Semakin jauh semakin aku rasakan.. Betapa dekatnya dirimu dihatiku... Aku tak peduli... Uisss aku sekarang ni suka sangat dok dengar lagu Semakin nyanyian Siti Sarah.. Hari-hari dengar.. Hehe.. Sebelum ni aku buat tak tahu jerk dengan lagu ni.. Baru-baru ni aku cuba hayati lirik dan lagunya, wehhhh best sangat rupanya lagu ni.. Hehe.. Mungkin korang dah lama kot minat lagu ni.. Aku jerk terlambat.. Selalu tertinggal train... Hiks..



Lirik Lagu Semakin - Siti Sarah

Aku tak peduli
Walau kau sakiti aku
Hati ini takkan rapuh
Mencintakanmu

Aku tak peduli
Walaupun berulang kali
Hati ini takkan mungkin
Membencimu

Sampai saat ini aku 
Tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja 
Melekat di hati

Semakin jauh
Semakin aku rasakan
Betapa dekatnya dirimu
Dihatiku

Semakin benci
Semakin aku tak mampu
Hatiku tetap berkata
Mencintaimu

Ku cuba fahami
Mengapa harus begini
Cinta ini takkan mungkin
Dipaksakan

Sampai saat ini aku
Tak pernah mengerti
Resah ini selalu saja
Melekat di hati

Semakin jauh
Semakin aku rasakan
Betapa dekatnya dirimu
Dihatiku

Semakin benci
Semakin aku tak mampu
Hatiku tetap berkata
Mencintaimu

Aku tak peduli






7 comments on "Lirik Lagu Semakin - Siti Sarah"
  1. Rasanya dah lama Siti Sarah tak nyanyi...dia mula aktif selepas habis Gegar Vaganza...

    ReplyDelete
  2. Ira start minat lagu ni sebab ost drama apa ntahh. Best part bila SS tarikkkk tinggi tu. Cuba akak try tengok :P

    ReplyDelete
  3. fav singer liez dr awal sarah menyanyi..

    ReplyDelete
  4. Best lagu ni kan. suara Siti Sarah memang power

    ReplyDelete