Fattah Amin Dan Fazura Jemput Peminat Ke Majlis Persandingan

Thursday, March 8, 2018

Fattah Amin Dan Fazura Jemput Peminat Ke Majlis Persandingan |  Baru-baru ni kecoh sana sini dok bercakap dan bercerita tentang majlis persandingan si cantik dan si kacak, Fazura dan Fattah Amin.. Aku sendiri pun kemain excited tengok gambar dan video dorang bersanding dengan tema yang cukup cantik dan sweet, Fairytale.. Memang cantik gile.. Temanya memang sepadan dengan pasangan bahagia ini.. hehe..

Peminat Ke Majlis Persandingan, fattzura, fattah amin dan fazura kahwin, majlis kahwin fattzura, fairytale
Sumber : IG Fazura

Baru kejap tadi aku singgah di laman instagram dorang.. Eceli, aku sendiri belum boleh move on dengan majlis persandingan fairytale dorang.. Hari-hari mesti nak tahu perkembangan kehidupan dorang.. Bizibody kan aku.. Haha!! Dulu tak minat, tapi lepas dorang kawen, jadi terlebih minat pulak kat dorang.. Sebab dorang memang pasangan yang sweet.. Moga dorang bahagia dan berkekalan hingga jannah hendaknya.. 

Ehh lain nak cerita lain pulak aku membebel ye.. Ok, sekali lagi.. Baru sat tadi aku singgah laman IG dorang.. Ternampaklah post jemputan dorang.. Fattah Amin dan Fazura jemput peminat ke majlis persandingan dorang wehh!! Gile best.. Tapi best bagi mereka-mereka yang berkesempatan untuk hadir jerk la kan.. Cam aku ni, hanya  mampu tengok dari kejauhan.. Sob Sob Sob.. Apa-apa pun aku doakan moga majlis mereka diberkati, meriah dan berjalan lancar.. Insyaallah.. Jom tengok kad jemputan dorang.. Hiks..

Sumber : IG Fattah Amin

Sumber : IG Fazura

Oklah, Kad Jemputan pun dah diupkan di IG.. So, bagi korang yang mana nak pergi tu, dah boleh fikir baju apa nak pakai nanti.. Hehe.. Yang penting haruslah pakaian tradisional ye.. Majlis akan diadakan pada 13 Mac 2018 (Ahad) dari jam 2 petang hingga 4 petang.. Kat mana tu?

Tempat :-

Royale Palace
Lot 525, Jalan TUDM, Pekan Subang, Seksyen U6,
40150 Shah Alam

Buat Fazura dan Fattah Amin, aku doakan moga perkahwinan mereka kekal, bahagia dan sweet sokmo hingga jannah.. hehe.. :)



8 comments:

  1. Masanya untuk raikan bersama peminat FF pula ya...alhamdulillah..moga mereka terus bahagia..sentiasa mewah dengan kerendahan hati...

    ReplyDelete
  2. Cantik la busana fazura....sangat comel like fairy. Elegan sangat sangat.

    ReplyDelete
  3. Dekat sangat dengan rumah Siqah. Kalau ada teman, nak pergi jugak :)

    ReplyDelete
  4. Amin, adoi, jauh sangat .....geramm jer..hahahaa
    Tahniah kepada both, memang cantikk, sama padan ...sweet forever !

    ReplyDelete
  5. Jauh.. Takleh nak pergi.. Sweet sangat diorang ini.. Semoga bahagia hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  6. frankly speaking aida x tgk lagi gambo wedding diorang.
    bukan x minat, tapi xde plak lalu lalang kat fb aida.
    aida ni xde ig kan hi hi hi...
    alhamdulillah. diorang da kawin. so now whatever they are doing is halal.
    a celebration of love mesti besar2an. once in a lifelime.

    ReplyDelete