Giveaway Suka Hati Lah by E'in


Giveaway Suka Hati Lah by E'in  |  Hehehe kiut sangat tajuknya.. Pape pun tahniah buat E'in sebab akhirnya berjaya anjurkan giveaway buat pertama kali katanya.. Sebelum aku membizi mendraf entry lain, aku join dululah Giveaway Suka Hati Lah by E'in ni.. Kang dah membizi tak sempat pulak nak join.. Hiks..

Klik banner untuk join

Orite, banner dah pun di up kan.. Syarat yang lain pun mudah aje.. Cuma follow blog dan google+ beliau aje.. Mudah gile kot syaratnya.. Pemenang hanya seorang sahaja dicari oleh E'in untuk memenangi hadiah berupa sebotol perfume De'Xandra... Meh la join ramai-ramai.. Kalau menang nanti leh la mewangi... Hehe..

Aku nak tag secara paksa di sini 2 orang rakan aku... Moh join wehhh!! 

Tarikh tamat
23 Oktober 2017



QuickEdit
Lea Azleeya
18 Comments

18 comments:

[name=Lea Azleeya] [img=//1.bp.blogspot.com/-grWfwgzBOkQ/Xq8WSYJDTsI/AAAAAAAAfZI/tVxseM6NvuIeDN_Ksav4Cf2pX3udRXJGQCLcBGAsYHQ/s1600/lea%2B1.jpeg] [description=Hi, Lea here! I'm lifestyle & beauty blogger based in Kuantan, Pahang. I'm started blogging since Jun 2013. For any review, please email me at sotskirts@gmail.com] (facebook=http://www.facebook.com/s0tskirt) (twitter=http://www.twitter.com/LeaAzleeya) (instagram=http://www.instagram.com/lea_azleeya) (youtube=http://www.youtube.com/leaazleeya)