Kulit Sempurna Tanpa Bintik Hitam dalam Masa Dua Minggu Dengan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum

Thursday, May 10, 2018

Kulit Sempurna Tanpa Bintik Hitam dalam Masa Dua Minggu Dengan NanoWhite Dark Spot Corrective Serum |  Kalau bab pemilihan skincare ni akulah yang paling cerewet... Nak mencari yang sesuai dengan kulit muka bukannya mudah.. Tambahan pula umur semakin meningkat ni, jeragat dah mula menampakkan bayang dekat muka aku ni.. Risau juga kalau tak dicegah dari awal, mahunya bertompok-tompok muka aku ni.. Korang jangan tak tahu ye, jeragat ni bukan mudah nak hilang.. Jadi, cepat-cepatlah cari skincare yang bagus dan mampu menghilangkan jeragat.. Aku dah jumpa ke? Haaa ni nak cerita ni.. Aku dah jumpa skincare yang mampu menjadikan kulit sempurna tanpa bintik hitam dalam masa dua minggu dengan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum..


Sejak sekian lama, ramai wanita bergantung pada pelbagai produk penjagaan kulit untuk memerangi bintik hitam dan parut jerawat. Tetapi bolehkah masalah ini dapat ditangani dalam hanya masa dua minggu? Ketika mencuba Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dalam ujian penggunaan di rumah baru-baru ini, wanita Malaysia mendapati kulit mereka bertambah baik dengan cepat.

Apa Itu NanoWhite Dark Spot Corrective Serum?



Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dengan LumiLiteTM baharu diperkaya dengan tiga bahan pencerah yang membantu mengurangkan bintik hitam, memudarkan parut jerawat dan juga memberikan tona kulit yang sekata. Ia mempunyai gabungan teknologi Nano, Omega White-C dan Ekstrak Semula Jadi untuk membentuk konsentrasi pencerah yang menembusi jauh ke dalam kulit untuk penyerapan bahan aktif yang lebih baik untuk memberikan hasil kulit cerah yang berseri dan kekal lama.  

Ini bukanlah kata-kata kosong ye kerana ianya telah terbukti berhasil dalam ujian penggunaan di rumah yang telah dijalankan. Percubaan tersebut memantau keadaan kulit 50 orang wanita Malaysia yang telah menggunakan serum ini selama 28 hari, melaporkan hasil yang menakjubkan - hampir kesemua (95%) wanita berusia 22 hingga 35 tahun nampak akan pengurangan bintik hitam dan parut jerawat selepas hanya menggunakan produk selama dua minggu!  

Wanita Malaysia nampak perbezaan ketara dengan  Nanowhite Dark Spot Corrective Serum

Mengikut hasil ujian penggunaan di rumah, pemulihan paling ketara dapat dilihat di bahagian pipi, dagu dan juga dahi. Oleh itu, masalah ketidaksempurnaan kulit hanya akan tinggal sejarah dan wanita-wanita ini kini tampil gembira dengan tona kulit yang sempurna dan lebih cerah.  

Majoritinya mendapati kulit mereka lebih berseri dalam hari pertama menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Bilangan peserta yang berpuas hati semakin meningkat selari dengan bilangan hari penggunaan.  

84% daripada wanita melaporkan bintik hitam dan parut jerawat yang semakin kurang dalam hari pertama penggunaan serum. Selepas 14 hari, bilangan wanita yang mendapat hasil yang sama meningkat kepada lebih 90%. Dari segi tona kulit sekata, 50% daripada wanita mengatakan mereka nampak penambahbaikan yang ketara dalam tempoh 24 jam pertama selepas penggunaan, dan 60% melaporkan perkara sama selepas dua minggu.  

Muat Turun Aplikasi Mudah Alih 'Nanowhite AR+'

Wanita yang telah lama mengalami masalah kulit mungkin sukar membayangkan melihat wajah mereka di cermin tanpa bintik-bintik hitam dan parut jerawat. Dengan itu, Nanowhite ingin membantu mereka membayangkan kulit yang lebih cerah – menerusi aplikasi realiti berperantaraan (AR) mudah alih yang baharu.


Untuk melihat wajah bebas cela anda, cari dan muat turun aplikasi mudah alih 'Nanowhite AR+’ dari Apple App Store atau Google Play Store. Kemudian, imbas pembungkusan serum dengan aplikasi tersebut dan ketahui lebih lanjut mengenai produk-produk Nanowhite dan panduan langkah-langkah penjagaan kulit sambil membayangkan penambahbaikan kulit melalui fungsi realiti berperantaraan.  

Bukan itu sahaja ye, pengguna aplikasi berpeluang memenangi hamper produk Nanowhite bernilai RM2,500! Anda hanya perlu mengisi borang kaji selidik dalam aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, dan pemenang bertuah akan dimaklumkan melalui telefon.

Rutin Penjagaan Kulit Penuh Dengan Menggunakan Produk Nanowhite


Ok, bagi korang yang sedang mencari-cari skincare yang sesuai dan berkesan untuk hapuskan jeragat, aku recommend sangat korang guna Nanowhite Dark Spot Corrective Serum ni.. Masalah jeragat korang akan selesai dalam temph 2 minggu.. Ini bukan omongan kosong tau.. Dah ramai mencubanya dan ternyata berkesan.. Nak lagi best, aku suggest korang pakai 1 set skincare Nanowhite ni.. Baru power hasilnya.. Meh aku kenalkan korang set skincare Nanowhite ni..

1. Nanowhite Awakening Snow Wash


  • Snowy cool cleanser yang melembapkan semasa ia membersih dan tidak menghilangkan lapisan pelindung semulajadi kulit
  • Dirumuskan dengan teknologi Omega White-C dan Nano
  • Sesuai untuk kulit yang normal


2. Nanowhite Refining Treatment Toner


  • Mengetat dan mengecilkan liang pori
  • Bekerja sebagai astringen. meminimumkan liang pori dan mengeluarkan minyak yang berlebihan tanpa mengeringkan kulit
  • Dirumuskan dengan teknologi Nano, Omega White-C, Witch Hazel Extract, Orange Extract, Lemon Extract and Bilberry Extract
  • Sesuai untuk semua jenis kulit


3.  Nanowhite Dark Spot Corrective Serum 


  • Dirumuskan dengan Teknologi Nano, Omega White-C dan Ekstrak Semulajadi.
  • Serum pemutihan yang berkesan bertindak jauh ke dalam kulit untuk mengurangkan bintik-bintik hitam, parut jerawat dan mencerahkan tona kulit.
  • Kulit sempurna dan berseri dari dalam


4.  Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream


  • Memberi tindakan pemutihan berganda untuk kulit yang lebih licin dan lembap sepanjang masa
  • Meminimumkan penampilan bintik-bintik hitam dan mencerahkan tona kulit
  • Mengandungi Nanowhite Super Antioxidant (Vitamin E & C)
  • Memberi kesan pencahayaan yang maksimum dan mencegah pengoksidaan untuk kulit yang lebih tahan lama
  • Ultra-light, tidak berminyak dan mudah diserap
  • Sesuai untuk semua jenis kulit


Cara Penggunaan Set Skincare Nanowhite

After cleansing and toning, apply Nanowhite Dark Spot Corrective Serum evenly to your face before using day or night moisturizer. Apply another layer over areas with dark spots.

Untuk step penggunaan set skincare Nanowhite ni, korang boleh rujuk gambar kat atas ni ye... Mudah jerk.. Cuma ada 4 step sahaja.. Kalau tak nampak, boleh klik pada gambar di atas..

Dapatkan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum  Sekarang!!


Jom pakat serikan kulit wajah tanpa bintik-bintik hitam, parut jerawat dan tona kulit tidak sekata.. Jadikan kulit sempurna tanpa bintik hitam dalam masa dua minggu dengan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum... Korang mampu mengubahnya!!

Untuk dapatkan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum mahupun skincare Nanowhite yang lain, korang boleh dapatkannya di semua farmasi, watson, guardian dan pasaraya utama di seluruh negara.. Nanowhite Dark Spot Corrective Serum 30ml dijual pada harga RM69.90 sahaja..


Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

Website

Facebook


7 comments:

  1. bestnyaaa. tapi aira tertarik dengan teknik ambil gambar ni! superb :D

    ReplyDelete
  2. patutler muka cantik je...hehehe

    ReplyDelete
  3. bestnyer produk ni..mcm nk kena ada jugak nii

    ReplyDelete
  4. Cantiknya packaging dia.. Siap ada apps ye..

    ReplyDelete
  5. Lawa la packing dia.. Comel gambar akak..

    ReplyDelete