Merdeka Giveaway By penselduabee.blogspot.com

Friday, August 4, 2017

Merdeka Giveaway By penselduabee.blogspot.com  |  Salam Jumaat buat semua pembaca Blog Lea Azleeya.. Cewaahhh ada ke pembaca belog ni..?? Hiks.. Dah hari Jumaat kita.. Sekejap je masa berlalu.. Seminggu bagaikan sehari aje masanya.. Huhuhu.. Dah alang-alang rehat pada hari ini panjang, bolehlah aku melapangkan masa aku ni dengan join giveaway kengkawan blogger... Di bulan Ogos ni, dah ada yang biat giveaway sempena merdeka.. Jadi, giveaway yang aku nak join ni pun adalah giveaway sempena merdeka.. Merdeka Giveaway By penselduabee.blogspot.com...

Merdeka Giveaway By penselduabee.blogspot.com
Merdeka Giveaway By penselduabee.blogspot.com
Klik banner kalau nak join ye..!!

Orite, untuk giveaway ni hadiah yang ditawarkan sangatlah menarik dan memikat... Sape yang tak join memang rugi.. Jadinya, moh le kite join beramai-ramai supaya hadiahnya bertambah bila jumlah penyertaan mencecah 100 orang.. hehehe.. 

Tarikh Tamat
31 Ogos 2017


7 comments:

  1. Terima kasih kerana menyertai MERDEKA GIVEAWAY BY PENSELDUABEE.BLOGSPOT.COM . Senarai peserta Giveaway sudah keluar. Sila rujuk link http://penselduabee.blogspot.my/2017/09/merdeka-giveaway-by-penselduabeeblogspo.html untuk memeriksa samaada cukup follow semua sayarat atau tidak bagi mengelakkan penyertaan terbatal.

    ReplyDelete