Abadikan Foto Peribadi pada Throw Pillow hanya di Printcious

Monday, August 28, 2017

Abadikan Foto Peribadi pada Throw Pillow hanya di Printcious  |  Mood bercerita aku untuk entry ni lain sikit sebab kali ni aku nak story mory tentang koleksi peribadi aku yang aku dah create di Printcious.. Ingat tak entry aku yang lepas, Design Sendiri Hadiah Hari Jadi Buat Yang Tersayang Di Printcious? Kalau yang mana belum baca tu, boleh baca ye.. hehe.. Baru-baru ni aku ada create dan buat tempahan Throw Pillow di website Printcious dan aku telah abadikan foto peribadi pada Throw pillow tersebut sebagai kenang-kenangan aku dengan yang  tersayang.. Foto yang aku maksudkan tu adalah foto kat bawah ni.. Hiks..

printcious, cushion, throw pillow, hadiah hari jadi
Abadikan Foto Peribadi pada Throw Pillow hanya di Printcious

Foto ni aku ambil time bawak si kecik pergi jenjalan kat Teluk Cempedak... Biasa aku abadikan gambar si kecik ni aje.. Kali ni maknya nak masuk jugak.. Haha!! Pada mulanya ingat tak nak tempah cushion dah.. Tapi bila tengok jenis-jenis cushion yang ada, wahh ada pulak jenis yang baru iaitu Throw Pillow.. Full foto lagik boleh dimuat naik.. Terus teruja buat cushion lagik.. So, bertambahlah koleksi cushion dari Printcious ni kat umah aku tu...


Dan inilah hasilnya.. Cara-cara nak buat tempahan dah aku tunjukkan dalam entry lepas.. Boleh klik SINI ye... Manelah tahu kot korang pun berminat nak tempah Throw Pillow macam ni kan.. Kali ni aku buat depan belakang... Kalau dulu, hanya dibahagian depan sahaja aku letak gambar.. Yang ini aku letak pulak link blog aku di belakang cushion.. Pilihan warna pun dah banyak tak macam dulu... Aku pilih warna pepel untuk Throw Pillow ni... Cantik kan warnanya... Tak pudar.. Memang terang.. 


Orite, ni bahagian belakangnya... Pepel colour... Nice.. Aku sangat berpuashati dengan kualiti throw pillow ni.. Material yang digunakan pun dari kain yang berkualiti dan tebal.. Tak rugi shopping di Printcious... Warna pun tak kusam hokeh... Sangat cantik...


Dah 2 biji cushion dari Printcious menjadi koleksi aku.. Mungkin akan bertambah lagi tu.. Haha!! Tunggu baby baru la.. Baru ada kenangan.. Banyak sikit kenangan yang dapat diabadikan.. Hehe.. Oklah, kalau korang nak buat tempahan atau nak usha apa yang ada di Printcious, bolehlah terjah link kat bawah ni yek..

Printcious.com - "Precious Gift From Your Heart"

Website 

Facebook 

Instagram 

Twitter 

Youtube 


15 comments:

  1. Bestnya.. boleh buat custom design untuk bantal2 saya :)

    ReplyDelete
  2. Atas bantal pun boleh. Hehe

    Terbayang pula, kalau tengah gaduh apa jadi pada bantal tu kan

    hehe

    ReplyDelete
  3. Lepas ni letak gambar baby baru lak kan...

    ReplyDelete
  4. Cantiknya Lea, Kak Sue belum lagi order nie haaa.. ehehe..

    ReplyDelete
  5. comelnya bantal tu ❤️

    ReplyDelete
  6. Cantik warnanya ! Gambar pon teranggg !
    Nanti nak ke sana jugak ar, ehehhe~

    ReplyDelete
  7. comel jugakkan,,,at least bila selalu guna,selalulah teringat...hehe

    ReplyDelete
  8. cantik nyer gambar.. jelas clear warne pon terang..

    ReplyDelete
  9. Ramai gang blogger dah buat printing via Printcious ni..
    Sis tunggu satu hari nanti.. Buat masa ni belum ada keperluan tapi tak sabar juga sebab cantik hasil cetakan Printcious ni kann Lea, hehehe..

    ReplyDelete
  10. Saya pun jenis suka buat bantal and bag dari hiasan rumah, hahaha.

    ReplyDelete
  11. Cantikk! CR baru submit order smlm. X sbar tunggu throw pillow smpai kt umah.

    ReplyDelete